quote:
Op woensdag 1 mei 2019 17:34 schreef V. het volgende:Ik moet het gewoon ook weer eens proberen. Ik geloof dat ik wel veilig in de training uit het moederschip ben gekomen, maar toen ik ineens met waypoints moest gaan werken en allerlei verkeerde knopjes ging indrukken, maar me niet duidelijk was wat nou goed was, ben ik gekapt, zi van: te ingewikkeld.
Maar da's onzin. Gewoon wat tijd in steken, natuurlijk.
Het is wat overweldigend ja. Maar niet zo moeilijk als je in het begin denkt. Misschien heb je hier wat aan. Ik ben niet de slimste maar op een gegeven moment is die galaxy map wel goed te doen

.
quote:
Op woensdag 1 mei 2019 18:12 schreef mitchelll0181 het volgende:[..]
Download voiceattack
Dit maakt het veeeel makkelijker.
Dat het fucking awkward is om als een echte nerd tegen je starship te praten is een kleinigheidje
Heb ik al maar ik voel me inderdaad een beetje een knurft als ik in mijn headset loop te lullen

. En als mijn vriendin binnen komt lopen omdat ze benieuwd is met wie ik nou aan het praten ben dan is het genante feestje wel compleet

.
Ben nu op deze site gestuit
https://edrefcard.info/ en die leest je keymap van je x52Pro uit en maakt er een mooi plaatje van. Dat scheelt echt heel veel

. Nu dat nog makkelijker maken en dan is alles goed. En eventueel mijn joystick en throttle monteren op mijn stoel

.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid