Jazeker.quote:
jezelf zijnquote:Op zondag 28 december 2014 14:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja daag
ze neemt me maar gewoon zoals ik ben
quote:Op zondag 28 december 2014 14:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
jezelf zijn
Niet als kloon op date gaan
geen kloon zijn
Elmer de olifant?quote:Op zondag 28 december 2014 14:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Loopt er een olifant het toneel op.
toneelstuk
Loopt een vandaal een bloemenwinkel binnen, wat denk jequote:Op zondag 28 december 2014 14:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Loopt er een olifant het toneel op.
toneelstuk
Slaap_Zak heeft de meeste inspraak.quote:
ohquote:Op zondag 28 december 2014 14:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Slaap_Zak heeft de meeste inspraak.
Goede opstelling voor een vrouwquote:Op zondag 28 december 2014 14:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Slaap_Zak heeft de meeste inspraak.
Ik zie me echt een beetje voor me dat jij zo bent:quote:
ik ook nietquote:Op zondag 28 december 2014 14:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
ik weet ook niets meer te painten
quote:Op zondag 28 december 2014 14:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ook niet
telefoon is dood
alles is saai
kreeg alleen vanochtend appjes van een vriend die op hawaii zitquote:
Tip de FBI met zijn naam en vertel ze dat hij waarschijnlijk een aanslag gaat plegen op de terugwegquote:Op zondag 28 december 2014 14:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
kreeg alleen vanochtend appjes van een vriend die op hawaii zitincl. pics
quote:Op zondag 28 december 2014 14:27 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Tip de FBI met zijn naam en vertel ze dat hij waarschijnlijk een aanslag gaat plegen op de terugweg
zal hem leren
In deze pic welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
quote:Op zondag 28 december 2014 14:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
In deze pic weloh zo, ik dacht al, je weet niet eens welke kleur ogen ik hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 14:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh zo, ik dacht al, je weet niet eens welke kleur ogen ik heb
hihiquote:Op zondag 28 december 2014 14:30 schreef Willoow het volgende:
Slaap_Zak![]()
Ik kan niet aan wat je me nu allemaal zit te vertellen hoor
quote:Op zondag 28 december 2014 14:30 schreef Willoow het volgende:
Slaap_Zak![]()
Ik kan niet aan wat je me nu allemaal zit te vertellen hoor
quote:
Dit is niet leukquote:
Nee, kermit is cool.quote:
quote:
mr. T is zeker niet cool. Kermit wel.quote:Op zondag 28 december 2014 14:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Kermit is geflipt, mr. T is cool
quote:Op zondag 28 december 2014 14:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Willoow in crisis gebracht
toch nog een mooie dag
belachelijk iddquote:Op zondag 28 december 2014 14:34 schreef Toto69 het volgende:
hoe is dit een free kick voor tottenham
zeg gewoon vrije trapquote:Op zondag 28 december 2014 14:34 schreef Toto69 het volgende:
hoe is dit een free kick voor tottenham
Danny is veel... erm... vollerquote:Op zondag 28 december 2014 14:45 schreef Willoow het volgende:
"Ze proberen mij te besodeflikkeren" ~ Danny
[ afbeelding ]
Ik blijf erbij. Je zegt ook niet dat zwarte piet niet zwart is. Kermit = Kermit.quote:
ik geef het opquote:Op zondag 28 december 2014 14:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik blijf erbij. Je zegt ook niet dat zwarte piet niet zwart is. Kermit = Kermit.
Owh.quote:
Heb je wel een kermit pak?quote:
Doeiquote:
Ik wist het!quote:Op zondag 28 december 2014 14:53 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]alleen voor hele speciale gelegenheden
quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 15:05 schreef Slaap_Zak het volgende:
[ afbeelding ]
Geen naam erbij
Te bang voor een ban
Ik weet wie het isquote:Op zondag 28 december 2014 15:05 schreef Slaap_Zak het volgende:
[ afbeelding ]
Geen naam erbij
Te bang voor een ban
Nee, ik ben het met je eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
quote:Op zondag 28 december 2014 15:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, ik ben het met je eens.zolang ze niet meelezen welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |