Eensquote:Op maandag 29 december 2014 17:20 schreef deadprez het volgende:
Ik vond Breaking Bad maar matig. Inb4 shitstorm.
ik heb een los pollos hermanos shirtquote:Op maandag 29 december 2014 17:23 schreef Crip het volgende:
[..]
schaam je diep
mijn liefde voor Breaking Bad gaat zo ver dat ik een Heisenberg shirt heb. <3
Met Winter is Coming eropquote:Op maandag 29 december 2014 17:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Met Khaleesi die door drago word geneukt?
Ik weet man, en ik schaam me niet, kutverhaallijn zie ik nu alquote:Op maandag 29 december 2014 17:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoogst gerate serie ooit mattie
vent krijgt kanker, gaat drugs met een oud student maken/verkopen, en dan begint de ellende je weet
quote:Op maandag 29 december 2014 17:24 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik weet man, en ik schaam me niet, kutverhaallijn zie ik nu al
Doe maar Terrastegelquote:Op maandag 29 december 2014 17:24 schreef deadprez het volgende:
Help ik weet niemand voor de monstertruck award
5 hele fokkin seizoenen gezien... Alleen einde was aardigquote:Op maandag 29 december 2014 17:24 schreef Der_Mann het volgende:
iedereen hier die breaking bad matig vindt heeft alleen maar eerste 20 minuten gezien ofzo, gekke mensen
Weet niet of je daar blij mee moet zijn, maar oké.quote:
Die moet ik ook nog halen, was aan het twijfelen tussen die en deesquote:Op maandag 29 december 2014 17:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb een los pollos hermanos shirt
is dit een grapquote:Op maandag 29 december 2014 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
5 hele fokkin seizoenen gezien... Alleen einde was aardig
toen werd het juist leukerquote:Op maandag 29 december 2014 17:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Begon GoT echt niet meer leuk te vinden nadat hij dood was gegaan. Ben nu gestopt met GoT.
GoT ook nog nooit naar gekekenquote:Op maandag 29 december 2014 17:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Begon GoT echt niet meer leuk te vinden nadat hij dood was gegaan. Ben nu gestopt met GoT.
maakt niet uitquote:Op maandag 29 december 2014 17:26 schreef deadprez het volgende:
Sorry fylax, maar ik heb Toto genomineerd voor de Frans Timmermans award.
Labiele junk die zijn partner heeft gesnitcht als main man hebbenquote:Op maandag 29 december 2014 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet Jesse Pinkman als main man hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |