Nouwh, moet je niet om lachenquote:Op zondag 28 december 2014 15:59 schreef Toto69 het volgende:
ahahahaha die playboy foto van braddie op fb
hahahaquote:
Misschien wel, jij weet niet hoe ik eruit zie.quote:
Da's sneu voor dat joch.quote:
Precies, paints van hoe ik jullie voorstel, meer nietquote:Op zondag 28 december 2014 16:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien wel, jij weet niet hoe ik eruit zie.
quote:
Ah, cool. Als ik door het buitengebied fiets hier kijk ik altijd rond of ik niet ergens een ietwat brede boerenchick driftig zie typen op een laptopquote:
welquote:Op zondag 28 december 2014 16:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien wel, jij weet niet hoe ik eruit zie.
quote:
we weten het allemaalquote:Op zondag 28 december 2014 16:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
srs ik weet wie je bent
je hebt teveel verteld over je werk/school etc
mwehehe, al zou dat zo zijn, dat boeit me echt helemaal niksquote:Op zondag 28 december 2014 16:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
srs ik weet wie je bent
quote:Op zondag 28 december 2014 16:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
srs ik weet wie je bent
quote:Op zondag 28 december 2014 15:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Beetje gefrustreerd typje?
ik weet ook wie je vriendin isquote:Op zondag 28 december 2014 16:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
mwehehe, al zou dat zo zijn, dat boeit me echt helemaal niks
Mijn paints van jou waren toch anders best accuraat?quote:Op zondag 28 december 2014 16:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Precies, paints van hoe ik jullie voorstel, meer niet
lekkere chimeid, nietquote:
we weten allang wie jij bent hermanquote:Op zondag 28 december 2014 16:03 schreef Der_Mann het volgende:
daarom zeg ik niet veel privé over mij, ik ben van de dood dat een van jullie een klasgenoot zijn ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |