Verrekquote:Op zondag 28 december 2014 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij nu wel... ik dacht zoiets gelezen te hebben.
Zijn stem ook niet.quote:Op zondag 28 december 2014 20:31 schreef Wave103 het volgende:
Mark z'n spel is met niemand te verwarren
geniet je nog wel ?quote:Op zondag 28 december 2014 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Technisch klopt het allemaal wel, maar het is zo saai.
Dat hebben The War on Drugs ook al van dit bandje afgekeken. Al vind ik die beter.
Ik had er eentje tegoed van Ekdom, maar ze hebben me er geen gestuurdquote:Op zondag 28 december 2014 20:31 schreef DeJori het volgende:
Ik heb altijd erg sterke neigingen tot luchtgitaar bij Dire Straits.
Ze moeten ook eigenlijk van alle Dire Straits nummers de live versie van Alchemy spelen, de studio versies klinken vaak iets te braaf.quote:Op zondag 28 december 2014 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Technisch klopt het allemaal wel, maar het is zo saai.
Dat hebben The War on Drugs ook al van dit bandje afgekeken. Al vind ik die beter.
Klopt inderdaadquote:Op zondag 28 december 2014 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Verrek
Vroeger mocht dat niet, ivm de rechten
Jawel.quote:
Alchemy Sultans of Swingquote:Op zondag 28 december 2014 20:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze moeten ook eigenlijk van alle Dire Straits nummers de live versie van Alchemy spelen, de studio versies klinken vaak iets te braaf.
Zojuist even gekeken. De uitzendingen van de top 2000 a gogo staan op www.uitzendinggemist.nlquote:Op zondag 28 december 2014 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Verrek
Vroeger mocht dat niet, ivm de rechten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |