Blijkbaar. Al kan ik het me makkelijker voorstellen dan bij Blof.quote:Op maandag 29 december 2014 17:10 schreef djenneke het volgende:
ZIjn er echt mensen die blij worden van Krezip? De wereld blijft mij verbazen
ik ken er een paar persoonlijk. Gelukkig kunnen ze mijn negativiteit over Perzik wel hebbenquote:Op maandag 29 december 2014 17:10 schreef djenneke het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2014 17:10 schreef djenneke het volgende:
I Would Stay is best mooi, de rest is niet veelquote:Op maandag 29 december 2014 17:10 schreef djenneke het volgende:
Haaiquote:
Er waren er genoeg blij met Krezip. Kort voor de release van dit nummer. Toen ze hun afscheid aankondigden.quote:Op maandag 29 december 2014 17:10 schreef djenneke het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2014 17:11 schreef Ferdo het volgende:
Hier doet Freddie vocaal eens met Brian May in plaats van andersom.
Kan hem wel meezingen, maar helaas kreeg ik dit niet met muzieklesquote:Op maandag 29 december 2014 17:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Meezingen, dit heeft toch iedereen bij muziekles geleerd?
ich bin wie du staat er wel inquote:Op maandag 29 december 2014 17:12 schreef Studiotje het volgende:
Waarom staat K-otic er niet incultuurbarbaren
Die is toch al geweest?quote:Op maandag 29 december 2014 17:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ich bin wie du staat er wel in
Bij mij staan It's a hard life en Another One Bites The Dust er ook nog in. Geen Bohemian Repsodie trouwens?quote:Op maandag 29 december 2014 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
39, staat in mijn Queen top 5
1. The Show Must Go On
2. Somebody to Love
3. Innuendo
4. '39
5. Spread Your Wings
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |