Dûh, ik geil op mezelfquote:
Watquote:Op zondag 28 december 2014 15:27 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Klopt, maar zoals bij rose liep dat dus mis en kreeg ze filmpjes van hem waarin hij haar met de dood bedreigde
Tuurlijk denk jij dat. Want ik ben jou.quote:
ik ben jou maar jij bent mijquote:Op zondag 28 december 2014 15:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Tuurlijk denk jij dat. Want ik ben jou.
Via PM?quote:Op zondag 28 december 2014 15:27 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Klopt, maar zoals bij rose liep dat dus mis en kreeg ze filmpjes van hem waarin hij haar met de dood bedreigde
lol watquote:Op zondag 28 december 2014 15:27 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Fak dat onderschrift van jou. Nou weet iedereen waar ik en jij en Slaap_Zak woont.quote:
Fak jou.quote:Op zondag 28 december 2014 15:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Fak dat onderschrift van jou. Nou weet iedereen waar ik en jij en Slaap_Zak woont.
and girls.quote:
Uitkijken met die FOK!boys.quote:Op zondag 28 december 2014 15:27 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dan fak je jezelf, lul.quote:
je bent zelf goed contactquote:Op zondag 28 december 2014 15:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee mail ze hadden goed contact,
Daten?quote:Op zondag 28 december 2014 15:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Uitkijken met die FOK!boys.
Mocht je willen.quote:
Niet nodig, heb een goede intuïtie.quote:Op zondag 28 december 2014 15:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Uitkijken met die FOK!boys.
Slaap_Zak is een kikker, 100% betrouwbaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |