abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 januari 2015 @ 13:08:42 #101
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_148386496
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 12:11 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Nu we het toch over gold hebben, ik bedenk me net ineens dat het in Inquisition nu gewoon Gold is, terwijl het in Origins en DA2 nog bits/silvers/sovereigns waren. Raar dat ze dat er uit gegooid hebben.
Ook weer iets wat simplified is. Nu speelt het zich wel een dikke 10 jaar later dan Origins (en gedeeltelijk DA2) af dus mogelijk dat die ook een overstap hebben gemaakt (euro-like systeem in thedas... damn). Het zou i.i.g. wel de inflatie verklaren ;)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_148387016
Ik vind er niet echt wat leuks in zitten om te romancen :P Bij Mass Effect had ik dat wel meer. Zo wilde ik met Ashley, Tali of Liara romancen. Meestal werd het wel Liara O+ Bij dit spel heb ik maar 1 vrouw die ik het leukste vind. Dat is Josephine (dat accent van haar O+ ), maar dat is ook meteen de enige waar ik mee wil romancen :P Wilde eigenlijk Leliana in eerste instantie romancen, maar dat kan helaas weer niet.
pi_148387408
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 13:27 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik vind er niet echt wat leuks in zitten om te romancen :P Bij Mass Effect had ik dat wel meer. Zo wilde ik met Ashley, Tali of Liara romancen. Meestal werd het wel Liara O+ Bij dit spel heb ik maar 1 vrouw die ik het leukste vind. Dat is Josephine (dat accent van haar O+ ), maar dat is ook meteen de enige waar ik mee wil romancen :P Wilde eigenlijk Leliana in eerste instantie romancen, maar dat kan helaas weer niet.
Mijn daenerys is ook met josephine 14.gif
pi_148393268
Moet wel zeggen dat ik totaal geen logica kan vinden in de regions. The Hinterlands en Crestwood heb ik nu bijna helemaal gehad en ga zo naar Emprise Du Lion, de rest kan me niet zo boeien, heb geen 'urge' om daar heen te gaan en zou ook niet weten waarom.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148398434
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:41 schreef Drankster het volgende:
Moet wel zeggen dat ik totaal geen logica kan vinden in de regions. The Hinterlands en Crestwood heb ik nu bijna helemaal gehad en ga zo naar Emprise Du Lion, de rest kan me niet zo boeien, heb geen 'urge' om daar heen te gaan en zou ook niet weten waarom.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is emprise wel voor level 16 ongeveer. Buiten de levels is er ook geen logica, je kunt gewoon gaan waar je wil.
  woensdag 7 januari 2015 @ 08:38:47 #106
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_148416406
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:58 schreef Cikx het volgende:

[..]

Volgens mij is emprise wel voor level 16 ongeveer. Buiten de levels is er ook geen logica, je kunt gewoon gaan waar je wil.
Zie de eerder geposte link: http://www.gamefaqs.com/b(...)inquisition/70647711 Wederom de vraag om deze in de OP te laten opnemen, nogal handig.

quote:
2s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:41 schreef Drankster het volgende:

SPOILER
Eens, met derde playthrough bezig en crestwood alleen gedaan voor grey wardens, rest al laten liggen. Vervolgens meteen door naar western approach, en ook daar alleen maar warden gedeelte gedaan. Area's laat ik grotendeels links liggen aangezien ik weer te snel level en ik dus maar meteen naar emerald graves ga (en dus ook exalted plains compleet negeer -> zowieso een kutlevel).
pi_148419921
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 08:38 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Zie de eerder geposte link: http://www.gamefaqs.com/b(...)inquisition/70647711 Wederom de vraag om deze in de OP te laten opnemen, nogal handig.

[..]

Eens, met derde playthrough bezig en crestwood alleen gedaan voor grey wardens, rest al laten liggen. Vervolgens meteen door naar western approach, en ook daar alleen maar warden gedeelte gedaan. Area's laat ik grotendeels links liggen aangezien ik weer te snel level en ik dus maar meteen naar emerald graves ga (en dus ook exalted plains compleet negeer -> zowieso een kutlevel).
Hissing wastes pas vanaf lvl 19? Ik deed hem op lvl 14. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  woensdag 7 januari 2015 @ 11:57:52 #108
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_148421190
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:18 schreef Rezania het volgende:

[..]

Hissing wastes pas vanaf lvl 19? Ik deed hem op lvl 14. :')
We got a badass over here!

En het is een index van de levels, niet wanneer je deze moet doen natuurlijk.
pi_148421345
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:57 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

We got a badass over here!

En het is een index van de levels, niet wanneer je deze moet doen natuurlijk.
Dan mag ik wel hopen dat de levels van de vijanden dan hoger worden als je daar bijvoorbeeld op lvl 19 komt. Bij mij waren ze allemaal lvl 16.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  woensdag 7 januari 2015 @ 12:13:05 #110
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_148421677
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 12:03 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dan mag ik wel hopen dat de levels van de vijanden dan hoger worden als je daar bijvoorbeeld op lvl 19 komt. Bij mij waren ze allemaal lvl 16.
Jup.
pi_148422081
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 09:15 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Hmm bij Josephine heb ik gewoon de optie er de stekker uit te trekken bij het stukje "we need to talk" Dan kan je prive gaan, gewoon niets doen of er een eind aan maken.

MIsschien ben je zo ver dat het niet meer kan? Dat het "locked in" is of zo? Zo werkte het iig bij mass effect, ook van bioware.
Er kwam nog een quest na een kleine openbaring (main quest). Nu heb ik de het compleet.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 7 januari 2015 @ 13:20:31 #112
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_148424266
Ik hoorde hier allemaal verhalen over 100+ uur maar ik vrees dat ik dan toch wat te snel ga. Ik doe alle quests, praat met een hoop party members en verken alle gebieden (niet 100% overigens, maar gewoon wat ik zoal tegenkom ik ga niet elke rand opzoeken) verzamel wel alle shards en zo :) maar zit nu op 50 uur, ben een heel eind in de mainquest, level 19 en hoef nog maar 2,5 zones te clearen. Sommige gaan echt snell. Ik dacht met the hinterlands, dit gaat heel lang duren maar valt achteraf wel mee.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_148425730
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:20 schreef Frag_adder het volgende:
Ik hoorde hier allemaal verhalen over 100+ uur maar ik vrees dat ik dan toch wat te snel ga. Ik doe alle quests, praat met een hoop party members en verken alle gebieden (niet 100% overigens, maar gewoon wat ik zoal tegenkom ik ga niet elke rand opzoeken) verzamel wel alle shards en zo :) maar zit nu op 50 uur, ben een heel eind in de mainquest, level 19 en hoef nog maar 2,5 zones te clearen. Sommige gaan echt snell. Ik dacht met the hinterlands, dit gaat heel lang duren maar valt achteraf wel mee.
Toch raar, heb er nu 105 uur inzitten en het spel uitgespeeld, maar zeker nog niet alle quests gedaan. Ben daarentegen wel zo iemand die in elk hoekje en gaatje gaat zoeken of er nog een kist ligt. :P Maar heb er nu helaas wel vrede mee, itt Origins waar ik echt alles wilde doen en die heb ik ook meer dan 5 keer helemaal uitgespeeld, het bleef me gewoon boeien. Achja ik zal hem vast nog wel een keer 100% gaan halen als ik er weer zin in heb. :)
pi_148430380
Ik zit er nu met 96 uur in, en elke kaart is zo goed als uitgekamd. Ik ben nu pas meer met de main story aan het doen :D Er is best veel te doen, en een keep bv pakken is leuker dan de meeste questen in The Hinterlands, maar toch, ik loop alles door.

Voordeel: ik heb nu alle optionele trofeeën, dus in een volgende ronde eens echt de zak hooi uithangen. Iedereen veroordelen, met niemand eens zijn, wat nou goden, fuck al die groeperingen, egoïstische lamstraal ftw. Eens kijken hoe het zooitje dan verloopt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 7 januari 2015 @ 21:23:51 #115
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_148444678
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:53 schreef Cikx het volgende:

[..]

Toch raar, heb er nu 105 uur inzitten en het spel uitgespeeld, maar zeker nog niet alle quests gedaan. Ben daarentegen wel zo iemand die in elk hoekje en gaatje gaat zoeken of er nog een kist ligt. :P Maar heb er nu helaas wel vrede mee, itt Origins waar ik echt alles wilde doen en die heb ik ook meer dan 5 keer helemaal uitgespeeld, het bleef me gewoon boeien. Achja ik zal hem vast nog wel een keer 100% gaan halen als ik er weer zin in heb. :)
Moet alleen nog de nigthmare achievement, dan is 100% gehaald en dat gaat zeker lukken met deze playthrough. Rare fout in de game overigens:

MQ gerelateerd!

SPOILER
  maandag 12 januari 2015 @ 10:13:46 #116
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_148597636
Mijn vrouw had het geniale idee om van haar kerst bonus dit spel te halen. Kan ik eindelijk spelen :D (mijn vrouw vind het leuk om mee te kijken bij games)
Gisteren begonnen maar pas paar uurtjes gespeeld. Vandaag de keep even ingevuld om de world state aan te passen.
  maandag 12 januari 2015 @ 10:54:22 #117
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_148598462
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:13 schreef KaiN het volgende:
Mijn vrouw had het geniale idee om van haar kerst bonus dit spel te halen. Kan ik eindelijk spelen :D (mijn vrouw vind het leuk om mee te kijken bij games)
Gisteren begonnen maar pas paar uurtjes gespeeld. Vandaag de keep even ingevuld om de world state aan te passen.
Ik kan me vergissen maar volgens mij kan dat alleen bij een nieuwe playthrough.. Volgens de pagina:
quote:
Once you’re satisfied, open the World State Manager, and select "Export to Inquisition" to use that world state on the start of a new game of Inquisition.
http://www.dragonage.com/(...)-the-dragon-age-keep
  maandag 12 januari 2015 @ 11:02:32 #118
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_148598673
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:54 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Ik kan me vergissen maar volgens mij kan dat alleen bij een nieuwe playthrough.. Volgens de pagina:

[..]

http://www.dragonage.com/(...)-the-dragon-age-keep
Ow minder, volgens mij heb je gelijk. Naja gelukkig maar een klein stukje gespeeld nog. Even overnieuw beginnen maar.
pi_148614109
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 22:24 schreef Cikx het volgende:
Main quests uitgespeeld na 105 uur (nog steeds niet 100% uitgespeeld, moet wat dat betreft nog een hoop doen).

SPOILER
SPOILER
Nu weer opnieuw beginnen met een Qunari mage maar eerst een fucked up world state maken :P
pi_148623381
quote:
2s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:49 schreef Drankster het volgende:

[..]

SPOILER
Nu weer opnieuw beginnen met een Qunari mage maar eerst een fucked up world state maken :P
Ben benieuwd of er veel verandert. :P
  dinsdag 13 januari 2015 @ 08:01:01 #121
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_148631913
quote:
2s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:49 schreef Drankster het volgende:

[..]

SPOILER
Ik ben wel benieuwd wat een fucked up world state precies inhoudt, is het dan ook echt moeilijker? :D

Voor the witcher 3 heb ik ook 2 saves klaar om te importeren, 1 waar ik me nog redelijk aardig heb gedragen en alles maar semi-kut is en een waarbij de complete pleuris is uitgebroken en ik iedereen die nog voor een beetje stabiliteit kan zorgen heb afgeslacht of dood laten gaan, ben benieuwd! :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_148638710
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 08:01 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd wat een fucked up world state precies inhoudt, is het dan ook echt moeilijker? :D

Voor the witcher 3 heb ik ook 2 saves klaar om te importeren, 1 waar ik me nog redelijk aardig heb gedragen en alles maar semi-kut is en een waarbij de complete pleuris is uitgebroken en ik iedereen die nog voor een beetje stabiliteit kan zorgen heb afgeslacht of dood laten gaan, ben benieuwd! :D
Ga er niet vanuit maar ik speel nu wel op nightmare en eerst op hard dus het is sowieso moeilijker.

en over de fucked up world state: Iedereen die ik kon killen in DA: O is dood, Sacred Ashes kapot gemaakt, Warden is king, voor de wolven gekozen ipv de elven, branka laat leven, Bhelen Aeducan koning, alle demons laten leven etc.

Verwacht niet vele veranderingen maar het gaat om het idee.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 21:26:04 #123
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_148655913
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:21 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ga er niet vanuit maar ik speel nu wel op nightmare en eerst op hard dus het is sowieso moeilijker.

en over de fucked up world state: Iedereen die ik kon killen in DA: O is dood, Sacred Ashes kapot gemaakt, Warden is king, voor de wolven gekozen ipv de elven, branka laat leven, Bhelen Aeducan koning, alle demons laten leven etc.

Verwacht niet vele veranderingen maar het gaat om het idee.
Was dat ook van plan alleen rest nu nog uitsluitend de nightmare playthrough. Weet niet of dat zo handig gaat zijn maar we zullen het zien.
  woensdag 14 januari 2015 @ 08:26:06 #124
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_148665511
Ik heb gelezen dat je op het begin beter het verhaal kan volgen. Dat er dan vanzelf een moment komt waarop je door hebt dat je vrij kan gaan rond lopen.
Is dit heel essentieel? Wil natuurlijk lekker exploren.
  woensdag 14 januari 2015 @ 08:32:43 #125
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_148665579
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 08:26 schreef KaiN het volgende:
Ik heb gelezen dat je op het begin beter het verhaal kan volgen. Dat er dan vanzelf een moment komt waarop je door hebt dat je vrij kan gaan rond lopen.
Is dit heel essentieel? Wil natuurlijk lekker exploren.
Als je de mogelijkheid krijgt, ga eerst naar Val Royeaux, waar je wat opties krijgt voor nieuwe companions. Trek daarna je eigen plan.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')