Die gasten kwamen werkeloos thuis te zitten jaquote:Op maandag 29 december 2014 03:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat elk land de niet winstgevende mijnen bijvoorbeeld sloot. Nederland ook.
De mijnen dicht gooien had inderdaad beter gekund, dat heb ik al zeer vaak toegegeven op FOK!.quote:Op maandag 29 december 2014 03:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gasten kwamen werkeloos thuis te zitten ja
Goede uitleg weer.quote:Op maandag 29 december 2014 03:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In feite mislukt elk overheidsproject waar wij belasting voor betalen.
Snap je er überhaupt iets van?quote:
Nee dat kan niet Bono.quote:
haten op bono tfoeeeeeeequote:Op maandag 29 december 2014 03:52 schreef deadprez het volgende:
Godkkr man beetje stoer doen met zo'n UI
Ik heb je niets zien weerleggen. Jammer man.quote:
Ik heb ook geen discussie met jou pannenkoekquote:Op maandag 29 december 2014 03:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb je niets zien weerleggen. Jammer man.
ghph niveau ditquote:Op maandag 29 december 2014 03:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb ook geen discussie met jou pannenkoek
Kereltje, je loopt hier enkel onnozele bullshit uit te kramen en nu trek jij een grote bek?quote:Op maandag 29 december 2014 03:53 schreef Elan het volgende:
[..]
dit bedoel ik
fucking dom jij
en zoooo nie grappig
aldus jij kenker toch op stumpertje wannabe mod zonder skillsquote:Op maandag 29 december 2014 03:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kereltje, je loopt hier enkel onnozele bullshit uit te kramen en nu trek jij een grote bek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |