Je kan er ook gewoon niks over zeggen.quote:Op zondag 28 december 2014 19:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
JA SORRY MAAR IK LAS WEER EN GODVERDOMME WAT WAS HET SAAI WAT MOET IK DAN ZEGGEN GOH JONGENS WAT GEZELLIG DAT IS OOK KUT VOOR DE SFEER GELIJK PLAT.
Mijn schoonmoeder heeft er ook altijd een handje van gezelligheid te benoemen. Gelijk de sfeer kapot.quote:Op zondag 28 december 2014 19:38 schreef deadprez het volgende:
Je kan er ook gewoon niks over zeggen.
Het is daar zo kut dat chai nu hier heen is gekomen.quote:Op zondag 28 december 2014 19:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
JA SORRY MAAR IK LAS WEER EN GODVERDOMME WAT WAS HET SAAI WAT MOET IK DAN ZEGGEN GOH JONGENS WAT GEZELLIG DAT IS OOK KUT VOOR DE SFEER GELIJK PLAT.
Een vriend van mij zei ooit dat een lid van hun vereniging een vriendje had die ze "dopje" noemde vanwege zijn kleine lul. Iedereen wist het, behalve dopje zelf.quote:
Dan ben je wel echt een zielig wijf als je zo over je vriend praat achter zijn rug omquote:Op zondag 28 december 2014 19:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een vriend van mij zei ooit dat een lid van hun vereniging een vriendje had die ze "dopje" noemde vanwege zijn kleine lul. Iedereen wist het, behalve dopje zelf.
Ja, die was ook niet helemaal lekker. Een refo die was losgeslagen in Amsterdam.quote:Op zondag 28 december 2014 19:40 schreef deadprez het volgende:
Dan ben je wel echt een zielig wijf als je zo over je vriend praat achter zijn rug om
Refo's zijn sws niet helemaal lekker.quote:Op zondag 28 december 2014 19:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, die was ook niet helemaal lekker. Een refo die was losgeslagen in Amsterdam.Maar die beweerde dat een kleine lul dan weer wel fijn kon zijn. Ja, ik snapte het allemaal niet hoor.
quote:Op zondag 28 december 2014 19:41 schreef hoink581 het volgende:
Maar hoe wordt je liever genoemd? "Dopje" of "Albert"?
Probeerde zeker prominent te worden op die manier.quote:Op zondag 28 december 2014 19:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, die was ook niet helemaal lekker. Een refo die was losgeslagen in Amsterdam.Maar die beweerde dat een kleine lul dan weer wel fijn kon zijn. Ja, ik snapte het allemaal niet hoor.
quote:Op zondag 28 december 2014 19:41 schreef hoink581 het volgende:
Maar hoe wordt je liever genoemd? "Dopje" of "Albert"?
Nee, het was geen studentenvereniging, maar als ik meer vertel dan heb ik fittie met die Mattie.quote:Op zondag 28 december 2014 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Probeerde zeker prominent te worden op die manier.
quote:Op zondag 28 december 2014 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Er waren wel vermakelijkere topics.Is dat Meloewa!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Sowieso social mediaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |