Ja dat bedoelde ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:14 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik zou niet alleen maar de MQ gaan doen. Gewoon de hoofdverhaallijnen in nieuwe gebieden doen en als je daarnaast nog wat sidequests tegenkomt die je interessant lijken gewoon meepikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar damn duurt echt super lang voordat die dood is en team members leggen al vaak het loodje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondanks dat ik me er nog wel mee vermaak (het main verhaal) is het zeker geen game voor mij die ik opnieuw zal spelen. Het is geen Fallout of Mass Effect voor mij. Dat zijn toch wel meer Action RPG games en dat zijn toch wel meer mijn games. Die games (zeker Fallout 3) heb ik al meerdere keren opnieuw gespeeldquote:Op woensdag 4 februari 2015 00:25 schreef The_Substitute het volgende:
Ik zit te hopen op een bericht waarin ze zeggen dat ze een expansion (zo niet,dan dlc) gaan uitbrengen die zorgt voor wat meer verhaal in de gedeeltes zoals The Hissing Wastes, The Fallow Mire en de Forbidden Oasis. Dus totdat dat gebeurt, laat ik 'm liggen.
Dit spel heeft voor mij, ondanks de mages/templar-keuze, geen hoge replaywaarde.
3 full Playthroughs gedaan, vind het wel even best zo. Nu verder met Dying light, ook erg vermakelijk als co-op. Misschien als er een DLC uitkomt die de moeite waard is dat ik hem nog eens oppak, maar voorlopig ben ik wel even klaar met DA.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:09 schreef Vault-Boy het volgende:
Ben ik de enige die dit spel nog speelt of wat?![]()
Welk level ben je, wat gaat er mis (als in , gaat iedereen one hit dood of is het een slepend probleem)? Heb je last van dragons die armor casten, of allemaal?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:42 schreef Binamin het volgende:
Niemand een suggestie?
Speelt iemand het nog?
Nope, dagger rogue is altijd idioot veel damage, maar wel kwetsbaar. Probleem in dit spel is dat het doodsimpel is om als rogue te voorkomen dat je damage krijgt, het is een nogal OP klasse...aan de andere kant...elke klasse is wel OP te maken eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:00 schreef Frag_adder het volgende:
Wat mij wel opvalt dat ik als dagger rogue gewoon meer damage doe dan die 3 andere ballen bij elkaar (oke er zit een support tussen maar toch). Is het de class die zo belachelijk veel damage doet of zijn de NPC's eigenlijk zo nutteloos?
Bij draken is het belangrijk dat je de juiste staf gebruikt, elke draak is wel immuun voor een specifiek element...dus dan doe je als mage meteen weinig schade.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:25 schreef Binamin het volgende:
Ik speel als mage op nightmare. Als specilization rift mage gekozen, omdat KE te overpowered is en ik geen melee mage wil zijn. Ik gebruik Vivienne daarom ook helemaal niet. Ik heb met niets of niemand moeite (behalve draken). Gebruik deze setup het meeste:
Ik (DPS rift mage AOE)
Tank Blackwall
Solas (Support/AOE lightning)
Varic/Cassandra/Cole DPS
Zoals ik al zei heb ik geen moeite om iemand te verslaan echter met draken is het niet te doen. Hebben jullie nog tips/trucs om draken te killen zonder gebruik te maken van Vivienne of van die truc dat je rogue een draak killed in 5 seconden.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:22 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Hihi, Leliane is een lekker ding, zo weer genoeg on topic?Waarom ziet zij er daar ineens uit alsof ze 100 is terwijl de rest nauwelijks ouder is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Met level 16 krijg je niet eens die in de hinterlands neer? Jezus fuck, dan doe je echt iets verkeerd. Check de weaknesses en respec je mage op basis daarvan. Zet blackwall zijn taunt op preferred zodat hij deze continu doet casten en je rogue is ook veilig. Makkie.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:02 schreef Binamin het volgende:
Ben level 16 en heb verschillende draken geprobeerd. Zo'n gevecht duurt dan meestal 1 minuut en dan is het wel over.
Die boulder-worp doet wel wat schade lijkt me...en de overige element-spreuken moeten ook wel wat uithalen, tenzij de draak daar immuun voor is...maar dan even de juiste staff equipen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:26 schreef Binamin het volgende:
Obviously doe ik iets verkeerd, daarom post ik hier ook deze vraag. Het is alweer een poosje geleden dat ik een draak heb geprobeerd. Ik zal het binnenkort nog eens proberen. Maar mijn rift mage doet niet heel veel nuttigs helaas, omdat die echt aoe is gespecced.
Omdat ze is gamarteld en zuur in dr gezicht heeft gekregen oid. Dat is in elk geval wat ik dacht toen ik het zagquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Waarom ziet zij er daar ineens uit alsof ze 100 is terwijl de rest nauwelijks ouder is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |