Om heel specifiek te zijn nu. Horizon komt op de 15DE uit!quote:Op vrijdag 4 december 2015 00:27 schreef Pagan het volgende:
Schaamteloze topic kaping (it's in the game)
De uitbreiding ELITE DANGEROUS: HORIZONS komt deze maand uit. Nu wil ik na dertig jaar de opvolger gaan spelen maar heb ik geen mogelijkheid om een high-end GPU te kopen. De rest van mijn systeem voldoet aan de eisen.
Voeding heeft 1x6 + 1x8 (6+2) pins beschikbaar.
Ik wil op 1920x1080 spelen.
Videokaart lengte max 33.4 cm.
PCI-e 2.0 x16
Systeemeisen
Minimum ATI 4870HD
Recommended ATI Radeon R9 280X
Iemand een suggestie voor een betaalbare GPU om dit spel te kunnen spelen op een redelijke frame-rate zonder gelijk 250 euro te hoeven lappen?
ingame en op tweakers wel iig.quote:
Er zijn sommige gebieden die je niet kan exploren en er schijnt een soort van alien ras in het universum te zitten die nog niemand heeft gezien.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:02 schreef Roland_Deschain het volgende:
Grote kick![]()
Ik zit er over na te denken om dit game aan te schaffen. Zijn er hier nog mensen die het spelen?
Ik wil vooral gebieden verkennen en misschien weirde (alien) artifacts ofzo vinden. Is dat mogelijk in dit game?
Ik ook. En nu verslingerd aan deze versie.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:12 schreef IShootPeople het volgende:
Tjonge.. ik heb de oude DOS versie nog gespeeld.... met wireframe graphics.
Of gewoon voor 40 euro een hotas joystick kopen. Pc speelt *veel* fijner dan de Xbox versie.quote:Op zondag 19 juni 2016 14:59 schreef -CRASH- het volgende:
Ik zit eraan te denken om toch maar een Xbox One kopen voor E.D.
Allen nu dat dilemma... wachten op de One S (augustus)
Of nu naar MM gaan en de "oude" box kopen.
daar had ik ook al aan gedacht. Maar dan wel de hotas 4 voor PS4/PCquote:Op zondag 19 juni 2016 16:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Of gewoon voor 40 euro een hotas joystick kopen. Pc speelt *veel* fijner dan de Xbox versie.
Op het forum heeft Crab een fijne set .binds voor de HOTAS geplaatst. Wellicht heb je er wat aan.quote:Op maandag 20 juni 2016 18:09 schreef -CRASH- het volgende:
Heb me deThrustmaster T.Flight Hotas 4 besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En in 2017 zou Elite Dangerous op de PS4 uitkomen.
Dan speel ik wel tot die tijd E.D. wel op de laptop.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 00:31 schreef Pagan het volgende:
[..]
Op het forum heeft Crab een fijne set .binds voor de HOTAS geplaatst. Wellicht heb je er wat aan.
https://forums.frontier.c(...)ewfull=1#post1185166
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |