Niet dat het helpt, maar ik zou het ook zo doen.quote:Op zondag 28 december 2014 15:41 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
De man van mijn moeder (niet mijn vader) is op dit moment opgevangen door familie. Mijn vader is daarstraks geweest, en samen hebben we dit standpunt ingenomen om af te wachten welk nieuws ons later brengt.
Het feit dat ik dit nu op een forum post komt er eigenlijk op neer dat ik afleiding zoek, en probeer ervaringen in te winnen voor als ik daar straks wel langs kan en niet flauw val van wat ik aantref. Me daarop voorbereid dus. Ik zit hier nu alleen, dan is het wel fijn om in touch met het echte leven te blijven. Al dan niet dmv een forum.
Misschien moet je het over je heen laten komen, het is best heftig dus het is normaal als je het als heftig ervaart.quote:Op zondag 28 december 2014 15:41 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
De man van mijn moeder (niet mijn vader) is op dit moment opgevangen door familie. Mijn vader is daarstraks geweest, en samen hebben we dit standpunt ingenomen om af te wachten welk nieuws ons later brengt.
Het feit dat ik dit nu op een forum post komt er eigenlijk op neer dat ik afleiding zoek, en probeer ervaringen in te winnen voor als ik daar straks wel langs kan en niet flauw val van wat ik aantref. Me daarop voorbereid dus. Ik zit hier nu alleen, dan is het wel fijn om in touch met het echte leven te blijven. Al dan niet dmv een forum.
Tja wat moet je anders. Ik ben momenteel macheloos. Als ik iets kon doen zou ik het doen.quote:Op zondag 28 december 2014 15:43 schreef over_hedge het volgende:
Wat ga je er rustig mee om zeg( zover sat af te lijden is van een paar posts op een forum) veel succes.
Laat je niet opfokken door de reacties hier.quote:Op zondag 28 december 2014 15:41 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Bedankt voor de steun.quote:Op zondag 28 december 2014 15:46 schreef Lushes het volgende:
[..]
Laat je niet opfokken door de reacties hier.
Ik vind het doodnormaal dat je een topic opent met de vraag wat je kan verwachten. Je hoeft je nergens voor te verantwoorden. De situatie is al dramatisch genoeg.
Mijn familie mocht pas na een dag bij me.
Je kunt niet meer dan doen wat je nu al doet.
Sterkte.
edit: tja wat je kan verwachten: bereid je voor op het ergste. Mijn familie was compleet in shock toen ze me zagen. Ik was onherkenbaar.
Maar nogmaals; ik ben zoveel jaar later weer helemaal ok. Sterker nog; die intense peeling heeft mij op mijn leeftijd enorm goed gedaan
Ik hoop voor je dat je moeder ook zo mooi opknapt. Het is mogelijk!
Prima hoor, als je vandaag alleen maar daar in de wachtkamer kan rondlopen met je stiefvader (omdat jullie je moeder nog niet eens mogen zien) is het misschien fijner om gewoon thuis te blijven.quote:Op zondag 28 december 2014 15:46 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Tja wat moet je anders. Ik ben momenteel macheloos. Als ik iets kon doen zou ik het doen.
quote:Op zondag 28 december 2014 15:46 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Tja wat moet je anders. Ik ben momenteel macheloos. Als ik iets kon doen zou ik het doen.
Dit idd.quote:Op zondag 28 december 2014 15:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Prima hoor, als je vandaag alleen maar daar in de wachtkamer kan rondlopen met je stiefvader (omdat jullie je moeder nog niet eens mogen zien) is het misschien fijner om gewoon thuis te blijven.
Hoef je je echt niet schuldig over te voelen.
Ja, echt moeilijk grappig.quote:
Advies: gaan. Zeker als je er 2 uur rijden vandaan woont, als er iets onverwachts gebeurt en je moet dan nog 2 uur rijden gaat het helemaal mis en zoiets ga je jezelf niet vergeven. Je kan nu nog in 'relatieve rust' er naartoe rijden. Als jij haar zoon bent is dat een belangrijke relatie en moet je niet twijfelen en gaan.quote:Op zondag 28 december 2014 15:38 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
We hebben afgesproken dat haar man mij belt als hij mee weet. Ze ligt in een ziekenhuis 2 uur rijden van hier, en ik ben zeker van plan daar heen te gaan als de mogelijkheid daar is.
Het heeft geen zin om met 20 man daar als een dolle in paniek heen te racen zonder informatie vooraf.
Tevens is levensgevaar uitgesloten.
Misschien ben ik vreemd maar ik wacht even het nieuws af.
Helemaal mijn gedachten! Thanks bro.quote:Op zondag 28 december 2014 19:34 schreef SuperFood het volgende:
Fijn nieuws gozert! En trek je het verder niet persoonlijk aan of je nou wel of niet mee bent gevraagd nu. Het was paniekvoetbal en zal vast niet zijn om je tegen het hoofd te stoten - alhoewel ik me kan voorstellen dat je je misschien wat gepasseerd voelt. Belangrijkste is dat je mams goed lijkt te gaan! Geniet daarvan en focus op wat je nu weer weet wat echt belangrijk is. Nou ja dat zou mijn gedachte iig zijn. Succes!
Wat fijn dat het naar omstandigheden goed gaat! Haar man zal vast erg geschrokken zijn en het ook even niet overzien, dat is best begrijpelijk. Fijn dat je haar morgen weer in de ogen kan kijken. Veel sterkte en beterschqp voor jullie!quote:Op zondag 28 december 2014 19:30 schreef b4kl4p het volgende:
Ben ik weer mensen.
Om half 6 zelf maar even gebeld, en het schijnt dus dat ze zonder mij in te lichten al die kant op zijn geweest. Daar ben ik niet zo content mee maar dat komt later wel.
Het schijnt relatief goed te gaan. Haar gezicht is vrij goed te pas nog, de rest van haar lichaam zit helemaal in het verband en de doktoren zelf weten nog niet helemaal wat de uitslag gaat zijn.
Ze zijn het nu aan het koelen, en als dat gebeurd is kunnen ze er meer over zeggen.
Ze is wel volledig aanspreekbaar, en wil zelf het liefst al weer naar huis. Aangezien bezoek alle kleren uit moet om in hazard suits te worden gehesen is dat mbt infectiegevaar niet echt verstandig maar wel een goed teken.
Verder wil ze geen bezoek behalve haar man, mijn broertje en ik.
Morgen hebben we weer een kans en ben ik om half 3 daar.
Al met al stelt het me gerust dat ze bij kennis is en dat het relatief goed gaat, en dat ik er morgen zal zijn.
Aan de telefoon klonk haar man ook erg opgelucht, en dat deed mij ook goed. Er zullen vast argumenten zijn geweest om de eerste keer met mijn oom en hij te gaan en ons daar nog niet bij te betrekken. Althans dat verwacht ik.
Al met al ga ik de nacht met een relatief rustig gevoel in, en ben blij dat ik haar morgen uberhaupt nog kan zien.
Bedankt voor de enorme steun van alles en iedereen, we zullen zien wat morgen brengt.
Fijne avond.
Het betekent in elk geval dat ze de best denkbare zorg krijgt, b4kl4p. Raap al je moed bij elkaar en ga langs zodra het mag. Veel sterkte.quote:Op zondag 28 december 2014 14:40 schreef b4kl4p het volgende:
Dank mensen, ja hoe ontploft een openhaard?
Zojuist hoorde ik dat er vroeger een centrale verwarming heeft gezeten met een boiler achter de haard. Deze was al 10 jaar niet meer in gebruik.
Op dit moment is de technische recherche bezig met het onderzoek dus zeker weten doe ik het niet maar ik gok dat het de boiler was.
Voor de rest weet ik helemaal niets, ik verwacht elk moment telefoon.
Die 1e graads brandwonden trekken wel weg. Die derde dat blijft letsel.
Ze ligt op dit moment in een brandwondencentrum, ik weet niet of dat gebruikelijk is of dat dat de ernst van de verwondingen aangeeft.
Gelukkig is ze er nog.
Ja, die voorzorgsmaatregelen, was het bijna vergeten. Zo steriel mogelijk. Zeep en desinfecterende spay, pakken aan, en als ik verkouden was, ging ik niet etc. En die geur vergeet je niet meer, helaas.quote:Op zondag 28 december 2014 20:19 schreef Wolves het volgende:
Allereerst heel veel sterkte, ook voor je moeder!
Ik wil je niet bang maken, maar bereid je inderdaad voor op het bezoek. Ik heb een poos op het operatiekwartier gewerkt, waar we ook huidtransplantaties deden voor brandwonden slachtoffers. Die patiënten gingen we altijd zelf ophalen van het brandwondencentrum, vandaar dat ik er ook regelmatig geweest ben.
Op een IC kan je inderdaad niet zomaar binnen lopen, er zijn vaak strenge regels, zeker in brandwondencentra, dus het is beter om te gaan wanneer je weet dat je welkom bent. De geur die er hangt is vaak zeer typisch en niet echt aangenaam, dus iets om mee rekening te houden. Houd je vooral goed aan de hygiëne regels (ik las iets over pakken aandoen e.d.) doe hier alsjeblieft niet makkelijk over, want het infectiegevaar is echt heel groot bij brandwonden. Ik wil niet insinueren dat je dat zou doen, je enkel vertellen waarom dit zo is. Wanneer er een infectie op de wond komt geneest het zoveel moeilijker.
Ik hoop dat je hier iets aan gehad hebt =)
Dit, zo werkt het echt niet.quote:Op zondag 28 december 2014 19:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom denkt iedereen in godsnaam dat je de IC gewoon in en uit kunt lopen wanneer je wil? Afgezien van de kinder-IC, waar ouders inderdaad 24/7 bij hun kinderen mogen zijn, worden er knetterstrakke bezoekerstijden en -aantallen gehanteerd. Niet gek ook, gezien de zorg die op zo'n afdeling geleverd moet worden.
Dit even algemeen. Ik vind TS prima en rustig handelen. Heel veel succes nog! Ze gaat je steun nodig hebben.
Pfoe, goed dat er een wat opgelucht gevoel overheerst. Het herstel zal ongetwijfeld niet makkelijk zijn, maar het feit dat ze bij kennis is en zelf al weer naar huis wil(!) wijst in ieder geval de goede kant op. Voor wat het nu waard is.quote:Op zondag 28 december 2014 19:30 schreef b4kl4p het volgende:
Ben ik weer mensen.
Om half 6 zelf maar even gebeld, en het schijnt dus dat ze zonder mij in te lichten al die kant op zijn geweest. Daar ben ik niet zo content mee maar dat komt later wel.
Het schijnt relatief goed te gaan. Haar gezicht is vrij goed te pas nog, de rest van haar lichaam zit helemaal in het verband en de doktoren zelf weten nog niet helemaal wat de uitslag gaat zijn.
Ze zijn het nu aan het koelen, en als dat gebeurd is kunnen ze er meer over zeggen.
Ze is wel volledig aanspreekbaar, en wil zelf het liefst al weer naar huis. Aangezien bezoek alle kleren uit moet om in hazard suits te worden gehesen is dat mbt infectiegevaar niet echt verstandig maar wel een goed teken.
Verder wil ze geen bezoek behalve haar man, mijn broertje en ik.
Morgen hebben we weer een kans en ben ik om half 3 daar.
Al met al stelt het me gerust dat ze bij kennis is en dat het relatief goed gaat, en dat ik er morgen zal zijn.
Aan de telefoon klonk haar man ook erg opgelucht, en dat deed mij ook goed. Er zullen vast argumenten zijn geweest om de eerste keer met mijn oom en hij te gaan en ons daar nog niet bij te betrekken. Althans dat verwacht ik.
Al met al ga ik de nacht met een relatief rustig gevoel in, en ben blij dat ik haar morgen uberhaupt nog kan zien.
Bedankt voor de enorme steun van alles en iedereen, we zullen zien wat morgen brengt.
Fijne avond.
maar da's 1e graads (wat als je dan toch bent verbrand het minst erg is)quote:Op zondag 28 december 2014 23:14 schreef Mord_Sith het volgende:
Wow, wat heftig.
30 procent is wel veel hoor, jeetje
Edit, zag geen pagina twee.
Toch nog enigszins goede berichten!
Probeer je zelf ook je rust te pakken?
Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis, maar mocht vrij snel weer naar huis.quote:Op zondag 28 december 2014 21:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Pfoe, goed dat er een wat opgelucht gevoel overheerst. Het herstel zal ongetwijfeld niet makkelijk zijn, maar het feit dat ze bij kennis is en zelf al weer naar huis wil(!) wijst in ieder geval de goede kant op. Voor wat het nu waard is.
Dat ze zelf zijn gegaan zonder je in te lichten zou ik niet te zwaar aan tillen; zoals eerder is genoemd zit iedereen een beetje paniekvoetbal te spelen in dit soort situaties (en begrijpelijk ook). Hoe is het met de man van haar overigens? Heeft hij ook verwondingen opgelopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |