Waarom zou dat gek zijnquote:Op maandag 29 december 2014 15:21 schreef Danaa het volgende:
Faptist en Zomerzon, hier een juich van mijn kant voor jullie!
Risu wat vervelend! Een maagzweer misschien of is hij daar al op getest?
Ik zie net in de folder van Etos dat de vitamine D, tweede gratis is. Is het gek om dat al gewoon in huis te halen?
Nee hoor, dat spul is (mits ongeopend) vrij lang houdbaar. Ik heb dat toevallig in augustus al gekocht (ook vitamine K) toen het Etos vitamine assortiment 1+1 gratis was.quote:Op maandag 29 december 2014 15:21 schreef Danaa het volgende:
Faptist en Zomerzon, hier een juich van mijn kant voor jullie!
Risu wat vervelend! Een maagzweer misschien of is hij daar al op getest?
Ik zie net in de folder van Etos dat de vitamine D, tweede gratis is. Is het gek om dat al gewoon in huis te halen?
Daar hoor ik iets nieuws...quote:Op maandag 29 december 2014 15:26 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Nee hoor, dat spul is (mits ongeopend) vrij lang houdbaar. Ik heb dat toevallig in augustus al gekocht (ook vitamine K) toen het Etos vitamine assortiment 1+1 gratis was.
Risu beterschap met je man!
Ik werk op een woongroep met zeven oudere mannen met een zeer ernstig verstandelijke beperking. Alle zorg moet worden overgenomen, tussen 7.00u en 10.30u zijn we aan het wassen, aankleden, eten geven etc. Lichamelijk is dat best wel zwaar, blijkt nuquote:Op maandag 29 december 2014 16:58 schreef Fuente het volgende:
MevrouwCactus, wat voor werk doe jij in de zorg? Ik ben benieuwd omdat ik Vig'er ben op een gesloten pg afdeling. Bij ons is het heel wisselend hoe lang zwangeren de (toch wel zware) zorg volhouden.
Dat is eigenlijk net als bij ons dus! Lijkt me pittig verderop in de zwangerschap. Hier vandaag een onwijs drukke dienst gehad (9 uur gewerkt en geen tijd voor pauze door crisisopname etc). Dan ben ik dus echt stuk,quote:Op maandag 29 december 2014 18:43 schreef MevrouwCactus het volgende:
een woongroep met zeven oudere mannen met een zeer ernstig verstandelijke beperking. Alle zorg moet worden overgenomen, tussen 7.00u en 10.30u zijn we aan het wasse
Zulke dagen ken ik ook. Als ik daarna kan bijkomen, vind ik het geen probleem. Maar onze roosteraar roostert raar... 1 week vrij, 5 dagen achter elkaar werken, weer een week vrij... Dan heb ik geen hersteltijd tussen mijn werkdagen.quote:Op maandag 29 december 2014 19:42 schreef Fuente het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk net als bij ons dus! Lijkt me pittig verderop in de zwangerschap. Hier vandaag een onwijs drukke dienst gehad (9 uur gewerkt en geen tijd voor pauze door crisisopname etc). Dan ben ik dus echt stuk,
Ik weet dat de wereld zonder mij doordraait, maar ik ben gewoon slecht in hulp vragen en toegeven dat het niet gaat zoals ik wil. Je hebt ook helemaal gelijk hoorquote:Op maandag 29 december 2014 20:33 schreef faptist het volgende:
haha @50 tinten grijs
Slecht geschreven boek, maar omdat er zo veel commotie om was wilde ik het toch perse uitlezen en opeens zat ik in het verhaal en las ik de andere 2 boeken ook in een zucht uit. Gek hoe dat kan gaan.
Nu ook wel benieuwd naar de film *bloos*.
@mevrouwcactus,
Als ik jouw klachten zo lees zou ik denken dat je zelf al heel goed weet wat het meest verstandige is om te doen. Mocht een vriendin van jou in zo'n positie zitten zou je ook een ander advies geven dan dat je dat nu aan jezelf doet.. denk ik zo.
Minder werken lijkt me echt heel verstandig. Je moet aan jezelf en aan je kleine denken.
En het klinkt altijd lullig (en tevens ook hoopgevend) de wereld draait gewoon door zonder jouw inspanningen. Echt waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |