Schitterende teksten idd.quote:Op zondag 28 december 2014 21:24 schreef nipeng het volgende:
De teksten van Long zijn tenminste in orde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zondag 28 december 2014 21:27 schreef Wave103 het volgende:
Geen Pale Shelter in de T2000 is erg jammer
Woman in chains is zo mooi.quote:
hoger en meer liedjes.quote:
heb alleen lucifers in huisquote:Op zondag 28 december 2014 21:27 schreef Mani89 het volgende:
Zitten jullie al met jullie aanstekers klaar?
Voor Celine, ja die steek ik graag in de hens.quote:Op zondag 28 december 2014 21:27 schreef Mani89 het volgende:
Hoezo, wat wil je in de fik steken?quote:Op zondag 28 december 2014 21:27 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2014 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schitterende teksten idd.Echt, hij komt er gewoon mee weg. Dit moet Nielson niet flikken, of al die andere gastjes van tegenwoordig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor Celine, ja die steek ik graag in de hens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Ik heb meer met een Caravanquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 21:28 schreef djenneke het volgende:
Ik mag niet meezingen omdat vriendlief aan het leren is. Was ik eventjes vergetenHet houdt niet op, niet vanzelf....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Yups.. De heren van Tears for Fears hebben Oleta Adams ontdekt..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |