Wacht eerst even m'n oude laptop af. Ben niet zo happig op mailen vanaf m'n "naam" mailadres.quote:Op maandag 29 december 2014 22:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je al een mail gestuurd naar FOK! eigenlijk? Kunnen ze vast wel fixen, users die hun account bewust gesloopt hebben krijgen het meestal ook wel terug.
Moet je gewoon zeggen dat je chroetsjov bent, kun je lachen.quote:Op maandag 29 december 2014 22:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je al een mail gestuurd naar FOK! eigenlijk? Kunnen ze vast wel fixen, users die hun account bewust gesloopt hebben krijgen het meestal ook wel terug.
Dan maak je een ander e-mailadres. Ik heb ook gewoon een e-mailadres voor FOK!.quote:Op maandag 29 december 2014 22:25 schreef zeer het volgende:
[..]
Wacht eerst even m'n oud laptop af. Ben niet zo happig met mailen vanaf m'n "naam" mailadres.
Zou daar eerlijk gezegd om moeten huilen.quote:Op maandag 29 december 2014 22:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet je gewoon zeggen dat je chroetsjov bent, kun je lachen.
doe een dm naar Pharkus met je username en het emailadres van het ww en hij geeft je een nieuw wwquote:
Heb die hele discussies met yvonne via m'n echte email gevoerd.quote:Op maandag 29 december 2014 22:25 schreef zeer het volgende:
[..]
Wacht eerst even m'n oude laptop af. Ben niet zo happig op mailen vanaf m'n "naam" mailadres.
1. Ik kan niet dm'en.quote:Op maandag 29 december 2014 22:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
doe een dm naar Pharkus met je username en het emailadres van het ww en hij geeft je een nieuw ww
Als ik zo'n mooie puntige snor had, zou ik het ook doen.quote:Op maandag 29 december 2014 22:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb die hele discussies met yvonne via m'n echte email gevoerd.![]()
Voornaam achternaam alles.
Belachelijk inderdaadquote:Op maandag 29 december 2014 22:27 schreef deadprez het volgende:
Sinds vandaag zelfs weer een nieuwe, aangezien de oude om een telefoonnummer vroeg toen ik in wilde loggen.
Kun je nooit mee verliezen.quote:Op maandag 29 december 2014 22:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Als ik zo'n mooie puntige snor had, zou ik het ook doen.
Ja die is cool.quote:Op maandag 29 december 2014 22:28 schreef zeer het volgende:
Ik waardeer jullie inzet maar ik ben wel content met m'n UI nu.
Braddie.quote:Op maandag 29 december 2014 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb geen zin om terug te lezen dus wat was de oude account van zeer?
voederbietelquote:Op maandag 29 december 2014 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Retry32quote:Op maandag 29 december 2014 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
GhpHquote:Op maandag 29 december 2014 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
sorry jongequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |