abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148079537

- De vorige delen van deze reeks -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_148079585
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 00:42 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Maar mijn neven en bruur zou daar sowieso niet op ingaan.

Beetje te veel privé nu. Maar ik heb dus neven en een broer. Dit is stap 2 ;(
In de serie gaat zij er volgens mij ook niet op in. :P

Maar het hoeft niet perse om jouw familielid te gaan, kan ook de man van jouw zus zijn die jouw vrouw heel aantrekkelijk vindt.
pi_148079648
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 00:44 schreef Landysh het volgende:

[..]

In de serie gaat zij er volgens mij ook niet op in. :P

Maar het hoeft niet perse om jouw familielid te gaan, kan ook de man van jouw zus zijn die jouw vrouw heel aantrekkelijk vindt.
Bij seizoen drie niet hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar is allemaal erg. Vrouw mag best andere mannen aantrekkelijk vinden, maar alleen niet op die manier. Dat is gewoon een crush bijna. Is echt niet netjes.
pi_148079694
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 00:45 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Bij seizoen drie niet hoor.
SPOILER
Maar is allemaal erg. Vrouw mag best andere mannen aantrekkelijk vinden, maar alleen niet op die manier. Dat is gewoon een crush bijna. Is echt niet netjes.
Het is een crush. _O-
pi_148079829
Maar wat vinden jullie van de René van der Gijp oplossing voor het trouwen?
Hij heeft vaste vriendin(iets van 10 jaar plus) en beide wonen apart. Wanneer ze willen doen of ff willen praten dan gaan ze naar elkaar en klaar. Ze hebben zelfs een kind alles. En volgens mij zijn ze beide dol gelukkig.

Jullie mening hierover :7
pi_148079988
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 00:50 schreef mrstylo het volgende:
Hij heeft vaste vriendin(iets van 10 jaar plus) en beide wonen apart. Wanneer ze willen doen of ff willen praten dan gaan ze naar elkaar en klaar. Ze hebben zelfs een kind alles. En volgens mij zijn ze beide dol gelukkig.

pi_148080010
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 00:50 schreef mrstylo het volgende:

Ik weet niet waar je het over hebt maar als ze allemaal tevreden zijn zie ik het probleem niet. Live and let live.

In Modern Family is het anders omdat Claire zich duidelijk stoort aan het gedrag van haar man. :P

- oh dit gaat gewoon over een koppel, ik las 'vaste vriendinnen' ipv 'vaste vriendin'. ja lijkt mij perfect zo'n huwelijk. :D -
pi_148080067
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 00:41 schreef Landysh het volgende:

[..]

Vrouwen worden maar al te snel weggezet als een zeikwijf als het om dit soort dingen gaat hoor.
Dan is er sowieso iets mis in zo'n familie waarin dit oké wordt gevonden. Ik weet niet of je vanuit een real life voorbeeld spreekt, maar kan me niet indenken dat 'geilen op' een vrouw van een familielid oké zou worden gevonden in mijn omgeving en dat de vrouw daar niet over zou mogen klagen.
pi_148080088
quote:
9s.gif Op maandag 29 december 2014 00:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_148080113
quote:
10s.gif Op maandag 29 december 2014 00:57 schreef mrstylo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
sorrry :@
pi_148080134
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 00:55 schreef Landysh het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je het over hebt maar als ze allemaal tevreden zijn zie ik het probleem niet. Live and let live.

In Modern Family is het anders omdat Claire zich duidelijk stoort aan het gedrag van haar man. :P

- oh dit gaat gewoon over een koppel, ik las 'vaste vriendinnen' ipv 'vaste vriendin'. ja lijkt mij perfect zo'n huwelijk. :D -

Is echte situatie. _O-
Ik vond dat ook een geweldige oplossing. Ik ben mensen snel zat ;(
pi_148080179
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 00:59 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Is echte situatie. _O-
Ik vond dat ook een geweldige oplossing. Ik ben mensen snel zat ;(
Ik ook. ;(
pi_148080185
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 00:57 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Dan is er sowieso iets mis in zo'n familie waarin dit oké wordt gevonden. Ik weet niet of je vanuit een real life voorbeeld spreekt, maar kan me niet indenken dat 'geilen op' een vrouw van een familielid oké zou worden gevonden in mijn omgeving en dat de vrouw daar niet over zou mogen klagen.
Ken je de serie Modern Family?
pi_148080190

_O-
pi_148080204
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 01:00 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
Ja dit is wel heel erg ja. _O-

Meestal is het veel subtieler.
pi_148080307
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 01:00 schreef Landysh het volgende:

[..]

Ik ook. ;(
Zo'n oplossing is wel ideaal. Je zet haar huis op jouw naam. Betaald dat af. Laat haar huurtoeslag aanvragen en de overheid betaalt indirect jouw hypotheek af.

Damnn. Ideaal.

Nu nog iemand vinden die dat zou accepteren.
pi_148080327
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 01:00 schreef Landysh het volgende:

[..]

Ken je de serie Modern Family?
Nee, maar je stelt die vraag toch aan ons, hoe wij dat zouden vinden? :P Daarna zei je dat ''vrouwen maar al te snel weggezet worden als een zeikwijf als het om dit soort dingen gaat'', dus ik vroeg me af over welke situatie je het hebt.
pi_148080587
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 01:05 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Nee, maar je stelt die vraag toch aan ons, hoe wij dat zouden vinden? :P Daarna zei je dat ''vrouwen maar al te snel weggezet worden als een zeikwijf als het om dit soort dingen gaat'', dus ik vroeg me af over welke situatie je het hebt?
De situatie in Modern Family is waar ik op doelde - *edit, oh wacht je hebt het over het zeikwijf gedeelte, lees verder..

Ik weet dat bij veel Nederlandse koppels de omgang tussen man en vrouw veel soepeler is en semi-geflirt etc. veeel normaler is. Ik heb weleens tegen mensen die heel openlijk interesse toonden in anderen gezegd van 'maar jij hebt toch een vriend/vriendin' en dat ik heel raar werd aangekeken. Zo van 'ja dus, wat heeft dat hiermee te maken?'. Ik houd voortaan ook mijn mond bij dit soort dingen - behalve hier dan. :P

Oh en neem R&P hier bv. Kwam laatst een topic tegen waar iemand het wou uitmaken met zijn/haar vriend omdat hij/zij (weet de details echt niet meer precies) een ander had gekust. De reacties waren echt in de trant van 'het was maar een kus, dat je daarvoor een relatie weggooit, wat een zeikerd' gibisi.
pi_148080696
Welke topic. Ik wil haar ook een zeikwijf noemen

#groepsdruk
:'(
pi_148080778
quote:
10s.gif Op maandag 29 december 2014 01:18 schreef mrstylo het volgende:
Welke topic. Ik wil haar ook een zeikwijf noemen

#groepsdruk
:'(
Geen idee. Ik kom bijna nooit in r&p. Af en toe kom ik een topic tegen en lees ik wat, maar na een paar reacties kom ik er al achter dat het type mens dat daar komt niet mijn soort is en dat mijn normen en waarden te ver van hun afliggen om mij te mengen in een discussie.
pi_148080839
Of hij had drank/drugs op en had toen iemand geneukt maar daarvoor had hij haar proberen te versieren in het nabijzijn van zijn vriendin. Zoiets was het vlgns mij.
pi_148080937
http://hellostarling.file(...)oria.gif?w=374&h=211

quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 01:21 schreef Landysh het volgende:

[..]

Geen idee. Ik kom bijna nooit in r&p. Af en toe kom ik een topic tegen en lees ik wat, maar na een paar reacties kom ik er al achter dat het type mens dat daar komt niet mijn soort is en dat mijn normen en waarden te ver van hun afliggen om mij te mengen in een discussie.
Dit lijkt me een leuke fb pagina voor jou.

Check ook de reacties :D
https://www.facebook.com/(...)2&id=218194658319257

Al is dit een minder leuk voorbeeld. Komen genoeg leukere langs :D
pi_148080966
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 01:14 schreef Landysh het volgende:

[..]

De situatie in Modern Family is waar ik op doelde - *edit, oh wacht je hebt het over het zeikwijf gedeelte, lees verder..

Ik weet dat bij veel Nederlandse koppels de omgang tussen man en vrouw veel soepeler is en semi-geflirt etc. veeel normaler is. Ik heb weleens tegen mensen die heel openlijk interesse toonden in anderen gezegd van 'maar jij hebt toch een vriend/vriendin' en dat ik heel raar werd aangekeken. Zo van 'ja dus, wat heeft dat hiermee te maken?'. Ik houd voortaan ook mijn mond bij dit soort dingen - behalve hier dan. :P

Oh en neem R&P hier bv. Kwam laatst een topic tegen waar iemand het wou uitmaken met zijn/haar vriend omdat hij/zij (weet de details echt niet meer precies) een ander had gekust. De reacties waren echt in de trant van 'het was maar een kus, dat je daarvoor een relatie weggooit, wat een zeikerd' gibisi.
Ah oké, bij Nederlanders ligt dit anders natuurlijk. Ik vroeg het me af omdat we hier met allochtonen onder elkaar zijn en de meningen me redelijk duidelijk leken.

Maar ik ben wel van mening dat als een van de partners op het punt staat een fout te begaan en dit op tijd inziet, dat er ook plaats mag zijn voor vergevingsgezindheid als er een kans bestaat dat de relatie/het huwelijk nog gered kan worden. Natuurlijk is dit ook afhankelijk van de ernst van de misstap. Maar ook vanuit het geloof gezien is het zo dat een huwelijk gered moet kunnen worden als beide partijen het nog een kans willen geven; een huwelijk verbreken heeft niet de voorkeur.

Niet helemaal waar jij op doelde misschien dit, maar ik dacht dat het relevant was.
pi_148080980
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 01:27 schreef mrstylo het volgende:
http://hellostarling.file(...)oria.gif?w=374&h=211

[..]

Dit lijkt me een leuke fb pagina voor jou.

Check ook de reacties :D
https://www.facebook.com/(...)2&id=218194658319257

Al is dit een minder leuk voorbeeld. Komen genoeg leukere langs :D
Wat is dit man. Echt te veel drame, niks voor mij. _O-
pi_148081006
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 01:28 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ah oké, bij Nederlanders ligt anders natuurlijk. Ik vroeg het me af omdat we hier met allochtonen onder elkaar zijn en de meningen me redelijk duidelijk leken.

Maar ik ben wel van mening dat als een van de partners op het punt staat een fout te begaan en dit op tijd inziet, dat er ook plaats mag zijn voor vergevingsgezindheid als er een kans bestaat dat de relatie/het huwelijk nog gered kan worden. Natuurlijk is dit ook afhankelijk van de ernst van de misstap. Maar ook vanuit het geloof is het zo dat een huwelijk gered moet kunnen worden als beide partijen het ook een kans willen geven; een huwelijk verbreken heeft niet de voorkeur.

Niet helemaal waar jij op doelde misschien dit, maar ik dacht dat het relevant was.
Ja, wou maybe gewoon praten over Gloria. O+ Je hoeft er verder niet te veel achter te zoeken haha.

En ben het verder wel met je eens denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')