Heeft het ook niet iets met de afvoer naar boven/buiten te maken die dan niet goed is schoongemaakt?quote:
Dat is koolmonoxidevergiftiging.quote:Op zondag 28 december 2014 14:37 schreef Beauke het volgende:
[..]
Heeft het ook niet iets met de afvoer naar boven/buiten te maken die dan niet goed is schoongemaakt?
Volgens mij krijg je dan vooral rook in huis (ook niet geheel zonder gevaar) maar niet echt een ontploffing. Denk, zoals een aantal al aangeven dat het hier om een gashaard gaat.quote:Op zondag 28 december 2014 14:37 schreef Beauke het volgende:
[..]
Heeft het ook niet iets met de afvoer naar boven/buiten te maken die dan niet goed is schoongemaakt?
Technisch gezien is de boiler dan ontploft, dus niet de haard zelf.quote:Op zondag 28 december 2014 14:40 schreef b4kl4p het volgende:
Dank mensen, ja hoe ontploft een openhaard?
Zojuist hoorde ik dat er vroeger een centrale verwarming heeft gezeten met een boiler achter de haard. Deze was al 10 jaar niet meer in gebruik.
Idd, een open haard zelf kan niet ontploffen tenzij je er iets van explosieven inflikkerd. Er is immers geen mogelijkheid tot het opbouwen van gassen, want ja, open. Een gaskachel zou wel kunnen ontploffen.quote:Op zondag 28 december 2014 14:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je dan vooral rook in huis (ook niet geheel zonder gevaar) maar niet echt een ontploffing. Denk, zoals een aantal al aangeven dat het hier om een gashaard gaat.
In ieder geval sterkte TS, echt naar zoiets.
We hebben afgesproken dat haar man nu het aanspreekpunt is en hij contact onderhoudt met de verpleging. Zodra hij meer weet, geeft hij dat gelijk door.quote:Op zondag 28 december 2014 14:52 schreef Sylvana het volgende:
Wat ontzettend heftig TS! Als je meer wilt weten zou ik idd van te voren de verpleging opbellen en vragen wat je kunt verwachten. Heel veel sterkte!
Welke architect verzint zoiets.quote:Op zondag 28 december 2014 14:40 schreef b4kl4p het volgende:
Zojuist hoorde ik dat er vroeger een centrale verwarming heeft gezeten met een boiler achter de haard. Deze was al 10 jaar niet meer in gebruik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |