Hopelijk stunt Bunting morgenquote:Op zondag 28 december 2014 23:46 schreef Nober het volgende:
Thursday January 1
20:10 Wright/Hamilton v G. Anderson/Reyes
22:00 Van Gerwen/Jenkins v Van de Pas/Thornton
Friday January 2
20:10 Taylor/K. Huybrechts v /Winstanley/Hopp/Van der Voort
22:00 Lewis/Brown/Van Barneveld/Caven v Wade/Bunting/Dolan/Smith
Ik streep Brown alvast door.
Opdracht van skyquote:Op zondag 28 december 2014 23:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tegenwoordig moeten er ook overal van die zinloze close-ups in
Bij het voetbal mis je ook al regelmatig dingen daardoor, en hier is het helemaal erg.
Nou, joohooquote:
Ok.quote:Op zondag 28 december 2014 23:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
5 minuten aanhoren hoe ze methun stijve lul aant spelen zijn door lewis.
Het lijkt er wel in te zitten.quote:Op zondag 28 december 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk heb ik wel zin in een 9-dart van Lewis.
10 darter ook goed?quote:Op zondag 28 december 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk heb ik wel zin in een 9-dart van Lewis.
quote:Op zondag 28 december 2014 23:46 schreef Nober het volgende:
Thursday January 1
20:10 Wright/Hamilton v G. Anderson/Reyes
22:00 Van Gerwen/Jenkins v Van de Pas/Thornton
Friday January 2
20:10 Taylor/K. Huybrechts v /Winstanley/Hopp/Van der Voort
22:00 Lewis/Brown/Van Barneveld/Caven v Wade/Bunting/Dolan/Smith
Ik streep Brown alvast door.
Leuk na een uitgegooide leg of het binnenhalen van een set, maar laat dat achterwege tijdens een beurt of zo,quote:Op zondag 28 december 2014 23:49 schreef icloud het volgende:
[..]
Close ups laten de emoties zien, dat is leuk voor de kijker
quote:Op zondag 28 december 2014 23:52 schreef Sked het volgende:
Lewis wordt afgetekend wereldkampioen. Na deze pot alleen maar whitewashes.
Dat zou zelfmoord zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kom aan Brown, maak gehakt van #viesdik
Dan heb je wel veel gehakt.quote:Op zondag 28 december 2014 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kom aan Brown, maak gehakt van #viesdik
Stijgende lijnquote:
Caller heeft dyscalculiequote:Op zondag 28 december 2014 23:59 schreef icloud het volgende:
Hoe kan het dat de caller over sommige eenvoudige scores zo lang moet denken?
Ik zag het net bij een score van 140, waarbij er een behoorlijk tijd zat tussen de laatste pijl en het callen.
Even checken of een pijl wel of niet in de dubbel zitquote:Op zondag 28 december 2014 23:59 schreef icloud het volgende:
Ik zag het net bij een score van 140, waarbij er een behoorlijk tijd zat tussen de laatste pijl en het callen.
Sta jij nooit eens te schrijven naast een dartbord bij een game? Dat is nog best klote om te zien of 'ie er wel of niet inzit. Zeker met zo'n dunne bedrading.quote:Op zondag 28 december 2014 23:59 schreef icloud het volgende:
Je moet gewoon kijken met geluid uit.. Waardeloos commentaarquote:Op maandag 29 december 2014 00:00 schreef Ambrosius het volgende:
In de touwen? Hij staat 3-2 achter.
Tja, niveauquote:Op maandag 29 december 2014 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt vreemd dat Lewis niet allang afstand van Brown genomen heeft.
Bij die 140 van brown was het heel duidelijk te zien, ze zaten niet tegen het randje aan ofzo., je zag de caller ook geen stap opzij zetten om beter te kijken ofzo.quote:Op maandag 29 december 2014 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sta jij nooit eens te schrijven naast een dartbord bij een game? Dat is nog best klote om te zien of 'ie er wel of niet inzit. Zeker met zo'n dunne bedrading.
Wel aardig wat dubbels gemist.quote:Op maandag 29 december 2014 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt vreemd dat Lewis niet allang afstand van Brown genomen heeft.
Brown staat er op de dubbels beter voor.quote:Op maandag 29 december 2014 00:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel aardig wat dubbels gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |