Niet dat het helpt, maar ik zou het ook zo doen.quote:Op zondag 28 december 2014 15:41 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
De man van mijn moeder (niet mijn vader) is op dit moment opgevangen door familie. Mijn vader is daarstraks geweest, en samen hebben we dit standpunt ingenomen om af te wachten welk nieuws ons later brengt.
Het feit dat ik dit nu op een forum post komt er eigenlijk op neer dat ik afleiding zoek, en probeer ervaringen in te winnen voor als ik daar straks wel langs kan en niet flauw val van wat ik aantref. Me daarop voorbereid dus. Ik zit hier nu alleen, dan is het wel fijn om in touch met het echte leven te blijven. Al dan niet dmv een forum.
Misschien moet je het over je heen laten komen, het is best heftig dus het is normaal als je het als heftig ervaart.quote:Op zondag 28 december 2014 15:41 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
De man van mijn moeder (niet mijn vader) is op dit moment opgevangen door familie. Mijn vader is daarstraks geweest, en samen hebben we dit standpunt ingenomen om af te wachten welk nieuws ons later brengt.
Het feit dat ik dit nu op een forum post komt er eigenlijk op neer dat ik afleiding zoek, en probeer ervaringen in te winnen voor als ik daar straks wel langs kan en niet flauw val van wat ik aantref. Me daarop voorbereid dus. Ik zit hier nu alleen, dan is het wel fijn om in touch met het echte leven te blijven. Al dan niet dmv een forum.
Tja wat moet je anders. Ik ben momenteel macheloos. Als ik iets kon doen zou ik het doen.quote:Op zondag 28 december 2014 15:43 schreef over_hedge het volgende:
Wat ga je er rustig mee om zeg( zover sat af te lijden is van een paar posts op een forum) veel succes.
Laat je niet opfokken door de reacties hier.quote:Op zondag 28 december 2014 15:41 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Bedankt voor de steun.quote:Op zondag 28 december 2014 15:46 schreef Lushes het volgende:
[..]
Laat je niet opfokken door de reacties hier.
Ik vind het doodnormaal dat je een topic opent met de vraag wat je kan verwachten. Je hoeft je nergens voor te verantwoorden. De situatie is al dramatisch genoeg.
Mijn familie mocht pas na een dag bij me.
Je kunt niet meer dan doen wat je nu al doet.
Sterkte.
edit: tja wat je kan verwachten: bereid je voor op het ergste. Mijn familie was compleet in shock toen ze me zagen. Ik was onherkenbaar.
Maar nogmaals; ik ben zoveel jaar later weer helemaal ok. Sterker nog; die intense peeling heeft mij op mijn leeftijd enorm goed gedaan
Ik hoop voor je dat je moeder ook zo mooi opknapt. Het is mogelijk!
Prima hoor, als je vandaag alleen maar daar in de wachtkamer kan rondlopen met je stiefvader (omdat jullie je moeder nog niet eens mogen zien) is het misschien fijner om gewoon thuis te blijven.quote:Op zondag 28 december 2014 15:46 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Tja wat moet je anders. Ik ben momenteel macheloos. Als ik iets kon doen zou ik het doen.
quote:Op zondag 28 december 2014 15:46 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Tja wat moet je anders. Ik ben momenteel macheloos. Als ik iets kon doen zou ik het doen.
Dit idd.quote:Op zondag 28 december 2014 15:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Prima hoor, als je vandaag alleen maar daar in de wachtkamer kan rondlopen met je stiefvader (omdat jullie je moeder nog niet eens mogen zien) is het misschien fijner om gewoon thuis te blijven.
Hoef je je echt niet schuldig over te voelen.
Ja, echt moeilijk grappig.quote:
Advies: gaan. Zeker als je er 2 uur rijden vandaan woont, als er iets onverwachts gebeurt en je moet dan nog 2 uur rijden gaat het helemaal mis en zoiets ga je jezelf niet vergeven. Je kan nu nog in 'relatieve rust' er naartoe rijden. Als jij haar zoon bent is dat een belangrijke relatie en moet je niet twijfelen en gaan.quote:Op zondag 28 december 2014 15:38 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
We hebben afgesproken dat haar man mij belt als hij mee weet. Ze ligt in een ziekenhuis 2 uur rijden van hier, en ik ben zeker van plan daar heen te gaan als de mogelijkheid daar is.
Het heeft geen zin om met 20 man daar als een dolle in paniek heen te racen zonder informatie vooraf.
Tevens is levensgevaar uitgesloten.
Misschien ben ik vreemd maar ik wacht even het nieuws af.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |