Als Lewis 10% meer scoort op zijn dubbels was het een walkover.quote:Op maandag 29 december 2014 00:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Keegan gemiddeld 5 puntjes meer scoort had ie gewonnen
Viesdikjunior natuurlijkquote:Op maandag 29 december 2014 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Dolan - Viesdikjunior is een lastige clash.
Wie gaan we aanhangen, Mani?
Als Keegan voor de wedstrijd was overreden door een vrachtwagen, dan had ie niet gewonnen.quote:Op maandag 29 december 2014 00:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Keegan gemiddeld 5 puntjes meer scoort had ie gewonnen
Dolan. Hij is tenminste niet zwaar gehandicaptquote:Op maandag 29 december 2014 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom Stijn, altijd tegen Dolan. Al speelde hij tegen Adolf Hitler.quote:Op maandag 29 december 2014 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Lewis had verloren, was Brown de winnaarquote:Op maandag 29 december 2014 00:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als Keegan voor de wedstrijd was overreden door een vrachtwagen, dan had ie niet gewonnen.
Scholten mag niks zeggen, kan er niks vanquote:Op maandag 29 december 2014 00:11 schreef Ambrosius het volgende:
Jammer genoeg. Scholten mag 'm dus niet.
Dat is niet zeker. Stel je voor dat ze samen overreden waren.quote:Op maandag 29 december 2014 00:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als Lewis had verloren, was Brown de winnaar
Dilemmaquote:Op maandag 29 december 2014 00:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is niet zeker. Stel je voor dat ze samen overreden waren.
4-3/3-4quote:Op maandag 29 december 2014 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, morgenavond wordt geweldig.
James Wade v Stephen Bunting
Michael van Gerwen v Terry Jenkins
Benito van de Pas v Robert Thornton
Moet werken..quote:Op maandag 29 december 2014 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, morgenavond wordt geweldig.
James Wade v Stephen Bunting
Michael van Gerwen v Terry Jenkins
Benito van de Pas v Robert Thornton
"Geachte werknemer,quote:
Ik ben al jaren fan van De Betwetersquote:Op maandag 29 december 2014 00:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Hier kun jij je nog uren mee vermaken.
Kom ik in de related searches deze paardenlul weer tegen.quote:
In dat ene filmpje is hij 3 keer trager dan in het andere filmpje. Misschien had ie dartritutus oidquote:Op maandag 29 december 2014 01:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kom ik in de related searches deze paardenlul weer tegen.
Wtf manzat me ook al zo aan hem te ergeren in dit filmpje met BuntGod maar dit slaat toch wel alles. Fucking 2 minuten per beurt
In dat tweede filmpje tegen Bunting irriteer ik me er eigenlijk niet aan...quote:Op maandag 29 december 2014 09:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
In dat ene filmpje is hij 3 keer trager dan in het andere filmpje. Misschien had ie dartritutus oid
Ik erger me meer aan dat geflits en die kermisgeluiden van dat softtipdartenquote:Op maandag 29 december 2014 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In dat tweede filmpje tegen Bunting irriteer ik me er eigenlijk niet aan...
Vind dat wel meevallen.
Mwua.. eerder eentje downloaden denk ik.quote:
Dat slaat echt helemaal nergens op, dat geflipte Aziatische gedoe.quote:Op maandag 29 december 2014 09:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan dat geflits en die kermisgeluiden van dat softtipdarten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |