Waar woon je? Kom ik met een groot vangnet.quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:17 schreef TwyLight het volgende:
Highmaul Mythic garrison mission met 92% kans op slagen
Als deze failed gaat de computer het raam uit
Ik heb een 88% kans mission ook naar de haaien zien gaan, dus ik zou dat maar niet te hard roepen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:17 schreef TwyLight het volgende:
Highmaul Mythic garrison mission met 92% kans op slagen
Als deze failed gaat de computer het raam uit
Hier al 3 missions gehad van 99% die faalden, dus...quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb een 88% kans mission ook naar de haaien zien gaan, dus ik zou dat maar niet te hard roepen.
Zo das wel heel erg zuur zeg, jij hebt vast meer geluk in de liefde.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hier al 3 missions gehad van 99% die faalden, dus...
Mazzelaarquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:20 schreef TwyLight het volgende:
Mythic Quiescent Runestone (Imperator) trinket![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toevallig welquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zo das wel heel erg zuur zeg, jij hebt vast meer geluk in de liefde.
Reclame maken met characters, gebeurt dat tegenwoordig nog?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:15 schreef Cliffy het volgende:
Het enige wat die bots doen is gewoon dungeon runs?
Dan speel je zeker nog niet zo lang?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 02:50 schreef TwyLight het volgende:
wtf dat heb ik nog nooit geziengeniaal wel
Speel sinds cata pre-patchquote:Op vrijdag 2 januari 2015 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan speel je zeker nog niet zo lang?
Kan me nog wel herinneren in wotlk en begin cata, continu op elke server en op elk moment
Yupquote:Op vrijdag 2 januari 2015 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan speel je zeker nog niet zo lang?
Kan me nog wel herinneren in wotlk en begin cata, continu op elke server en op elk moment
Ik vond dit altijd wel een verbetering eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 03:10 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb de oude Orgrimmar alleen op screenshots en oude videos gezien. Zag er veel beter uit dan de huidige zandkuil
Mja het ziet er natuurlijk minder 2004 uit maar de stijl van de oude orgrimmar vind ik leuker dan de huidige donkere modder stijlquote:Op vrijdag 2 januari 2015 03:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond dit altijd wel een verbetering eerlijk gezegd.
Ja, maar dat vond ik dan weer enorm zondequote:Op vrijdag 2 januari 2015 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Elke keer als ik in 1k needles ben blijf ik me ook ernstig verbazen over het water.
Ben nu ook een horde aan het levelen en de horde garrison is zoveel lelijker dan die van de alliancequote:Op vrijdag 2 januari 2015 03:17 schreef TwyLight het volgende:
Heb orgrimmar eigenlijk altijd gehaat (en horde sowieso). Toen ik begon met spelen was ik ook horde omdat mijn vrienden daar zaten maar vond alliance / stormwind eigenlijk altijd al een leukere stijl hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |