Eensquote:Op maandag 29 december 2014 17:20 schreef deadprez het volgende:
Ik vond Breaking Bad maar matig. Inb4 shitstorm.
ik heb een los pollos hermanos shirtquote:Op maandag 29 december 2014 17:23 schreef Crip het volgende:
[..]
schaam je diep
mijn liefde voor Breaking Bad gaat zo ver dat ik een Heisenberg shirt heb. <3
Met Winter is Coming eropquote:Op maandag 29 december 2014 17:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Met Khaleesi die door drago word geneukt?
Ik weet man, en ik schaam me niet, kutverhaallijn zie ik nu alquote:Op maandag 29 december 2014 17:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoogst gerate serie ooit mattie
vent krijgt kanker, gaat drugs met een oud student maken/verkopen, en dan begint de ellende je weet
quote:Op maandag 29 december 2014 17:24 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik weet man, en ik schaam me niet, kutverhaallijn zie ik nu al
Doe maar Terrastegelquote:Op maandag 29 december 2014 17:24 schreef deadprez het volgende:
Help ik weet niemand voor de monstertruck award
5 hele fokkin seizoenen gezien... Alleen einde was aardigquote:Op maandag 29 december 2014 17:24 schreef Der_Mann het volgende:
iedereen hier die breaking bad matig vindt heeft alleen maar eerste 20 minuten gezien ofzo, gekke mensen
Weet niet of je daar blij mee moet zijn, maar oké.quote:
Die moet ik ook nog halen, was aan het twijfelen tussen die en deesquote:Op maandag 29 december 2014 17:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb een los pollos hermanos shirt
is dit een grapquote:Op maandag 29 december 2014 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
5 hele fokkin seizoenen gezien... Alleen einde was aardig
toen werd het juist leukerquote:Op maandag 29 december 2014 17:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Begon GoT echt niet meer leuk te vinden nadat hij dood was gegaan. Ben nu gestopt met GoT.
GoT ook nog nooit naar gekekenquote:Op maandag 29 december 2014 17:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Begon GoT echt niet meer leuk te vinden nadat hij dood was gegaan. Ben nu gestopt met GoT.
maakt niet uitquote:Op maandag 29 december 2014 17:26 schreef deadprez het volgende:
Sorry fylax, maar ik heb Toto genomineerd voor de Frans Timmermans award.
Labiele junk die zijn partner heeft gesnitcht als main man hebbenquote:Op maandag 29 december 2014 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet Jesse Pinkman als main man hebben
WAS SARCASTISCH HAHAHAHAHAquote:
wat voor series kijk jij wel dan? GTST ofzo?quote:Op maandag 29 december 2014 17:26 schreef terrastegel het volgende:
[..]
GoT ook nog nooit naar gekeken
Mikequote:Op maandag 29 december 2014 17:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Labiele junk die zijn partner heeft gesnitcht als main man hebben
Voor de rest is Jesse wel cool tho
Band of brothers en Family guyquote:Op maandag 29 december 2014 17:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat voor series kijk jij wel dan? GTST ofzo?
family guy is al jaren poepquote:Op maandag 29 december 2014 17:27 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Band of brothers en Family guy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Iddquote:Op maandag 29 december 2014 17:28 schreef Der_Mann het volgende:
laatste seizoen south park was wel weer veel beter
ditquote:Op maandag 29 december 2014 17:28 schreef Der_Mann het volgende:
Nee dan Walt die het geen reet boeit hoeveel mensen hij vermoordtquote:Op maandag 29 december 2014 17:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Labiele junk die zijn partner heeft gesnitcht als main man hebben
Voor de rest is Jesse wel cool tho
GTSTquote:Op maandag 29 december 2014 17:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat voor series kijk jij wel dan? GTST ofzo?
Dat is het drugs spelletje, kill or get killed. Dan kun je net zo goed iedereen gaan haten die in de drugs zit en voor Skyler juichen.quote:Op maandag 29 december 2014 17:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee dan Walt die het geen reet boeit hoeveel mensen hij vermoordt
haten op Walt zou verboden moeten zijnquote:Op maandag 29 december 2014 17:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee dan Walt die het geen reet boeit hoeveel mensen hij vermoordt
Alleen die laatste aflevering was echt kutquote:Op maandag 29 december 2014 17:28 schreef Der_Mann het volgende:
Eenschquote:Op maandag 29 december 2014 17:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Alleen die laatste aflevering was echt kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |