abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148138894
Iedere week maar ben ook nog student
pi_148139084
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 21:32 schreef NiceHat het volgende:

[..]

Jij woont nog thuis.
Ik ben een echte Fokker.
  dinsdag 30 december 2014 @ 14:31:08 #53
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148139113
Mn moeder max 4x per jaar denk ik. Mn pa max 6x per jaar
Mn broer nooit

Mn pa en ik bellen wel twee wekelijks ongeveer.
pi_148139245
Probeerde elke week wel ff langs te gaan maar tegenwoordig om de week ofzo

Broer en zus zie ik elk weekend ongeveer wel.
pi_148140463
Onder veronderstelling dat jullie normale of goede relaties hebben met jullie ouders:

Wat vinden jullie vaak? Elke week een keer of per 2 weken vind ik vaak.
Wat ik weinig vind: alleen bij speciale gelegenheden.
Wat ik opmaak is dat er gemiddeld 1x per maand de ouders bezocht worden.

Mensen die hun familie vaak zien: wonen jullie in dezelfde stad? Stel niet, zullen je dan nog steeds even vaak jullie directe familie opzoeken?

Mensen die hun familie niet zo vaak zien: bellen jullie ze vaak op? En waarom hebben jullie geen behoefte aan familiaire contact ? Met het antwoord druk neem ik geen genoegen mee.
  dinsdag 30 december 2014 @ 15:05:24 #56
379794 thats_meh
Wil je een koekje?
pi_148140823
Mijn ouders ongeveer 3 keer per maand, mijn broertje ook ongeveer en met mijn zusje heb ik geen contact meer :(
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
  dinsdag 30 december 2014 @ 15:42:03 #57
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148142407
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 14:57 schreef wiskundenoob het volgende:

Mensen die hun familie niet zo vaak zien: bellen jullie ze vaak op? En waarom hebben jullie geen behoefte aan familiaire contact ? Met het antwoord druk neem ik geen genoegen mee.
Mn pa dus wel, mn ma niet.
Waarom niet? Omdat we niet zon band hebben. Chitchat zit er niet echt in, van beide kanten niet, is er ook nooit geweest.

Dus vooral contact als er iets gedaan dient te worden of als er echt nieuws is.
pi_148142458
Mijn ouders als ze in NL zijn 1 keer per week, broer en zus 1 keer per maand ivm de afstand. Als mijn ouders in het buitenland zitten zie ik ze 3 maanden niet. Wel heb ik met iedereen wekelijks contact via whattsapp.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_148142928
quote:
Mensen die hun familie vaak zien: wonen jullie in dezelfde stad? Stel niet, zullen je dan nog steeds even vaak jullie directe familie opzoeken?
Er is zoiets als een keuze maken om in dezelfde stad te gaan wonen :') Ook een van de redenen dat ik niet uit de regio wil verhuizen.
Fuck the EBU
  dinsdag 30 december 2014 @ 16:09:04 #60
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_148143573
Dat wisselt. Mijn ouders zie ik soms 3x per week (ze wonen vlakbij), en soms twee weken niet. Meer tijd zit er zelden tussen bezoekjes, dus ik zie hen redelijk vaak.
Mijn zus zie ik minder. Dat hangt zo tussen de 1 a 2 keer per maand @ best.
(Un)masking for the greater good.
  dinsdag 30 december 2014 @ 17:15:23 #61
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_148147101
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 20:48 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
Dit hele topic is verzonnen, Fok!kers zijn autisten die nog bij hun ouders wonen.
Dan nog kun je ze prima maar zeer sporadisch zien.

Bij mijn ouders verschilt het sterk: de ene maand bezoek ik ze 2 keer en soms zie ik ze ook 2 maanden niet. Dat hangt vooral af van hoeveel tijd ik heb en dat het meer dan 2 uur reizen is van mijn zolderkamer naar zij zich bevinden.

Zusje zie ik vaker, gemiddeld een keer per week oid.
pi_148147224
Zo min mogelijk. Meestal wel de verjaardagen en soms met kerst o.i.d.
pi_148149859
Mn moeder om de zoveel weken, mn zussen zo ongeveer 1x per 3 maanden tot 1a2x per jaar en mn vader ongeveer jaarlijks.
pi_148156705
M'n ouders 1-2 keer in de week (soms vaker, zijn niet altijd lange bezoeken soms alleen even om praktische zaken te regelen).
Mijn broer meestal wekelijks wel eventjes, al zie ik die soms ook een weekje niet.

M'n schoonouders bijna iedere week 1 keer.
Zwager wisselt, tot voor kort paar keer per jaar. Tegenwoordig ongeveer om de week.

Iedereen woont relatief dicht in de buurt (mijn familie om de hoek, schoonfamilie op 20 minuten rijden met de auto).
pi_148157852
M'n pa zie ik niet meer. :P

M'n ma vaak, maar niet frequent. Ene keer twee weken niet, andere keer 3 keer in de week. :)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_148162891
Pa toch wel elke maand soms vaker woont dichtbij en dan wip ik even langs om een paar pilsjes soldaat te maken. Broers en gaan zeer regelmatig even fietsen met zijn allen broers werken in volcontinu diensten en ik in de horeca dus als het niet uitkomt qua roosters zitten we soms ook een maand verder ;(.

Heb nog een zus maar die zie en spreek ik alleen met verjaardagen eigenlijk.
pi_148168160
Elke zondagmiddag even. Ik ben 21 en uitwonend student.
  dinsdag 30 december 2014 @ 23:55:02 #68
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_148168557
Ik ben student, zie mijn moeder een keer per jaar en mijn vader met geluk een keer per anderhalf jaar. Maar goed, mijn ouders wonen in Nieuw-Zeeland :P
Half bezopen is weggegooid geld.
  woensdag 31 december 2014 @ 00:28:22 #69
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_148170165
quote:

Omdat we in ander landen wonen, maar we skypen minstens 2x in de week.

Wij wonen in Denemarken, moeder en stiefvader in Nederland, broer in Duitsland, biologische vader in de Philepijnen samen met halfbroer, halfzus woont in België. Schoonmoeder en verwanten wonen in IJsland.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_148217582
Mijn ouders en broertje zie ik bijna wekelijks. Mijn oudere broer zie ik een keer in de drie maanden (wil ik telkens mee afspreken, maar dat gaat telkens niet door omdat hij er geen zin in heeft) als hij bij mijn ouders is. Mijn schoonouders zie ik maandelijks.
pi_148219408
Mijn moeder zie ik eens in de drie maanden en bel zo eens in de twee weken
Mijn broer en diens gezin zie ik eens per jaar hooguit.
pi_148221040
Ik zie mijn ouders misschien 10 keer per jaar en broers iets van 5 keer per jaar. We wonen op ongeveer 3 uur reizen, dus als ik naar mijn ouders ga blijf ik soms ook een nachtje slapen. Ik bel wel iedere week met mijn moeder en af en toe met mijn broers. Ene broer woont nog half thuis dus die spreek ik vaker.
pi_148232823
-Ouders min. 1x per week
-Schoonouders min. 2x per week
-Oma min. 1x per 2 maanden (woont +/- 2uur reizen hier vandaan)
-Opa en oma van partner 1x per week
-Oma van partner 1x per maand
-Broer en schoonzus min. 2x per maand
-Zwager en schoonzus min. 2x per maand
-Schoonzus (zij was de vriendin van mijn broer toen hij overleed) min. 6x per jaar
pi_148235467
1x per week. Ik hou van ze
pi_148238695
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 23:50 schreef madam-april het volgende:
-Opa en oma van partner 1x per week
-Oma van partner 1x per maand

Heb je 2 partners?

Zelf heb ik het contact met mijn broertje en moeder sinds kort verbroken vanwege persoonlijke problemen. Ik heb geen zin om iedere keer alle negativiteit die ik heb op hun te projecteren. Maar voorheen zag ik ze iedere week en daar wil ik graag weer zo snel mogelijk naar terug, als ik echt weer lekker in mijn vel zit wil ik ook nog vaker af en toe langswippen. En ik heb er ook zelf voor gekozen om op ongeveer 20min. rijden van ze vandaan te gaan wonen, dichterbij was niet mogelijk helaas. Als je goed contact hebt met familie hoor je in mijn ogen toch echt wel minstens 1 keer per maand af te spreken met elkaar. Als de reistijd onder de 2 uur blijft moet dat toch wel te doen zijn lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')