Hier hetzelfde ;') man man ... kutzooiquote:Op maandag 29 december 2014 15:59 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik heb te weinig voedsel ingeslagen om deze avond door te komen. help
Nee hoor, ik was koekjes bakkenquote:Op maandag 29 december 2014 15:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen zit in volle anticipatie te wachten op de uitslag. het is moeilijk typen met trillende handjes
Nog niets bekend??quote:Op maandag 29 december 2014 15:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen zit in volle anticipatie te wachten op de uitslag. het is moeilijk typen met trillende handjes
Dan maar even naar JustEat surfen en een voorraad aan fastfood inslaanquote:Op maandag 29 december 2014 15:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hier hetzelfde ;') man man ... kutzooi
quote:Op maandag 29 december 2014 15:56 schreef hoink581 het volgende:
Kom nu eens met een fatsoenlijk spel ipv haxball.
Nee.quote:
Ah kut, ik wilde ook nog even naar de supermarkt.quote:Op maandag 29 december 2014 15:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hier hetzelfde ;') man man ... kutzooi
quote:Op maandag 29 december 2014 16:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ah kut, ik wilde ook nog even naar de supermarkt.
quote:Op maandag 29 december 2014 16:05 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Als ik dit niet gevraagd had, was je er nooit achter gekomen dat ze een ander heeft.
keihard jaquote:Op maandag 29 december 2014 16:06 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik weet het man, de waarheid is keihard maarja
Ja, ik denk nog ik ga niet te vroeg ;")quote:Op maandag 29 december 2014 16:03 schreef Willoow het volgende:
Ah kut, ik wilde ook nog even naar de supermarkt.
quote:Op maandag 29 december 2014 16:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
Lekkere koekjes trouwens Willoow, heerlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zitten nog in de oven, maar als jij ze halfgaar lekker vindt, ga je gang.quote:Op maandag 29 december 2014 16:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
Lekkere koekjes trouwens Willoow, heerlijk...
quote:Op maandag 29 december 2014 16:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ze zitten nog in de oven, maar als jij ze halfgaar lekker vindt, ga je gang.
Klopt.quote:Op maandag 29 december 2014 16:16 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]bwehehehehe beetje mijn grapje verpesten
Ben ik ookquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 16:19 schreef Toto69 het volgende:
Zelfs in Bangkok ben ik beroemd.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |