Oh het is niet negatief ofzo. Maar de kans dat ik een ongelukje was is gewoon erg grootquote:Op zondag 28 december 2014 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh klinkt niet zo leuk. Nouja, nu wel beter op je plek?
Ahh okequote:Op zondag 28 december 2014 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh het is niet negatief ofzo. Maar de kans dat ik een ongelukje was is gewoon erg groot
ik ben een open boekquote:Op zondag 28 december 2014 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ahh okenu wil ik nog meer vragen stellen
![]()
coolcoolquote:
Ohh. M'n moeder is 39. Dus vrij jong ja.quote:Op zondag 28 december 2014 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
coolcool
Heb je relatief jonge ouders dat ze er nog een zusje bijgemaakt hebben, of gescheiden en nieuwe partner-dingen?
Maar dit is stukken leuker! Nu ruikt het zeker wel heerlijk in je keuken B?quote:Op zondag 28 december 2014 19:31 schreef Blaadjes het volgende:
Dank L en S.
ja echt eerste keer L. Makkie voor jou ook.
Kopen is wel veel makkelijker
quote:Op zondag 28 december 2014 19:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ohh. M'n moeder is 39. Dus vrij jong ja.
Gewoon nog samen verder.
quote:
ik ben zelf ook vies nieuwgierig naar anderenquote:Op zondag 28 december 2014 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
aah ja oke. Geen idee waarom ik zoiets wil weten trouwens. Ik
![]()
Je wou niet eens zeggen waar je vandaan kwam. En ik wacht nog op je uitleg over je geloofsproblematiek.quote:Op zondag 28 december 2014 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]aah ja oke. Geen idee waarom ik zoiets wil weten trouwens. Ik
[..]dude. Ik heb zoveel shit over mezelf geplaatst hier op fok, niet normaal meer.
Ruikt heel goed en smaakt ook super. Volgende met maanzaadquote:Op zondag 28 december 2014 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dit is stukken leuker! Nu ruikt het zeker wel heerlijk in je keuken B?
Deze post kan op meerdere manieren geintrepretererdreterdeerd wordenquote:Op zondag 28 december 2014 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker liggen Fokken. Niks mis mee
moet je eens douchenquote:Op zondag 28 december 2014 19:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben zelf ook vies nieuwgierig naar anderen
quote:Op zondag 28 december 2014 19:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je wou niet eens zeggen waar je vandaan kwam. En ik wacht nog op je uitleg over je geloofsproblematiek.
in GRTD praten we vaak over geloofsproblematiekquote:Op zondag 28 december 2014 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
maar dat zijn geen leuke dingen om te vertellen?
het hoeft ook niet altijd leuk te zijn hoor lieverd. in goede en slechte tijden en alles dit dat.quote:Op zondag 28 december 2014 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
moet je eens douchen
[..]maar dat zijn geen leuke dingen om te vertellen?
daar kom ik dus nooit weer, ik had er in 2 posts ruzie.quote:Op zondag 28 december 2014 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in GRTD praten we vaak over geloofsproblematiek
GRTDGODEN
quote:Op zondag 28 december 2014 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in GRTD praten we vaak over geloofsproblematiek
GRTDGODEN
Wat hij zegt.quote:Op zondag 28 december 2014 19:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
het hoeft ook niet altijd leuk te zijn hoor lieverd. in goede en slechte tijden en alles dit dat.
jamaar, ik wil het er niet over hebben nu.quote:Op zondag 28 december 2014 19:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
het hoeft ook niet altijd leuk te zijn hoor lieverd. in goede en slechte tijden en alles dit dat.
ja en nu heeft fok-it een banquote:Op zondag 28 december 2014 19:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
daar kom ik dus nooit weer, ik had er in 2 posts ruzie.
beetje incrowd niets mis meequote:Op zondag 28 december 2014 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. GRTD. Nee. Niks voor mijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |