Ik ben wel weer voor een bos vintage!quote:Op woensdag 31 december 2014 21:10 schreef -Hakuna- het volgende:
Heb nu National Geograpihc Channel HD opstaan met het geluid af en in de 5 Cd wisselaar draaien nu 5 CDs met prog rock uit de jaren '70 van oa Gong, Steve Hillage, King Crimson, Yes.
Terwijl de muziek aanstaat ben ik met een breiwerk bezig (paars bolerovestje) en omdat alle rolluiken en gordijnen nu dicht zijn hoor ik van het vuurwerk buiten vrijwel niks.
Vlak na de jaarwisseling uitgebreid mijn haren netjes in een lange vlecht doen (zit nu in een knot) en dan slapen voor de midddagwandeling op nieuwsjaarsdag. in het Hakunabos, waar zelfs op 31 december werd geknalt, dacht ik nog effe rust te vinden tijdens mijn laatste wandeling van dit jaar wordt zelfs in mijn bos geknalt!![]()
Liefst zou ik helemaal afgelegen in een huisje in een bosrijke omgeving willen wonen waar ik buiten natuurlijke geluiden om niks anders hoor..Heerlijkt toch!
Ik keek uit naar sex op TV.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:28 schreef Deckard het volgende:
Gaan er echt mensen met oud en nieuw voor de tv zitten?
Weet je zeker dat die flatscreen niet in je bilnaad is blijven hangen?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik keek uit naar sex op TV.
Donderde er steeds vanaf. Op een gegeven moment zag ik sterretjes.
Nee, dat duurde maar even.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:37 schreef Deckard het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die flatscreen niet in je bilnaad is blijven hangen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |