abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149173870
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 16:14 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ik zou niet alleen maar de MQ gaan doen. Gewoon de hoofdverhaallijnen in nieuwe gebieden doen en als je daarnaast nog wat sidequests tegenkomt die je interessant lijken gewoon meepikken. :P
Ja dat bedoelde ik eigenlijk ook ;) Main Quest, Companion Quests etc. Meer de belangrijke quests die er wel echt toedoen, maar al die kleine nietszeggende sidemissies laat ik voor nu liggen.
pi_149195434
Fuck volgens mij ben ik toch iets te snel begonnen met the quest ''Here Lies the Abyss''.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar damn duurt echt super lang voordat die dood is en team members leggen al vaak het loodje ;(
pi_149196844
Nightmare baas aan het einde van Here Lies the Abyss.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149346502
Ben ik de enige die dit spel nog speelt of wat? :+

Damn als je even de tijd neemt om naar die bards te luisteren dan zitten er toch echt wel mooie nummers tussen. Ook de Franse versies :)
  woensdag 4 februari 2015 @ 00:25:34 #180
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_149346768
Ik zit te hopen op een bericht waarin ze zeggen dat ze een expansion (zo niet,dan dlc) gaan uitbrengen die zorgt voor wat meer verhaal in de gedeeltes zoals The Hissing Wastes, The Fallow Mire en de Forbidden Oasis. Dus totdat dat gebeurt, laat ik 'm liggen.

Dit spel heeft voor mij, ondanks de mages/templar-keuze, geen hoge replaywaarde.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_149347343
quote:
3s.gif Op woensdag 4 februari 2015 00:25 schreef The_Substitute het volgende:
Ik zit te hopen op een bericht waarin ze zeggen dat ze een expansion (zo niet,dan dlc) gaan uitbrengen die zorgt voor wat meer verhaal in de gedeeltes zoals The Hissing Wastes, The Fallow Mire en de Forbidden Oasis. Dus totdat dat gebeurt, laat ik 'm liggen.

Dit spel heeft voor mij, ondanks de mages/templar-keuze, geen hoge replaywaarde.
Ondanks dat ik me er nog wel mee vermaak (het main verhaal) is het zeker geen game voor mij die ik opnieuw zal spelen. Het is geen Fallout of Mass Effect voor mij. Dat zijn toch wel meer Action RPG games en dat zijn toch wel meer mijn games. Die games (zeker Fallout 3) heb ik al meerdere keren opnieuw gespeeld

Ik ben echt op het punt beland dat ik geen zin meer heb in side missies of dat vele gepraat. Ik snap dat het bij een RPG game hoort, maar bij een Fallout of Mass Effect is dat toch wel iets minder. En zo zijn er meer dingen die me toch nog steeds niet aanspreken aan de game.

Voorbeelden:

(Combat systeem) Ik blijf het gewoon niks vinden. Het voelt echt als een MMO aan en iets van cover zou ook wel leuk zijn geweest.
(Companions) Ik heb los van Josephine eigenlijk helemaal niks met de companions. Bij Mass Effect had ik echt veel meer bonding met de characters.
(Fantasy) Het blijft gewoon niks voor mij. Ben volgens mij bijna klaar met de game en heb me er heus wel mee vermaakt :) , maar geef mij toch maar liever een post apocalyptisch of sci-fi game.

Nogmaals het is echt wel een leuke game hoor, maar als het eenmaal klaar is dan is het ook echt klaar voor mij :)
pi_149349351
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 00:09 schreef Vault-Boy het volgende:
Ben ik de enige die dit spel nog speelt of wat? :+

3 full Playthroughs gedaan, vind het wel even best zo. Nu verder met Dying light, ook erg vermakelijk als co-op. Misschien als er een DLC uitkomt die de moeite waard is dat ik hem nog eens oppak, maar voorlopig ben ik wel even klaar met DA.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_149509357
Ik speel als mage op nightmare. Als specilization rift mage gekozen, omdat KE te overpowered is en ik geen melee mage wil zijn. Ik gebruik Vivienne daarom ook helemaal niet. Ik heb met niets of niemand moeite (behalve draken). Gebruik deze setup het meeste:
Ik (DPS rift mage AOE)
Tank Blackwall
Solas (Support/AOE lightning)
Varic/Cassandra/Cole DPS

Zoals ik al zei heb ik geen moeite om iemand te verslaan echter met draken is het niet te doen. Hebben jullie nog tips/trucs om draken te killen zonder gebruik te maken van Vivienne of van die truc dat je rogue een draak killed in 5 seconden.
pi_149592362
Haha Morrigan erbij, mijn old god kindje uit deel 1 erbij.
Het stukje in het winter palaca en de keuzes daar zijn toch wel goed uitgewerkt

Het blijft echt een toffe game, inmiddels op 62 uur.
Built for Speed
pi_149850139
Niemand een suggestie?
Speelt iemand het nog?
  vrijdag 20 februari 2015 @ 11:00:31 #186
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_149851766
Wat mij wel opvalt dat ik als dagger rogue gewoon meer damage doe dan die 3 andere ballen bij elkaar (oke er zit een support tussen maar toch). Is het de class die zo belachelijk veel damage doet of zijn de NPC's eigenlijk zo nutteloos?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_149851773
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:42 schreef Binamin het volgende:
Niemand een suggestie?
Speelt iemand het nog?
Welk level ben je, wat gaat er mis (als in , gaat iedereen one hit dood of is het een slepend probleem)? Heb je last van dragons die armor casten, of allemaal?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 20 februari 2015 @ 11:50:22 #188
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_149852951
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:00 schreef Frag_adder het volgende:
Wat mij wel opvalt dat ik als dagger rogue gewoon meer damage doe dan die 3 andere ballen bij elkaar (oke er zit een support tussen maar toch). Is het de class die zo belachelijk veel damage doet of zijn de NPC's eigenlijk zo nutteloos?
Nope, dagger rogue is altijd idioot veel damage, maar wel kwetsbaar. Probleem in dit spel is dat het doodsimpel is om als rogue te voorkomen dat je damage krijgt, het is een nogal OP klasse...aan de andere kant...elke klasse is wel OP te maken eigenlijk.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 20 februari 2015 @ 11:53:49 #189
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_149853051
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:25 schreef Binamin het volgende:
Ik speel als mage op nightmare. Als specilization rift mage gekozen, omdat KE te overpowered is en ik geen melee mage wil zijn. Ik gebruik Vivienne daarom ook helemaal niet. Ik heb met niets of niemand moeite (behalve draken). Gebruik deze setup het meeste:
Ik (DPS rift mage AOE)
Tank Blackwall
Solas (Support/AOE lightning)
Varic/Cassandra/Cole DPS

Zoals ik al zei heb ik geen moeite om iemand te verslaan echter met draken is het niet te doen. Hebben jullie nog tips/trucs om draken te killen zonder gebruik te maken van Vivienne of van die truc dat je rogue een draak killed in 5 seconden.
Bij draken is het belangrijk dat je de juiste staf gebruikt, elke draak is wel immuun voor een specifiek element...dus dan doe je als mage meteen weinig schade.

Melee rogues bij draken hebben een nadeel dat schade lastig is te voorkomen..dus zo'n Cole valt vrijwel direct dood neer. Als speler kan je als rogue wel schade voorkomen, maar Cole is daar kennelijk niet zo handig in. Sera meenemen help wel...die doet insane schade bij draken...(gaan ze wel achter haar aan overigens. ;) )

[ Bericht 0% gewijzigd door Semisane op 20-02-2015 12:51:22 ]
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 20 februari 2015 @ 11:57:01 #190
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_149853136
quote:
11s.gif Op donderdag 15 januari 2015 16:22 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Hihi, Leliane is een lekker ding, zo weer genoeg on topic?
SPOILER
Waarom ziet zij er daar ineens uit alsof ze 100 is terwijl de rest nauwelijks ouder is?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_149853286
Ben level 16 en heb verschillende draken geprobeerd. Zo'n gevecht duurt dan meestal 1 minuut en dan is het wel over.
pi_149853853
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 12:02 schreef Binamin het volgende:
Ben level 16 en heb verschillende draken geprobeerd. Zo'n gevecht duurt dan meestal 1 minuut en dan is het wel over.
Met level 16 krijg je niet eens die in de hinterlands neer? Jezus fuck, dan doe je echt iets verkeerd. Check de weaknesses en respec je mage op basis daarvan. Zet blackwall zijn taunt op preferred zodat hij deze continu doet casten en je rogue is ook veilig. Makkie.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_149853930
Obviously doe ik iets verkeerd, daarom post ik hier ook deze vraag. Het is alweer een poosje geleden dat ik een draak heb geprobeerd. Ik zal het binnenkort nog eens proberen. Maar mijn rift mage doet niet heel veel nuttigs helaas, omdat die echt aoe is gespecced.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 12:53:36 #194
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_149854537
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 12:26 schreef Binamin het volgende:
Obviously doe ik iets verkeerd, daarom post ik hier ook deze vraag. Het is alweer een poosje geleden dat ik een draak heb geprobeerd. Ik zal het binnenkort nog eens proberen. Maar mijn rift mage doet niet heel veel nuttigs helaas, omdat die echt aoe is gespecced.
Die boulder-worp doet wel wat schade lijkt me...en de overige element-spreuken moeten ook wel wat uithalen, tenzij de draak daar immuun voor is...maar dan even de juiste staff equipen. :)
pi_149854916
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Vault-Boy op 20-02-2015 13:44:03 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 15:44:59 #196
12221 Tijn