SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:21 schreef Drankster het volgende:
Scout Harding romance DLC. Nu.Echt vreemd dat je haar niet kan romancen inderdaad en ook die anderen waar je alleen maar mee kan flirten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiste kans.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:21 schreef Drankster het volgende:
Scout Harding romance DLC. Nu.Agreed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Waar krijg je daar dan de recipes voor? Sowieso, wanneer krijg ik meer tier3 recipesquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:11 schreef Rezania het volgende:
Vooral die Orlesian masks zien er niet uit.Alsof je een verlepte koksmuts op je hoofd hebt.
Hmm bij Josephine heb ik gewoon de optie er de stekker uit te trekken bij het stukje "we need to talk" Dan kan je prive gaan, gewoon niets doen of er een eind aan maken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:46 schreef Pheno het volgende:
Het romancen gaat me niet goed af. Blackwall kan ik nu alleen in de stallen zoenen of 'never minden'
Geen optie om het uit te maken, dus blijkbaar is het of glitched of moet er nog wat gebeuren, maar ik merk het wel. Ik heb iig geen inner circle-quests meer van hem.
MQ verder volgen of merchant zoeken in Hissing waistes en grof geld neerleggen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:14 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Waar krijg je daar dan de recipes voor? Sowieso, wanneer krijg ik meer tier3 recipes
Grof geld heb ik al (sort of) 50K en geen idee wat ik er mee moetquote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:21 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
MQ verder volgen of merchant zoeken in Hissing waistes en grof geld neerleggen.
Nou jah, bij deze dus. Hissing wastes in en merchant zoeken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:38 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Grof geld heb ik al (sort of) 50K en geen idee wat ik er mee moet
Hoe heet die? ik heb alles bij mijn wartable nu gedaan maar die heb ik volgensmij niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:16 schreef The_Substitute het volgende:
Of Influence kopen als je die ene merchant aangetrokken hebt via de wartable.
Geen idee. Je kreeg 'm volgens mij bij de operation Power for a Price. Hij staat tegenover die andere 2 merchants in de Skyhold courtyard. In het hoekje bij de trap naar de kantelen, bij de toren waar Cullen op een gegeven moment steeds zit.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:32 schreef Frag_adder het volgende:
Hoe heet die? ik heb alles bij mijn wartable nu gedaan maar die heb ik volgensmij niet.
ik zal eens gaan kijkenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:36 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Geen idee. Je kreeg 'm volgens mij bij de operation Power for a Price. Hij staat tegenover die andere 2 merchants in de Skyhold courtyard. In het hoekje bij de trap naar de kantelen, bij de toren waar Cullen op een gegeven moment steeds zit.
Hangt er vanaf. Je hebt verschillende soorten. Voor de duurste betaal je zo'n 6 tot 7 duizend gold.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:37 schreef Frag_adder het volgende:
ik zal eens gaan kijkenis dat een beetje te betalen?
Volgens mij is het ook level afhankelijk, ik heb bijv. 8500 betaald voor duurste tier 3 armorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:38 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Je hebt verschillende soorten. Voor de duurste betaal je zo'n 6 tot 7 duizend gold.
Bij schematics wel dacht ik, ja. Bij die merchant die ik bedoel is volgens mij alles al gelijk te koop.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:53 schreef DeeCruise het volgende:
Volgens mij is het ook level afhankelijk, ik heb bijv. 8500 betaald voor duurste tier 3 armor
My bad, gedeelte over influence-merchant over de kop gezienquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:00 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Bij schematics wel dacht ik, ja. Bij die merchant die ik bedoel is volgens mij alles al gelijk te koop.
Nu we het toch over gold hebben, ik bedenk me net ineens dat het in Inquisition nu gewoon Gold is, terwijl het in Origins en DA2 nog bits/silvers/sovereigns waren. Raar dat ze dat er uit gegooid hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:28 schreef DeeCruise het volgende:
My bad, gedeelte over influence-merchant over de kop gezien
Ik denk dat je eerst zijn persoonlijke quest moet doen of wat later in het verhaal moet zitten. Als je een stuk van de mainquest speelt dan openen vaak weer nieuwe gesprekken. Ook kun je Blackwall alleen als female romancen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:19 schreef Pheno het volgende:
Dan had ik iig de romance-trophy verwacht, maar die is er ook nog niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |