quote:Op zondag 28 december 2014 21:28 schreef djenneke het volgende:
Ik mag niet meezingen omdat vriendlief aan het leren is. Was ik eventjes vergetenHet houdt niet op, niet vanzelf....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Yups.. De heren van Tears for Fears hebben Oleta Adams ontdekt..quote:
Nee, ik pak de fles wijn maar even, dat helpt wel. De fles dan he. Niet de wijnquote:Op zondag 28 december 2014 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf....
quote:Op zondag 28 december 2014 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schitterende teksten idd.Bazentekst!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
quote:
Ik ben al in shock en ik lees het nu voor het eerst.quote:Op zondag 28 december 2014 21:30 schreef Martinello het volgende:
Simon & GarfunkelIk zag Jannes een keer met een cover van dit nummer. Ik ben nog in shock.
quote:Op zondag 28 december 2014 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt, hij komt er gewoon mee weg. Dit moet Nielson niet flikken, of al die andere gastjes van tegenwoordig.
En dat bedoelde ik net dus toen ik zei dat ik niet naar Robert Long kan luisteren zonder aan Beschaafde Tango te denkenquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 21:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, ik pak de fles wijn maar even, dat helpt wel. De fles dan he. Niet de wijn
Jw kijkt een beetje manisch.quote:Op zondag 28 december 2014 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Aansteker paraat
Ze zijn Amerikaansquote:Op zondag 28 december 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de Engelse variant op The Cats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |