Wie is Joene?quote:Op maandag 29 december 2014 14:35 schreef Ticootje het volgende:
Joene is ook weer aan de borst. Niets mis mee?
Fotoboek van Joenequote:
Laat mij raden, quoten is je ding niet?quote:Op maandag 29 december 2014 14:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Laat mij rade,m
[..]
Laat mij raden, elkaar ontmoet hier op FOK!?
Kusje op je tepel
Maar Joene hangt weer aan jouw tiet of wat is dit?quote:Op maandag 29 december 2014 14:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Laat mij raden, quoten is je ding niet?
Nou niet als in op dit moment, dat is wat raar op het werk.quote:Op maandag 29 december 2014 14:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar Joene hangt weer aan jouw tiet of wat is dit?
Thuis wel ?quote:Op maandag 29 december 2014 15:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou niet als in op dit moment, dat is wat raar op het werk.
Maar hij drinkt thuis de melk?quote:Op maandag 29 december 2014 15:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou niet als in op dit moment, dat is wat raar op het werk.
Elke 2 uur aanleggen he?quote:
2 quotjes voor de prijs van 1quote:Op maandag 29 december 2014 14:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Laat mij raden, quoten is je ding niet?
Nee, jij wel?quote:
quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 15:28 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Oh, dan lijkt het maar zo. Sorry.
quote:Op maandag 29 december 2014 15:28 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Oh, dan lijkt het maar zo. Sorry.
Ja joh, verkeerde link.quote:Op maandag 29 december 2014 15:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Plaats je nou foto's van je vriend ?
Oh ja dat is tegenwoordig weer zo'n ding dat het duivels is als je een keer een foto van je kind online zetquote:Op maandag 29 december 2014 15:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En nu gewoon je kinderen het net op?
Nee de vraag werd gesteld of ze een downie is.quote:Op maandag 29 december 2014 15:46 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Fijn dat je dit deelt op een openbaar forum
Maar die hangt bij jou nog aan de tiet dus?
En dan ga je ook echt een foto posten.... Zal wel aan mij liggen dit.quote:Op maandag 29 december 2014 15:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee de vraag werd gesteld of ze een downie is.
Want?quote:Op maandag 29 december 2014 15:48 schreef Leonos het volgende:
Als dat kind later groot is, zal je je toch schamen als je zo terug te vinden bent
Gelukkig heeft het kind een veelvoorkomende naam, dus als de toekomstige werkgever daarvan over 15 jaar eens googled, dan zal ze dit vast niet erg vindenquote:Op maandag 29 december 2014 15:46 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Fijn dat je dit deelt op een openbaar forum
Maar die hangt bij jou nog aan de tiet dus?
En dan kom jij als moeder meteen met fotografisch bewijs? Nice.quote:Op maandag 29 december 2014 15:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee de vraag werd gesteld of ze een downie is.
quote:Op maandag 29 december 2014 15:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Want?
Het is een hele beschamende foto ofzo?
Nee leuk meisje. Maar het zijn trollen.quote:Op maandag 29 december 2014 15:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Want?
Het is een hele beschamende foto ofzo?
Ja want ze zal vast de baan niet krijgen omdat ze als peuter wat dromerig voor zich uit keek in de zomer.quote:Op maandag 29 december 2014 15:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gelukkig heeft het kind een veelvoorkomende naam, dus als de toekomstige werkgever daarvan over 15 jaar eens googled, dan zal ze dit vast niet erg vinden.
quote:Op maandag 29 december 2014 15:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja want ze zal vast de baan niet krijgen omdat ze als peuter wat dromerig voor zich uit keek in de zomer.
Nee, omdat ze vast bekend wil staan als het kind dat weer terug ging aan de tiet.quote:Op maandag 29 december 2014 15:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja want ze zal vast de baan niet krijgen omdat ze als peuter wat dromerig voor zich uit keek in de zomer.
Jouw IQ is ook niet echt hoger dan het getal van je schoenmaat he?quote:Op maandag 29 december 2014 15:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, omdat ze vast bekend wil staan als het kind dat weer terug ging aan de tiet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |