Gratis is altijd beter.quote:Op maandag 29 december 2014 18:43 schreef zeer het volgende:
[..]
Oh 40 zie ik net. Is nog wel te doen op zich.
Wat, gratis?quote:Op maandag 29 december 2014 18:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat is de PS4 ook niet direct trouwens.
Oké ik stuur je zo een berichtje.quote:Op maandag 29 december 2014 18:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je PS4 hebt stuur mij berichtje ofzo, kunnen we samen in de wereld van Los Santos rollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op maandag 29 december 2014 18:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké ik stuur je zo een berichtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Oké ik stuur je zo een berichtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Went vrij snel, had eerste dag wel beetje last van kramp enzo.quote:Op maandag 29 december 2014 18:49 schreef zeer het volgende:
Is die PS4 controller een beetje te hanteren? Vind hem er altijd wat klein uitzien.
hij is groter dan de PS3 controller. vind het de perfecte grootte eigenlijkquote:Op maandag 29 december 2014 18:49 schreef zeer het volgende:
Is die PS4 controller een beetje te hanteren? Vind hem er altijd wat klein uitzien.
Oh, valt mee dan.quote:Op maandag 29 december 2014 18:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij is groter dan de PS3 controller. vind het de perfecte grootte eigenlijk
zonder psplus kan je ook geen online spelen tochquote:Op maandag 29 december 2014 18:51 schreef deadprez het volgende:
Oh wacht, kun je me überhaupt toevoegen zonder dat ik een abo heb?
Nee, maar vanaf volgende maand heb ik dat als het goed is wel.quote:Op maandag 29 december 2014 18:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zonder psplus kan je ook geen online spelen toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |