Ik heb dan weer helemaal niks met Rob Stendersquote:Op zondag 28 december 2014 17:20 schreef peaceman het volgende:
Ik hoopte dat Rob Stenders de uren van Claudia erbij zou krijgen, maar helaas.
Teveel maniertjes. Teveel van hetzelfde. Ik vind het allemaal erg flauw. Maar ik ben nooit fan geweest. Alleen in het Glazen Huis vind ik hem wel leuk.quote:Op zondag 28 december 2014 17:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is er mis met Gerard Ekdom?
Ik vind Lennon ook nog steeds leuk voor een zoon maar geloof niet dat G eraan wil
quote:Op zondag 28 december 2014 17:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb dan weer helemaal niks met Rob Stenders
Maar ik vind strippoker ook best hoorquote:Op zondag 28 december 2014 17:20 schreef MaJo het volgende:
[..]Kan Diaan niet een keer haar hand over haar hart strijken? Ik ken juist alleen maar Risk liefhebbers!
Ik snap je punt maar uit ervaring weet ik dat ik de top20 ongeveer het minste meekrijg omdat ik dan altijd met een groep ben en toch zit te ouwehoeren. Wat dat betreft maken die nummers me eigenlijk niet eens zoveel uit en vind ik met name de top 1000 fantastisch om naar te luisteren. Zoveel vergeten pareltjesquote:Op zondag 28 december 2014 17:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken.Al zou ik al m'n stemmen moeten vergeven aan Pink Floyd, Led Zeppelin of Queen, als zo'n nummer op 1 komt, kun je die lijst wel opdoeken. Dat het matige "Avond" ooit op #1 stond, was al een grote schandvlek, maar Claudia de Breij op 1 betekent dat ik voor altijd afhaak.
Ligt aan wie er meedoenquote:Op zondag 28 december 2014 17:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar ik vind strippoker ook best hoor
Deep Purple moet op 1!quote:Op zondag 28 december 2014 17:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap je punt maar uit ervaring weet ik dat ik de top20 ongeveer het minste meekrijg omdat ik dan altijd met een groep ben en toch zit te ouwehoeren. Wat dat betreft maken die nummers me eigenlijk niet eens zoveel uit en vind ik met name de top 1000 fantastisch om naar te luisteren. Zoveel vergeten pareltjes
Ik ben het wel met je eens dat hij veel maniertjes heeft, dat begint soms wel te vervelen. Maar hij heeft wel een erg fijne stem en weet veel van muziek, dat vind ik altijd wel leuk.quote:Op zondag 28 december 2014 17:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Teveel maniertjes. Teveel van hetzelfde. Ik vind het allemaal erg flauw. Maar ik ben nooit fan geweest. Alleen in het Glazen Huis vind ik hem wel leuk.
Goede post.quote:
Daar zit ik ook te shoppenquote:Op zondag 28 december 2014 17:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Joh, volgende week in Duitsland kopen.Veel goedkoper en mooier.
De hoogste notering van Coldplay ooit was nummer 6. Dit jaar nummer 15. Je hebt gelijk: dat is een immens verval. Zeker als je bedenkt dat ze destijds met maar liefst twee nummers in de lijst stonden en dit jaar met slechts 19 liedjes.quote:Op zondag 28 december 2014 17:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee joh.. een paar jaar geleden stond adele ergens in de top 10 als ik het mij goed kan herinneren, en wat is haar hoogste notering nu?
( zelfde met coldplay )
het is een tijdelijke hype
Dat is zeker een mooie anekdotequote:Op zondag 28 december 2014 17:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mooie anekdote: de staat Georgia wilde dit nummer ooit tot officieel volkslied vd staat maken.Totdat men erachter kwam dat het gaat over een broer die iets te dichtbij zijn zuster Georgia staat. Toen zagen ze er maar snel vanaf
Ik vind zijn programma repetitief geworden. Altijd dezelfde niet meer leuke woordgrapjes waar zelfs n00bie niet aan kan tippen.quote:Op zondag 28 december 2014 17:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat hij veel maniertjes heeft, dat begint soms wel te vervelen. Maar hij heeft wel een erg fijne stem en weet veel van muziek, dat vind ik altijd wel leuk.
Volgens mij kwam de keuzelijst dit jaar random in beeld.quote:Op zondag 28 december 2014 17:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen kijken ter inspiratie om te stemmen van boven naar beneden in de lijst, en dan hou je een vicieuze cirkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |