kost da?quote:Op maandag 29 december 2014 20:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik heb een maand abbo dus probeer wel minimaal 1x pw langs te gaan anders is t ook zonde van het geld he
De gemiddelde prostituee (daarmee bedoel ik niet de heroïne hoeren die je pikkie zuigen voor 5 euro achter het station) levert je minder risico op dan een one-night-standquote:
200 p/m maar dan mag je wel alles vragen wat je wilquote:
nice, betaal je extra voor de GF experience?quote:Op maandag 29 december 2014 20:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
200 p/m maar dan mag je wel alles vragen wat je wil
en neem vaak nog een bosje bloemen en lingeriesetje voor ze mee
vinden ze aantrekkelijk![]()
weet niet man ik heb zelf t meesterespakket genomenquote:Op maandag 29 december 2014 20:37 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
nice, betaal je extra voor de GF experience?
ik doe het liever met iemand die ik ken en vertrouw dan een wildvreemde waarbij zo'n honderdtal mannen zijn langsgekomenquote:Op maandag 29 december 2014 20:36 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
De gemiddelde prostituee (daarmee bedoel ik niet de heroïne hoeren die je pikkie zuigen voor 5 euro achter het station) levert je minder risico op dan een one-night-stand
En dan gepiep achteraf krijgen zeker....quote:Op maandag 29 december 2014 20:40 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ik doe het liever met iemand die ik ken en vertrouw dan een wildvreemde waarbij zo'n honderdtal mannen zijn langsgekomen
gepiep?quote:Op maandag 29 december 2014 20:41 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
En dan gepiep achteraf krijgen zeker....
heb je nog tips qua grote latina's?quote:Op maandag 29 december 2014 20:43 schreef Jahr00n het volgende:
k paal 2 tot 3 keer een gijle sma achter het raam vol
per week
jeetje wat een prestatiequote:Op maandag 29 december 2014 20:43 schreef Jahr00n het volgende:
k paal 2 tot 3 keer een gijle sma achter het raam vol
per week
in nieuwstad zit wel een goede die goed makkelijk isquote:Op maandag 29 december 2014 20:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
heb je nog tips qua grote latina's?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |