dat klinkt raarquote:
fijne downloadquote:Op maandag 29 december 2014 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi Wolfenstein: The New Order voor 17 euro op Steam gekocht. Alleen die download... 40.7GB @ 3.8 MB/s22:10 gestart en is pas op ongeveer 35%
Grootte van het spel of de snelheid?quote:
grootte, snelheid valt nog meequote:Op dinsdag 30 december 2014 00:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Grootte van het spel of de snelheid?
dat je met zoveel drank op weer naar huis gaatquote:
Nee joh. Ga nog niet naar huisquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat je met zoveel drank op weer naar huis gaat
ik schrok alquote:
tja, shit happensquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja t was wel de bedoeling eig. Maar t liep wat anders..
Mensen willen ons nadoen qua dikte. Dat gaat ze misschien lukken, maar ze zullen nooit onze broluv evenarenquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godskolere zeg, kunnen mensen niks anders dan Mc eten de laatste dagen? Bizar druk gisteren en vandaag
Toch op zuip geweest ja?quote:
Nazis slachten is zo fijnquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
grootte, snelheid valt nog mee
Nath heeft daar volgens mij gewerktquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik ben zelf vorige week dinsdag nog bij de mac in hengelo geweest daar aan de snelweg.
Wie van de Toffers werkt(e) daar ook alweer?
Kloptquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nath heeft daar volgens mij gewerkt
aha oke, maar je werkt dus nog wel bij de mac alleen op andere plek?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
KloptMaar niet meer inderdaad. Nu in Enschede Zuiderval en straks weer terug naar mijn oude plekje, het meubelplein
Jepquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
aha oke, maar je werkt dus nog wel bij de mac alleen op andere plek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |