Sam Cooke!quote:Op maandag 29 december 2014 00:07 schreef MaJo het volgende:
Jongens/meiden ik ben al een uur te lang opgebleven en moet dus nu echt gaan slapen. Gelieve mij niet te verleiden met nummers die het aankomende uur gedraaid worden![]()
Ik ging kijkenquote:
Ga dan maar slapen, anders wordt het steeds later en later en wil je elke keer nog een liedje meepakkenquote:Op maandag 29 december 2014 00:07 schreef MaJo het volgende:
Jongens/meiden ik ben al een uur te lang opgebleven en moet dus nu echt gaan slapen. Gelieve mij niet te verleiden met nummers die het aankomende uur gedraaid worden![]()
Normaal hoeft hij maar één keer in de week te draaien en vult hij de rest van de werkweek met directeurtje spelen bij VARABNN. Doet hij kennelijk liever.quote:Op maandag 29 december 2014 00:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik ook, lijkt er geen zin in te hebben
Trustenquote:Op maandag 29 december 2014 00:07 schreef MaJo het volgende:
vooral bij die 1 na laatste lijkt die twijfel me niet meer dan terechtquote:Op maandag 29 december 2014 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zijn alweer van 17 jaar terug. Maar goed, Paranoid Android misschien wel, en verder wellicht Just Breathe van Pearl Jam en Plug in Baby van Muse. Maar dat zijn al twijfelgevallen voor mij, zeker die laatste 2.
quote:Op maandag 29 december 2014 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik een mindere van The Doors.
Just Breathe, dat hoor ik van veel mensen ja. Is ook een beetje een Dust in the Wind-ripoff.quote:Op maandag 29 december 2014 00:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
vooral bij die 1 na laatste lijkt die twijfel me niet meer dan terecht(ik heb daar helemaal niks mee)
Jup..quote:Op maandag 29 december 2014 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik een mindere van The Doors.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |