Op die manier wint hij wel deze partijquote:Op maandag 29 december 2014 16:56 schreef Swetsenegger het volgende:
man man man, wat geeft hij de sets die Caven start makkelijk af
Rene van Rijswijkquote:Op maandag 29 december 2014 16:56 schreef Trebo het volgende:
DE JOHAN CRUYFF VAN HET DARTEN WAT EEN FENOMEEN IS HET TOCH
Het is Barney he, niet van Gerwen.quote:Op maandag 29 december 2014 16:56 schreef Me_Wesley het volgende:
Raybar spaart zijn krachten voor wanneer het nodig is. Dalijk zet hij even aan en loopt hij er overheen.
Hij heeft een break nodig, even nieuw FEBO-menu binnenharkenquote:Op maandag 29 december 2014 16:56 schreef Me_Wesley het volgende:
Raybar spaart zijn krachten voor wanneer het nodig is. Dalijk zet hij even aan en loopt hij er overheen.
Ja nee en de baas shanghaait de vergaderingquote:Op maandag 29 december 2014 16:55 schreef TserrofEnoch het volgende:
Shanghaien was vroeger iemand als matroos 'ontvoeren' en dan meenemen op zee. Dat werd een shanghai genoemd.
Later is Shanghai alles geworden wat een plotselinge verandering is, die niemand aan zag komen.
Een shanghai 20 is dus een plotselinge verandering, die niemand aan zag komen.
T20 S20 D20
Zoiets was het.
Zolang hij z'n eigen sets houdt wel ja. Maar ik vrees met grote vrezenquote:Op maandag 29 december 2014 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op die manier wint hij wel deze partij
Bij Van Gerwen zie je de duivel uit z'n ogen kruipen op sommige momentenquote:Op maandag 29 december 2014 16:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is Barney he, niet van Gerwen.
Ik ook...quote:Op maandag 29 december 2014 16:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zolang hij z'n eigen sets houdt wel ja. Maar ik vrees met grote vrezen
Dramatischquote:
Ja snap ik... maar waar heb je dit nu terug gevonden dan?quote:
Jij mag de langere versie typen van mij.quote:Op maandag 29 december 2014 16:57 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja nee en de baas shanghaait de vergadering
Dat herinner ik me ook nog wel hoorquote:Op maandag 29 december 2014 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja snap ik... maar waar heb je dit nu terug gevonden dan?
Neem aan dat je dit niet onthouden hebt van gister
Klaasen - O'Shea 2-3.quote:Op maandag 29 december 2014 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
PDC WK 2016
Eerste ronde
Kellett - Raybar 3-0
Ik kijk enorm uit naar De Bunt vanavond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |