quote:
Ik zou het ook graag meegemaakt hebben, maar ja, dan was het misschien wel enorm tegengevallen.quote:Op zondag 28 december 2014 19:52 schreef PippenScottie het volgende:
Goddamn hippies....![]()
J/k topnummer. Wou dat ik de sixties had meegemaakt (al was ik dan een saaie burgerlul geweest)
Sorry, misschien omdat ik ADHD heb.quote:Op zondag 28 december 2014 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het nou al eens iets van anderhalve minuut duurt oké, maar je was nu gewoon veel te snel
Nu pas, zul je bedoelen? Ik hoor al maanden vuurwerk. Ik woon dicht bij een woonwagenkamp. Geen idee of het daar vandaan komt. Het kunnen ook jongeren uit de achterliggende wijk zijn. Ik hoor regelmatig geknal.quote:Op zondag 28 december 2014 19:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mensen die nu al vuurwerk afstekenEn ik schrik elke keer.
Zwarte Piet moet blijven!quote:Op zondag 28 december 2014 19:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nu pas, zul je bedoelen? Ik hoor al maanden vuurwerk. Ik woon dicht bij een woonwagenkamp. Geen idee of het daar vandaan komt. Het kunnen ook jongeren uit de achterliggende wijk zijn. Ik hoor regelmatig geknal.
Volgende keer tel je eerst maar eens tot 90!quote:Op zondag 28 december 2014 19:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry, misschien omdat ik ADHD heb.
Okay, volgende keer niet weer doen!quote:Op zondag 28 december 2014 19:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry, misschien omdat ik ADHD heb.
quote:Op zondag 28 december 2014 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgende keer tel je eerst maar eens tot 90!
Oké meiden ik ga het proberen!quote:Op zondag 28 december 2014 19:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, volgende keer niet weer doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |