ik dacht eerst dat het acda & de munnik wasquote:Op zondag 28 december 2014 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen het uitkwam was het wel grappig.
Dat zei je vorig jaar ookquote:Op zondag 28 december 2014 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken dat hele nummer niet...denk ik nu.
Vast wel.quote:Op zondag 28 december 2014 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken dat hele nummer niet...denk ik nu.
Dit.quote:Op zondag 28 december 2014 21:42 schreef DeJori het volgende:
Dit is trouwens wel een goede plaaten dan vind ik niet erg vaak van Nederlandstalige muziek.
Jouw usericon beweegt precies mee op de maatquote:Op zondag 28 december 2014 21:42 schreef DeJori het volgende:
Dit is trouwens wel een goede plaaten dan vind ik niet erg vaak van Nederlandstalige muziek.
Dat zou best kunnenquote:
Jij was die dikke uit de Jury?quote:Op zondag 28 december 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is zelfs voor mij jeugdsentiment. Met dat Idols-gebeuren ook.
Ja had het nog een kwartiertje moeten rekken.quote:Op zondag 28 december 2014 21:43 schreef cafca het volgende:
Zo, wereld veroverd. Nu weer tijd voor een fijn stukje kwaliteitsmuziek
Oh, wacht...
Oh nee, dat leek even, omdat Kemper en Veldhuis niet weten wat een maat is.quote:Op zondag 28 december 2014 21:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jouw usericon beweegt precies mee op de maat
Wie uit die jury was eigenlijk dik?quote:
Henk jan Smitsquote:Op zondag 28 december 2014 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie uit die jury was eigenlijk dik?
Daar heb ik 'm voor gemaakt natuurlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 21:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jouw usericon beweegt precies mee op de maat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |