Zo jammer weer ditquote:Op maandag 29 december 2014 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wie heb je daarvoor moeten pijpen
Aan mats is hij nu nog 9k waard.
quote:Op maandag 29 december 2014 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]![]()
![]()
Misschien was het niet zo goed, en kreeg ze alleen korting
Flashen op skype?quote:Op maandag 29 december 2014 15:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, hoe heb je het wel voor elkaar gekregen dan?
Guildiequote:Op maandag 29 december 2014 15:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, hoe heb je het wel voor elkaar gekregen dan?
Damn, lekker wat is je ilvl? Ik had vandaag 29.8k op kargath heroic met 662.quote:Op maandag 29 december 2014 21:04 schreef TwyLight het volgende:
99th percentile op kargath normal
30k dps
[ afbeelding ]
Is da dikke dps increase? Ik gebruik nog die shattered bleed omdat ik juist dacht dat die beter was :S ?quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:20 schreef TwyLight het volgende:
Tijdens die kill was mijn itemlevel 658 en zonder mastery enchant op m'n wapen
hc imp inmiddels al 3 weken op rij down
http://eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/Blupr/advanced is mijn armory, inmiddels nieuw wapen van koragh (normal) maar tenminste goed genoeg om de goede enchant er op te doen wat een dike dps increase is voor shadow priest
Maar we hebben juist dik tekort aan healersquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:21 schreef Sapstengel het volgende:
Hij heeft geen enrage timer op normal en heroic, er zijn guilds die het met 12 healers, 2 tanks, 6 dps hebben gedaan enz. Duurt wel 3 kwartier dan
Dan wordt het lastig ja. Ook geen balance druids, spriests of ele shamans oid die kunnen healen? Als die omspeccen doen ze sowieso al wel aardige healing.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Maar we hebben juist dik tekort aan healers
Hmm da zouden we kunnen proberen dan. Maar blijven al die adds dan nie veels te lang up?quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig ja. Ook geen balance druids, spriests of ele shamans oid die kunnen healen? Als die omspeccen doen ze sowieso al wel aardige healing.
Dacht ik ook idd, maar blijkbaar maakt dat niet uit omdat je dik veel healers hebt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hmm da zouden we kunnen proberen dan. Maar blijven al die adds dan nie veels te lang up?
Mastery geeft een % damage increase op je mind blast, mind spike en insanity. De proc van de enchant geeft ongeveer 12% extra dacht ikquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:29 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Is da dikke dps increase? Ik gebruik nog die shattered bleed omdat ik juist dacht dat die beter was :S ?
Die maar keertje enchanten danquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mastery geeft een % damage increase op je mind blast, mind spike en insanity. De proc van de enchant geeft ongeveer 12% extra dacht ik
Ja heb wel wat beter gear maar dat verschil is soms wel beetje te hoog hequote:Op dinsdag 30 december 2014 02:43 schreef TwyLight het volgende:
k neem aan dat jij de priest Tínie bent? In die logs die je net postte carry jij de boel wel lekkeral die andere gasten doen kei lage dps
Iedereen doet bijna te weinig dps voor hun itemlevelquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja heb wel wat beter gear maar dat verschil is soms wel beetje te hoog he![]()
Met 655-660 moet je toch wel 22k+ ofzo kunnen pullen op imperator. Alleen die Dk's die op de miniadds zitten in de tussenfase komen daarop.
Ja, dot de boss vlak voordat add kom en dan zijn m'n dots al wel weg alse dood isquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:55 schreef TwyLight het volgende:
Jij doet trouwens wel een stuk meer damage op imperator dan ik doe. Op die boss zit ik maar rond de 24k als de boss dood is. Wellicht omdat de dps in mijn groep in het algemeen een stuk hoger is en de adds maar zeer kort leven.
[..]
Iedereen doet bijna te weinig dps voor hun itemlevelals je als shadow priest bovenaan staat op elke fight dan is er toch echt wat mis met de rest. Ik top de meter alleen op kargath en butcher
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |