quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 16:19 schreef Toto69 het volgende:
Zelfs in Bangkok ben ik beroemd.
[ afbeelding ]
wat is hetquote:Op maandag 29 december 2014 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
kent iemand hier Cards Against Humanity? er is een online versie die we kunnen spelen
leuker dan haxball
deja vu?quote:Op maandag 29 december 2014 16:19 schreef Toto69 het volgende:
Zelfs in Bangkok ben ik beroemd.
[ afbeelding ]
Nee, maar klinkt gay.quote:Op maandag 29 december 2014 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
kent iemand hier Cards Against Humanity? er is een online versie die we kunnen spelen
leuker dan haxball
Ja, da's vet grappigquote:Op maandag 29 december 2014 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
leuker dan haxball
Met wie zat je?quote:Op maandag 29 december 2014 16:21 schreef Chai het volgende:
Gisteren was er zo'n potje met allemaal VBL'ers en die zijn zo gemeen. Hele tijd vloeken dat je zo slecht bent en in de weg loopt.
Dan was het met jullie wel een stuk leuker hoor.
Bring it on! PEW! PEW! PEW! PEW!quote:
eriksen, ggmm, alors, zlata, toto, euribob, jessica alba, en nog wel watquote:Op maandag 29 december 2014 16:23 schreef Chai het volgende:
[..]
eriklklkl? ggmm, alors, uhhhm. Weet niet.
je krijgt een set kaarten waarop allemaal rare shit staat. dan krijg je een vraag/stelling en iedereen moet dan een kaart selecteren die het grappigst is. de ''leider'' kiest dan wat hij de grappigste vond en die krijgt een punt. kut uitleg maar je hebt ook googlequote:
Euribob noemde ons 12-jarigen laatst.quote:Op maandag 29 december 2014 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
eriksen, ggmm, alors, zlata, toto, euribob, jessica alba, en nog wel wat
Hij is zelf 18.quote:Op maandag 29 december 2014 16:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Euribob noemde ons 12-jarigen laatst.
Eriklklkl heb ik geen idee wie het is, bedoel je niet Eriksen?quote:Op maandag 29 december 2014 16:23 schreef Chai het volgende:
[..]
eriklklkl? ggmm, alors, uhhhm. Weet niet.
Hm, fix het maar dan doe ik wel meequote:Op maandag 29 december 2014 16:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je krijgt een set kaarten waarop allemaal rare shit staat. dan krijg je een vraag/stelling en iedereen moet dan een kaart selecteren die het grappigst is. de ''leider'' kiest dan wat hij de grappigste vond en die krijgt een punt. kut uitleg maar je hebt ook google![]()
ik zat gisteren te spelen en was zoiets van ''After Hurricane Katrina, God gave the poor surviving children ____'' en iemand had een kaart met Hurricane Katrina
GGMM trollt veel.quote:Op maandag 29 december 2014 16:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eriklklkl heb ik geen idee wie het is, bedoel je niet Eriksen?
En GGMM post eerder sarcastisch "Jij bent echt goed"dan dat die gaat schelden volgens mij.
En Alors is vgm gwn liev.
whehehquote:
Zou wel vet zijn!quote:Op maandag 29 december 2014 16:23 schreef Toto69 het volgende:
Vanaf 29 december op SBS 6: koekjesbakken met willoow
[ afbeelding ]
Alors deed ook wel normaal, alleen die erikfiguur en ggmm.quote:Op maandag 29 december 2014 16:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eriklklkl heb ik geen idee wie het is, bedoel je niet Eriksen?
En GGMM post eerder sarcastisch "Jij bent echt goed"dan dat die gaat schelden volgens mij.
En Alors is vgm gwn liev.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |