Het is een oude man..misschien heeft z'n hart het begeven door de schrik.quote:Op zondag 28 december 2014 14:15 schreef Straatcommando. het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)aak-nog-onbekend.htm
Eerste dode is een feit, kennis van me vertelde dat de automobilist van de Ford Ka waarschijnlijk onderstuur door ijs heeft gehad en daardoor de bocht te wijd genomen heeft. Alleen vraag ik me af waaraan de man overleden is, stress? De rest was lichtgewond en zo ernstig is de auto er ook niet aan toe.
Jammer weer..
Nogmaals let op menschen. Het lijkt misschien allemaal heel begaanbaar en prima te doen, tot je een miezelig aangevroren plakje bereikt die je auto laat spinnen. Been there, done that. Ook met 50km/u kan dat heel naar aflopen, voor jou of voor een andere weggebruiker.
Precies, dat denk ik dus ook. Desalniettemin treurig.quote:Op zondag 28 december 2014 14:28 schreef quirina het volgende:
[..]
Het is een oude man..misschien heeft z'n hart het begeven door de schrik.
Gaaf plaatje. Jammer dat Utrecht niet nét 10km noordelijker ligt. Ik ga vanavond weer de stad in de gladheid trotserend op mn fietsje. Lekker naar de bios, de Hobbit!quote:
Verschil tussen zuid-utrecht en noord-utrecht is echt aanzienlijk. Ten zuiden van de a27 ligt gewoon een deftig pak(je) terwijl je rond Maarssen eigenlijk nauwelijks sneeuw van betekenis kunt vindenquote:Op zondag 28 december 2014 14:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Gaaf plaatje. Jammer dat Utrecht niet nét 10km noordelijker ligt. Ik ga vanavond weer de stad in de gladheid trotserend op mn fietsje. Lekker naar de bios, de Hobbit!
Ja, maar de temperatuur stijgt ook nog wat.quote:Op zondag 28 december 2014 16:03 schreef Crazy-M het volgende:
Zo vanmorgen eerst mijn auto uit gehakt, en daarna nog die van vrienden. Resultaat: 2 kapotte ijskrabbersmaar ook 2 ijsvrije auto's
Zooi zat echt stevig vast. en was nu alweer tegen vriespunt aan.
Voor vannacht voorspellen ze ook weer neerslag ?
benieuwd of tilburg dan ook weer wat mee piktquote:Op zondag 28 december 2014 16:04 schreef -CRASH- het volgende:
Jep vannacht weer sneeuw (hier in het zuiden)
Heb net gekeken bij de knmi, maar zag geen -6.7 eigenlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 17:06 schreef LTVDK het volgende:
De zon is weg en de temperatuur valt gelijk naar beneden, in het zuiden al bijna -5
[ afbeelding ]
Edit: was de directe link dus een dynamische kaart, zie nu al -6,7 verschijnen
knalt hard onderuitquote:Op zondag 28 december 2014 17:06 schreef LTVDK het volgende:
De zon is weg en de temperatuur valt gelijk naar beneden, in het zuiden al bijna -5
[ afbeelding ]
Edit: was de directe link dus een dynamische kaart, zie nu al -6,7 verschijnen
Zal wel een foutje in de meetapparatuur zijn geweest dan...quote:Op zondag 28 december 2014 17:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heb net gekeken bij de knmi, maar zag geen -6.7 eigenlijk.
Ik denk het. Op de kaart van 17:20 staat die op -3.4.quote:Op zondag 28 december 2014 17:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel een foutje in de meetapparatuur zijn geweest dan...
[ afbeelding ]
Bijna geen fietsers gezien hierquote:Op zondag 28 december 2014 17:34 schreef terrastegel het volgende:
Vandaag even met de racefiets een rondje gereden om te kijken hoe de wegen erbij lagen.
Echt spekglad, in het veld zelfs een stuk bergop dat volledig vol lag met ijs. Nooit gezien zo eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |