Ach komen er gelijk weer wat plekken vrij..quote:Op zondag 28 december 2014 20:44 schreef DeJori het volgende:
Ik heb geluid maar even zachter gezet. Ik zit achter de receptie van een verpleeghuis namelijk
Ik zou wel echt willen drummen.. maar geen ruimte/geld voor een drumstel.quote:Op zondag 28 december 2014 20:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Drums? Ithem... maar niet kent ooit wie ze bespelen.
quote:Op zondag 28 december 2014 20:44 schreef DeJori het volgende:
Ik heb geluid maar even zachter gezet. Ik zit achter de receptie van een verpleeghuis namelijk
quote:Op zondag 28 december 2014 20:42 schreef Wave103 het volgende:
Ik overleed toen ik dit liedje hoordeWe zullen het aan Yvonne doorgeven. Dan krijg je je eigen afscheidstopic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee alleen pretty fly for a white guy maar die is al geweestquote:Op zondag 28 december 2014 20:44 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoorde eerder ook al Pretty Fly for a White Guy.
Dat was dan weer een stuk minder..
Staat Come out and play ook in de lijst?
Je kan het vergrijzingsprobleem er anders wel mee bestrijdenquote:Op zondag 28 december 2014 20:44 schreef DeJori het volgende:
Oh dat wist ik nietquote:Op zondag 28 december 2014 20:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ergens dicht in de buurt van 2000
iets van Radiohead?quote:Op zondag 28 december 2014 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar mijn persoonlijke favoriete nieuwkomer komt vanavond nog. En nee, het is niet Portishead.
Okay.quote:Op zondag 28 december 2014 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik deed mee aan de popquiz, en dan mag je ook een plaatje aanvragen.
Ik vroeg deze aan, en voor ie 'm in startte mocht ik inzetten
Smash!quote:Op zondag 28 december 2014 20:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja. Jammer dat The Kids Aren`t Allright er niet in staat. Waarschijnlijk Offspring`s beste nummer
stef bos ?quote:Op zondag 28 december 2014 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar mijn persoonlijke favoriete nieuwkomer komt vanavond nog. En nee, het is niet Portishead.
De harde feiten. Staat op 82 en komt daarmee het hoogst binnen. Kan er niets aan doenquote:
oh nee sorry, celine dionquote:Op zondag 28 december 2014 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |