SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
In de serie gaat zij er volgens mij ook niet op in.quote:Op maandag 29 december 2014 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar mijn neven en bruur zou daar sowieso niet op ingaan.
Beetje te veel privé nu. Maar ik heb dus neven en een broer. Dit is stap 2
Bij seizoen drie niet hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 00:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
In de serie gaat zij er volgens mij ook niet op in.
Maar het hoeft niet perse om jouw familielid te gaan, kan ook de man van jouw zus zijn die jouw vrouw heel aantrekkelijk vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar is allemaal erg. Vrouw mag best andere mannen aantrekkelijk vinden, maar alleen niet op die manier. Dat is gewoon een crush bijna. Is echt niet netjes."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op maandag 29 december 2014 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij seizoen drie niet hoor.Het is een crush.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar is allemaal erg. Vrouw mag best andere mannen aantrekkelijk vinden, maar alleen niet op die manier. Dat is gewoon een crush bijna. Is echt niet netjes.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 00:50 schreef mrstylo het volgende:
Maar wat vinden jullie van de René van der Gijp oplossing voor het trouwen?
Hij heeft vaste vriendin(iets van 10 jaar plus) en beide wonen apart. Wanneer ze willen doen of ff willen praten dan gaan ze naar elkaar en klaar. Ze hebben zelfs een kind alles. En volgens mij zijn ze beide dol gelukkig.
Jullie mening hierover
Ik weet niet waar je het over hebt maar als ze allemaal tevreden zijn zie ik het probleem niet. Live and let live.quote:Op maandag 29 december 2014 00:50 schreef mrstylo het volgende:
Maar wat vinden jullie van de René van der Gijp oplossing voor het trouwen?
Hij heeft vaste vriendin(iets van 10 jaar plus) en beide wonen apart. Wanneer ze willen doen of ff willen praten dan gaan ze naar elkaar en klaar. Ze hebben zelfs een kind alles. En volgens mij zijn ze beide dol gelukkig.
Jullie mening hierover
Dan is er sowieso iets mis in zo'n familie waarin dit oké wordt gevonden. Ik weet niet of je vanuit een real life voorbeeld spreekt, maar kan me niet indenken dat 'geilen op' een vrouw van een familielid oké zou worden gevonden in mijn omgeving en dat de vrouw daar niet over zou mogen klagen.quote:Op maandag 29 december 2014 00:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vrouwen worden maar al te snel weggezet als een zeikwijf als het om dit soort dingen gaat hoor.
Is echte situatie.quote:Op maandag 29 december 2014 00:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt maar als ze allemaal tevreden zijn zie ik het probleem niet. Live and let live.
In Modern Family is het anders omdat Claire zich duidelijk stoort aan het gedrag van haar man.
- oh dit gaat gewoon over een koppel, ik las 'vaste vriendinnen' ipv 'vaste vriendin'. ja lijkt mij perfect zo'n huwelijk.-
Ik ook.quote:Op maandag 29 december 2014 00:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is echte situatie.
Ik vond dat ook een geweldige oplossing. Ik ben mensen snel zat
Ken je de serie Modern Family?quote:Op maandag 29 december 2014 00:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan is er sowieso iets mis in zo'n familie waarin dit oké wordt gevonden. Ik weet niet of je vanuit een real life voorbeeld spreekt, maar kan me niet indenken dat 'geilen op' een vrouw van een familielid oké zou worden gevonden in mijn omgeving en dat de vrouw daar niet over zou mogen klagen.
Zo'n oplossing is wel ideaal. Je zet haar huis op jouw naam. Betaald dat af. Laat haar huurtoeslag aanvragen en de overheid betaalt indirect jouw hypotheek af.quote:
Nee, maar je stelt die vraag toch aan ons, hoe wij dat zouden vinden?quote:
De situatie in Modern Family is waar ik op doelde - *edit, oh wacht je hebt het over het zeikwijf gedeelte, lees verder..quote:Op maandag 29 december 2014 01:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, maar je stelt die vraag toch aan ons, hoe wij dat zouden vinden?Daarna zei je dat ''vrouwen maar al te snel weggezet worden als een zeikwijf als het om dit soort dingen gaat'', dus ik vroeg me af over welke situatie je het hebt?
Geen idee. Ik kom bijna nooit in r&p. Af en toe kom ik een topic tegen en lees ik wat, maar na een paar reacties kom ik er al achter dat het type mens dat daar komt niet mijn soort is en dat mijn normen en waarden te ver van hun afliggen om mij te mengen in een discussie.quote:Op maandag 29 december 2014 01:18 schreef mrstylo het volgende:
Welke topic. Ik wil haar ook een zeikwijf noemen
#groepsdruk
Dit lijkt me een leuke fb pagina voor jou.quote:Op maandag 29 december 2014 01:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kom bijna nooit in r&p. Af en toe kom ik een topic tegen en lees ik wat, maar na een paar reacties kom ik er al achter dat het type mens dat daar komt niet mijn soort is en dat mijn normen en waarden te ver van hun afliggen om mij te mengen in een discussie.
Ah oké, bij Nederlanders ligt dit anders natuurlijk. Ik vroeg het me af omdat we hier met allochtonen onder elkaar zijn en de meningen me redelijk duidelijk leken.quote:Op maandag 29 december 2014 01:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
De situatie in Modern Family is waar ik op doelde - *edit, oh wacht je hebt het over het zeikwijf gedeelte, lees verder..
Ik weet dat bij veel Nederlandse koppels de omgang tussen man en vrouw veel soepeler is en semi-geflirt etc. veeel normaler is. Ik heb weleens tegen mensen die heel openlijk interesse toonden in anderen gezegd van 'maar jij hebt toch een vriend/vriendin' en dat ik heel raar werd aangekeken. Zo van 'ja dus, wat heeft dat hiermee te maken?'. Ik houd voortaan ook mijn mond bij dit soort dingen - behalve hier dan.![]()
Oh en neem R&P hier bv. Kwam laatst een topic tegen waar iemand het wou uitmaken met zijn/haar vriend omdat hij/zij (weet de details echt niet meer precies) een ander had gekust. De reacties waren echt in de trant van 'het was maar een kus, dat je daarvoor een relatie weggooit, wat een zeikerd' gibisi.
Wat is dit man. Echt te veel drame, niks voor mij.quote:Op maandag 29 december 2014 01:27 schreef mrstylo het volgende:
http://hellostarling.file(...)oria.gif?w=374&h=211
[..]
Dit lijkt me een leuke fb pagina voor jou.
Check ook de reacties
https://www.facebook.com/(...)2&id=218194658319257
Al is dit een minder leuk voorbeeld. Komen genoeg leukere langs
Ja, wou maybe gewoon praten over Gloria.quote:Op maandag 29 december 2014 01:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ah oké, bij Nederlanders ligt anders natuurlijk. Ik vroeg het me af omdat we hier met allochtonen onder elkaar zijn en de meningen me redelijk duidelijk leken.
Maar ik ben wel van mening dat als een van de partners op het punt staat een fout te begaan en dit op tijd inziet, dat er ook plaats mag zijn voor vergevingsgezindheid als er een kans bestaat dat de relatie/het huwelijk nog gered kan worden. Natuurlijk is dit ook afhankelijk van de ernst van de misstap. Maar ook vanuit het geloof is het zo dat een huwelijk gered moet kunnen worden als beide partijen het ook een kans willen geven; een huwelijk verbreken heeft niet de voorkeur.
Niet helemaal waar jij op doelde misschien dit, maar ik dacht dat het relevant was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |