abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148239376
Dankjewel voor de update TS!

Wat de pijn betreft; ik heb geen idee of en zoja hoeveel brandwonencentra/ziekenhuizen erover beschikken, maar afleiding door middel van Virtual Reality schijnt de pijnbeleving drastisch omlaag te kunnen brengen.
Linkje van de brandwondenstichting: KLIK

Nu maak ik je misschien blij met een dooie mus, want ik weet dus niet in hoeverre dit daadwerkelijk toegepast wordt, maar wellicht is het het navragen waard? :)
pi_148239934
Als het jou goed doet hier te schrijven gewoon doen hoor. ^O^
Dit is echt niet niks wat je meemaakt zeg. Arme moeder ook. Jij bent wel een hele betrokken en lieve zoon voor haar, zo te lezen. Top! :)
pi_148239938
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 11:50 schreef Candaasje het volgende:
Dankjewel voor de update TS!

Wat de pijn betreft; ik heb geen idee of en zoja hoeveel brandwonencentra/ziekenhuizen erover beschikken, maar afleiding door middel van Virtual Reality schijnt de pijnbeleving drastisch omlaag te kunnen brengen.
Linkje van de brandwondenstichting: KLIK

Nu maak ik je misschien blij met een dooie mus, want ik weet dus niet in hoeverre dit daadwerkelijk toegepast wordt, maar wellicht is het het navragen waard? :)
Bedankt voor je hulp. Op dit moment heb ik geen VR gezien in het ziekenhuis. De volgende keer dat ik er ben zal ik er eens naar vragen. Is dit in de onderzoeksfase of wordt dit al gebruikt?

Het is wel een academisch ziekenhuis dus je zou verwachten dat ze er iets van zouden weten. Bedankt nogmaals, en natuurlijk eenieder die hier gepost heeft.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_148240080
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:18 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Bedankt voor je hulp. Op dit moment heb ik geen VR gezien in het ziekenhuis. De volgende keer dat ik er ben zal ik er eens naar vragen. Is dit in de onderzoeksfase of wordt dit al gebruikt?

Het is wel een academisch ziekenhuis dus je zou verwachten dat ze er iets van zouden weten. Bedankt nogmaals, en natuurlijk eenieder die hier gepost heeft.
Ik durf het niet te zeggen, ik heb er (gelukkig) totaal geen ervaring mee. Ik dacht er aan omdat ik het jaren terug eens op tv had gezien. Het onderzoek van het brandwondencentrum is tussen 2005 en 2007 uitgevoerd, dus je zou verwachten dat er inmiddels wel iets mee gedaan zou worden. Maar ik heb geen idee of dat ook echt daadwerkelijk het geval is. Navragen kan natuurlijk altijd. :)

(En anders; je schijnt de Occulus Rift al te kunnen huren. bij vrproductiespuntnl, als ik even de eerste hit op google pak. Geen idee wat daar de kosten van zijn, en of ze er in het ziekenhuis heil in zien, maar misschien ook een mogelijkheid.)
pi_148242372
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:25 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik durf het niet te zeggen, ik heb er (gelukkig) totaal geen ervaring mee. Ik dacht er aan omdat ik het jaren terug eens op tv had gezien. Het onderzoek van het brandwondencentrum is tussen 2005 en 2007 uitgevoerd, dus je zou verwachten dat er inmiddels wel iets mee gedaan zou worden. Maar ik heb geen idee of dat ook echt daadwerkelijk het geval is. Navragen kan natuurlijk altijd. :)

(En anders; je schijnt de Occulus Rift al te kunnen huren. bij vrproductiespuntnl, als ik even de eerste hit op google pak. Geen idee wat daar de kosten van zijn, en of ze er in het ziekenhuis heil in zien, maar misschien ook een mogelijkheid.)
Je mag ook niet zo maar allemaal zooi mee nemen.
Die kamers worden (zou moeten) goed schoon gehouden.
pi_148242438
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 14:04 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Je mag ook niet zo maar allemaal zooi mee nemen.
Die kamers worden (zou moeten) goed schoon gehouden.
Ja, dat snap ik, zelfs mijn discman moest eerst goedgekeurd worden - en dat was een 'gewone' operatie. Dus natuurlijk alles in overleg, want zo'n OR zou inderdaad eerst gesterilliseerd moeten worden. :) Maar misschien hebben ze zelf wel VR-techniek in huis in dat ziekenhuis. Ik heb geen idee, ik moest er alleen even aan denken omdat ze er op het nieuws toen zo dolenthousiast over waren.
pi_148250725
Meer nieuws, operatie is afgelopen. Ze ligt te slapen op dit moment gelukkig.

Ze is niet in kunstmatige coma gebracht, en zal morgen weer aanspreekbaar zijn. Dus morgenmiddag weer die kant op. Aangezien er geen sidenotes waren bij het bericht vind ik het geoorloofd aan te nemen dat de operatie geslaagd is.

Op weg naar herstel!
pi_148251102
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 18:16 schreef b4kl4p het volgende:

Ze is niet in kunstmatige coma gebracht, en zal morgen weer aanspreekbaar zijn. Dus morgenmiddag weer die kant op. Aangezien er geen sidenotes waren bij het bericht vind ik het geoorloofd aan te nemen dat de operatie geslaagd is.

Op weg naar herstel!
Dat klinkt goed! Fijn dat ze niet in coma gebracht hoefde te worden en je morgen gewoon naar haar toe kunt ^O^
  Boks-Chick vrijdag 2 januari 2015 @ 18:45:56 #159
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_148251810
Goed nieuws! Pak zelf nog even goed je rust tot morgen :*
lolwut
pi_148252023
quote:

Op weg naar herstel!
^O^
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:39:12 #161
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_148256079
quote:

Op weg naar herstel!
Fijn! op een lang maar voorspoedig herstel. En respect hoe je met de situatie omgaat! Sterkte met alles
pi_148258584
Wat naar voor je kerel! :o Ik wens je moeder, stiefvader en natuurlijk jou ook veel sterkte!
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:08:28 #163
67670 Skv
Cynist.
pi_148264218
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 18:16 schreef b4kl4p het volne:

Op weg naar herstel!
Wens haar sterkte van me! :* Goed bericht lijkt me! :)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 00:43:06 #164
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_148268635
Wow veel sterkte voor jou en je moeder!
Hallon!
pi_148442011
En hoe gaat het er nu mee?
  donderdag 8 januari 2015 @ 02:47:40 #166
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_148455778
Hoe kan een boiler überhaupt ontploffen? Kan iemand uitleggen wat er nou waarschijnlijk technisch is gebeurd.

En sterkte :{
  donderdag 8 januari 2015 @ 06:59:42 #167
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_148456303
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 02:47 schreef Mishu het volgende:
Hoe kan een boiler überhaupt ontploffen? Kan iemand uitleggen wat er nou waarschijnlijk technisch is gebeurd.

En sterkte :{
Lees dan gewoon het topic even
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:12:04 #168
326442 Grunge.
Corvus corax.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 00:08:33 #169
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_148734811
Een week later, hoe staat het er nu voor? Ik hoop op het beste onder deze omstandigheden.
pi_148750231
quote:

Op weg naar herstel!
Ik lees al een poosje mee en het is al even stil van jouw kant. Ik hoop dat alles volgens verwachting gaat met je moeder.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_148754639
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:47 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik lees al een poosje mee en het is al even stil van jouw kant. Ik hoop dat alles volgens verwachting gaat met je moeder.
Een goedenavond!

Ja het is inderdaad al een tijdje wat stil van mijn kant. Enorm druk met werk, maar ik zal even een korte update geven.

Met mijn moeder gaat het inmiddels redelijk, heel soms durft ze het al goed te noemen.

Er zou dinsdag sprake zijn geweest van een nieuwe operatie, maar het weefsel is op tijd naar elkaar gegroeid dus die ingreep was niet meer nodig.

Eergisteren heeft ze haar eerste stapjes buiten het bed gezet, en dat doet haar erg goed. Ze wordt ook nog steeds dagelijks in bad gelegd om het dode weefsel eraf te schrapen.

Pijn heeft ze nog wel, maar al stukken minder dan hoe het was. Wel is er nog een kleine calamiteit geweest dat de anesthesist plotsklap de morfine gestopt heeft.

Dit was een enorme terugval, maar ik heb haar geprobeerd duidelijk te maken dat je in 12 dagen prima afhankelijk kunt worden van morfine en dat het ongeveer 3 dagen duurt voordat je daar doorheen bent en dat de pijn in eerste instantie erger wordt dan normaal.

Ondertussen heb ik ook een wifi hotspot met internet opgezet in de intensive care daar, geen idee of het mag maar ze heeft nu lekker veel afleiding door vriendinnen met whatsapp, foto's en nieuws en weer.

Heb het idee dat we nu door het ergste heen zijn, woensdag ga ik samen met mijn broertje die kant op. Haar gezicht is prima gebleven, haar armen en benen zijn er wat minder aan toe. We hebben ze nog niet gezien maar goed ik blijf er bij: ze leeft nog, en dat is een wonder.

Ik wil hierbij iedereen ook nogmaals ontzettend bedanken voor de steun. We zijn er nog niet, maar het heeft me enorm geholpen.

Fijne avond! :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 januari 2015 @ 18:35:36 #172
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_148754699
Goed nieuws dus, gelukkig maar! Bedankt voor je update en wens je moeder beterschap en sterkte :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_148754733
Fijn dat het beter gaat ^O^
  vrijdag 16 januari 2015 @ 18:50:34 #174
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_148755077
Goed nieuws, goed om te lezen. ^O^
Hallon!
pi_148756562
Goed om te lezen! Ik wens jullie alle sterkte met de rest van haar herstel en het trauma ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')