Gewoon mooi nummer ook al versta ik er niets van. Soms heb je dat.quote:Op zondag 28 december 2014 13:45 schreef Pandaplint het volgende:
Heel Nederland verstaat ineens Italiaans?
One Direction heb ik ook er trouwens niet voor niets tussengezet, vanwege de wereldwijde populariteit en de groupies. Dat is zeker wel een aspect wat overeenkomt. Maar muzikaal en inhoudelijk? Nee. Verre van.quote:Op zondag 28 december 2014 13:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben het eigenlijk ook wel met je eens. Wat The Beatles hebben neergezet, is uniek.
The Beatles zijn nooit bedoeld geweest als bij elkaar gecast boybandje. Alleen daarom al gaat die vergelijking compleet mank. Dat de hysterie groot was, verandert daar niks aan. The Beatles zijn evenmin een band die bijna alleen vrouwelijke fans heeft en had.quote:Op zondag 28 december 2014 13:47 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
One Direction heb ik ook er trouwens niet voor niets tussengezet, vanwege de wereldwijde populariteit en de groupies. Dat is zeker wel een aspect wat overeenkomt. Maar muzikaal en inhoudelijk? Nee. Verre van.
Maar muzikaal heb je weer andere bands die lijken op The Beatles, maar die zijn niet zo populair. En invloed op andere (toekomstige) muzikanten heb je ook, maar die zijn muzikaal weer anders en slechts populair in kleinere kringen.
Dus uiteindelijk de dezelfde samenstelling van dezelfde aspecten als The Beatles hebben, is zo goed als imitatie.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |