abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 maart 2015 @ 12:50:24 #201
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_151053023
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:40 schreef HansvanOchten het volgende:

enige minpunten is zijn mijn ogen dat er iets meer focus op het verhaal kan zijn.
Vergeleken met bv Skyrim vind ik het verhaal in Dragon Age: Inquisition vele malen interessanter en ook beter verteld.
pi_151054053
quote:
3s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:50 schreef Tijn het volgende:

[..]

Vergeleken met bv Skyrim vind ik het verhaal in Dragon Age: Inquisition vele malen interessanter en ook beter verteld.
Verhaal zeker en companions zijn ook beter, maar ik blijf de combat en echte open wereld van Skyrim (van Bethesda games) veel leuker vinden.

Maar ja eigenlijk moet je die games ook niet gaan vergelijken. Ik deed dat ook eerst, maar dat heeft totaal geen zin. Bioware maakt echt verhalende RPG's, maar Bethesda die geeft je gewoon meteen een complete open wereld waar je je ding kan doen. Daar gaat het niet echt om het verhaal ofzo.
pi_151054518
quote:
3s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:50 schreef Tijn het volgende:

[..]

Vergeleken met bv Skyrim vind ik het verhaal in Dragon Age: Inquisition vele malen interessanter en ook beter verteld.
Dat is ook zo, maar bijvoorbeeld die woestijn achtige zone waarin je de deuren met shards kan openen heeft totaal geen link met het verhaal als zone ook geen verhaal binnen de zone zelf.
Built for Speed
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:20:21 #204
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_151056350
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:19 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Verhaal zeker en companions zijn ook beter, maar ik blijf de combat en echte open wereld van Skyrim (van Bethesda games) veel leuker vinden.

Maar ja eigenlijk moet je die games ook niet gaan vergelijken. Ik deed dat ook eerst, maar dat heeft totaal geen zin. Bioware maakt echt verhalende RPG's, maar Bethesda die geeft je gewoon meteen een complete open wereld waar je je ding kan doen. Daar gaat het niet echt om het verhaal ofzo.
Ik speel games vooral voor het verhaal. Ik zie wel dat het tof is dat de wereld van Skyrim veel meer "echt" werkt dan die van Dragon Age, maar dat kan me eigenlijk weinig schelen. Daarom vind ik over het algemeen de RPGs van Bioware leuker dan die van Bethesda.

Je hebt gelijk dat je er verder niet zoveel mee opschiet om games te vergelijken, maar in het geval van DA:I en Skyrim is er zoveel overlap dat het wel logisch is om ze naast elkaar te leggen, toch?

quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:33 schreef HansvanOchten het volgende:

[..]

Dat is ook zo, maar bijvoorbeeld die woestijn achtige zone waarin je de deuren met shards kan openen heeft totaal geen link met het verhaal als zone ook geen verhaal binnen de zone zelf.
Ik ben daar nauwelijks geweest eerlijk gezegd, wat misschien veel zegt :P Ik zoek steeds plekken en acties op waar het voor mijn gevoel om draait op dat moment. Daardoor vind ik het steeds interessant om te spelen. Plekken of quests die voor mijn gevoel geen aansluiting bij de rest hebben, laat ik gewoon links liggen.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 20:09:16 #205
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_151103718
Wat betreft Jaws of Hakkon, als die gebieden uit het originele spel wat meer in elkaar hadden gezeten als de Frostback Basin, dan zou ik al wat positiever geweest zijn. Het verhaal is niet de trekpleister, maar er wordt wel best interessante lore toegevoegd, plus leuk en afwisselend leveldesign. Jammer genoeg weinig nieuwe banter. En ik had persoonlijk wat pech met m'n mages, want...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eén nieuw gebied voor ¤15,- klinkt op zichzelf karig, maar als je alles doet ben je wel weer even bezig. Al met al een best onderhoudende dlc.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zaterdag 28 maart 2015 @ 09:41:44 #206
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_151118668
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:09 schreef The_Substitute het volgende:
Wat betreft Jaws of Hakkon, als die gebieden uit het originele spel wat meer in elkaar hadden gezeten als de Frostback Basin, dan zou ik al wat positiever geweest zijn. Het verhaal is niet de trekpleister, maar er wordt wel best interessante lore toegevoegd, plus leuk en afwisselend leveldesign. Jammer genoeg weinig nieuwe banter. En ik had persoonlijk wat pech met m'n mages, want...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eén nieuw gebied voor ¤15,- klinkt op zichzelf karig, maar als je alles doet ben je wel weer even bezig. Al met al een best onderhoudende dlc.
Hoe lang ben je bezig geweest met de dlc? En kun je qua type dlc (kwaliteit) een vergelijking trekken met DLC uit bijv. Origins of Mass effect? Ik koop normaliter namelijk altijd alle dlc van Bioware games (verhalende dlc i.i.g.) maar bij deze twijfel ik echt.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 11:43:34 #207
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_151121428
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 09:41 schreef DeeCruise het volgende:
Hoe lang ben je bezig geweest met de dlc? En kun je qua type dlc (kwaliteit) een vergelijking trekken met DLC uit bijv. Origins of Mass effect? Ik koop normaliter namelijk altijd alle dlc van Bioware games (verhalende dlc i.i.g.) maar bij deze twijfel ik echt.
Een uur of tien, denk ik, niet echt bijgehouden. Wel alles proberen te doen. Op Hard.

En nee, je kunt niet echt de vergelijking trekken tussen deze dlc en dlc van Origins of ME. Je krijgt een nieuw gebied, met naar mijn mening wat meer inhoud dan welk gebied in Inquisition dan ook. Je zou het qua structuur misschien een beetje kunnen vergelijken met Warden's Peak: het heeft in principe niet echt een verhaal, maar je krijgt wel interessante achtergrondinfo. En dat gaat bij JoH een stuk verder dan WP.
SPOILER: geen uitgebreide spoilers, maar hints
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De dingen waar ik me aan ergerde, waren dingen die ook in het originele spel zaten: weinig tot geen keuzes, behalve omtrent wat nieuwe agents, de rewards wat betreft armor en wapens zijn ook weer grotendeels nutteloos, aangezien wat je zelf kunt maken beter is, plus het constante respawnen :r.

Qua gameplay is het wel goed gedaan. Het is echt bedoeld voor high level-characters.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat ijs-thema waar ik 't over had, wordt op 't eind ook bij de gameplay betrokken, wat erg welkom was (dat soort dingen mogen ze vaker doen).

Dus hoe ik deze dlc zou omschrijven, is 'meer van 't zelfde, maar net wat beter'.

[ Bericht 1% gewijzigd door The_Substitute op 28-03-2015 11:56:12 ]
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zaterdag 28 maart 2015 @ 12:15:06 #208
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_151122119
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 11:43 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Een uur of tien, denk ik, niet echt bijgehouden. Wel alles proberen te doen. Op Hard.

En nee, je kunt niet echt de vergelijking trekken tussen deze dlc en dlc van Origins of ME. Je krijgt een nieuw gebied, met naar mijn mening wat meer inhoud dan welk gebied in Inquisition dan ook. Je zou het qua structuur misschien een beetje kunnen vergelijken met Warden's Peak: het heeft in principe niet echt een verhaal, maar je krijgt wel interessante achtergrondinfo. En dat gaat bij JoH een stuk verder dan WP.
SPOILER: geen uitgebreide spoilers, maar hints
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De dingen waar ik me aan ergerde, waren dingen die ook in het originele spel zaten: weinig tot geen keuzes, behalve omtrent wat nieuwe agents, de rewards wat betreft armor en wapens zijn ook weer grotendeels nutteloos, aangezien wat je zelf kunt maken beter is, plus het constante respawnen :r.

Qua gameplay is het wel goed gedaan. Het is echt bedoeld voor high level-characters.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat ijs-thema waar ik 't over had, wordt op 't eind ook bij de gameplay betrokken, wat erg welkom was (dat soort dingen mogen ze vaker doen).

Dus hoe ik deze dlc zou omschrijven, is 'meer van 't zelfde, maar net wat beter'.
Cool, bedankt voor de uitgebreide beschrijving! ^O^
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 12:34:11 #209
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_151122645
Ik kan de DLC helemaal niet vinden op mn PS4? :?
pi_151122700
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:34 schreef Tijn het volgende:
Ik kan de DLC helemaal niet vinden op mn PS4? :?
En daarmee heb je je eigen vraag al beantwoord... het is een timed exclusive voor PC/XBOX
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 28 maart 2015 @ 13:14:10 #211
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_151123824
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:36 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En daarmee heb je je eigen vraag al beantwoord... het is een timed exclusive voor PC/XBOX
Ah... Nou ja, dan heb ik een reden om 'm nog eens uit te spelen :)
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:28:08 #212
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_151125505
Wat is die Forbidden Oasis toch een waardeloze area. Fucking doolhof, ik kan de weg naar de laatste rift niet eens vinden.

Dan liever de Hissing Wastes, daar loop je gewoon overal in een rechte lijn naartoe O+
  zaterdag 28 maart 2015 @ 15:23:12 #213
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_151126489
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:28 schreef Tijn het volgende:
Wat is die Forbidden Oasis toch een waardeloze area. Fucking doolhof, ik kan de weg naar de laatste rift niet eens vinden.
Dat is juist het enige interessante aan dat gebied. :') (Solasan daargelaten.) In combinatie met de hoogteverschillen en het springen creëerde het een leuk platform-effect. Wat het tenminste nog een beetje leuk maakte om er rond te lopen.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zaterdag 28 maart 2015 @ 16:32:21 #214
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_151128043
Nou, lekker "leuk". Ik vind de bergen in de Hinterlands al irritante obstakels :P
  zaterdag 28 maart 2015 @ 17:41:23 #215
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_151129735
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:32 schreef Tijn het volgende:
Nou, lekker "leuk". Ik vind de bergen in de Hinterlands al irritante obstakels :P
Je bent al blij dat er meerdere fasttravel punten binnen Skyhold zijn.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zaterdag 28 maart 2015 @ 17:54:53 #216
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_151130076
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:41 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Je bent al blij dat er meerdere fasttravel punten binnen Skyhold zijn.
Ja tuurlijk, wie niet? :7
  zondag 29 maart 2015 @ 16:20:49 #217
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_151158480
Wtf, mn game crasht tijdens de cutscene voor het einde :')
  maandag 30 maart 2015 @ 01:53:03 #218
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_151180052
En uitgespeeld.

Nu raak ik de game waarschijnlijk maanden, zo niet jaren niet meer aan :+
  maandag 30 maart 2015 @ 07:56:49 #219
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_151181024
quote:
6s.gif Op maandag 30 maart 2015 01:53 schreef Tijn het volgende:
En uitgespeeld.

Nu raak ik de game waarschijnlijk maanden, zo niet jaren niet meer aan :+
Ik geef je een maand.
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 13:14 schreef Tijn het volgende:
Ah... Nou ja, dan heb ik een reden om 'm nog eens uit te spelen :)
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_151181143
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:28 schreef Tijn het volgende:
Wat is die Forbidden Oasis toch een waardeloze area. Fucking doolhof, ik kan de weg naar de laatste rift niet eens vinden.

Dan liever de Hissing Wastes, daar loop je gewoon overal in een rechte lijn naartoe O+
Wat denk je van The Hissing Wastes :')
  maandag 30 maart 2015 @ 09:02:08 #221
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_151181502
Gisteren uit pure verveling nog maar eens opnieuw opgestart, was effectief toch alweer 2 maanden geleden dat ik de laatste run gedaan heb. Deze keer met Dalish dual wield rogue,op nightmare. So far so good, lekker rustig aan. Met een beetje geluk kan ik het net rekken tot de release van GTA 5.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  maandag 30 maart 2015 @ 10:04:11 #222
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_151182411
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 08:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat denk je van The Hissing Wastes :')
Hissing Wastes is echt iets te groot. Er is ook geen zak te zien, dat maakt het erg saai i.t.t. bijvoorbeeld de Hinterlands
Half bezopen is weggegooid geld.
  maandag 30 maart 2015 @ 10:38:52 #223
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_151183174
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 10:04 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Hissing Wastes is echt iets te groot. Er is ook geen zak te zien, dat maakt het erg saai i.t.t. bijvoorbeeld de Hinterlands
Ik moet zeggen, the Hinterlands was een prachtig en boeiend gebied maar daarna vielen de meeste een beetje tegen. Sommige waren wel erg tof, maar Hissing Wastes is dan weer een drama....
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 30 maart 2015 @ 10:56:29 #224
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_151183517
Ik vond de Hissing Wastes juist prima, enorme panarama views als je net over zo'n hoge duin heen komt, erg nice voor de afwisseling. En er is zeker genoeg te doen, het ligt alleen net wat verder uit elkaar en dat heeft ook zijn voordelen. Het is bijvoorbeeld de enige area waar ik ook echt een mount gebruik, in de rest van de omgevingen heeft dat gewoon geen enkel nut.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  maandag 30 maart 2015 @ 12:09:44 #225
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_151185131
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 08:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat denk je van The Hissing Wastes :')
Die berg en die canyon zijn een beetje irritant, verder vind ik 'm wel relaxed B-)
pi_151186373
Crestwood & The Emerald Graves 14.gif
  maandag 30 maart 2015 @ 12:51:15 #227
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_151186469
quote:
6s.gif Op maandag 30 maart 2015 07:56 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Ik geef je een maand.
Ik hoop dat ik dan The Witness aan het spelen ben O+
  woensdag 1 april 2015 @ 10:50:47 #228
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_151255111
Wat een slick motherfucker is die Dorian toch... Moet continu grijnzen om zijn hoeveelheid sarcasme, vooral de random gesprekken tussen hem, sera en iron bull..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  woensdag 1 april 2015 @ 11:11:47 #229
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_151255865
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 10:50 schreef DeeCruise het volgende:
Wat een slick motherfucker is die Dorian toch... Moet continu grijnzen om zijn hoeveelheid sarcasme, vooral de random gesprekken tussen hem, sera en iron bull..
Precies mijn party. Je lacht je soms echt kapot :D Sera en Iron Bull die het over vrouwen hebben _O-
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_151256339
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 10:50 schreef DeeCruise het volgende:
Wat een slick motherfucker is die Dorian toch... Moet continu grijnzen om zijn hoeveelheid sarcasme, vooral de random gesprekken tussen hem, sera en iron bull..
Sara :r x1000
  woensdag 1 april 2015 @ 11:29:29 #231
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_151256507
quote:
2s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:24 schreef Drankster het volgende:

[..]

Sara :r x1000
?

Qua karakter misschien (je moet ervan houden) maar de tempest skill is echt OP as fuck. Ga deze nu ook toepassen op mijn dual wield rogue.

En de combinatie van Sera en Iron bull is hilarisch, de hoeveelheid crap wat daaruit komt is niet normaal.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_151256663
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:29 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

?

Qua karakter misschien (je moet ervan houden) maar de tempest skill is echt OP as fuck. Ga deze nu ook toepassen op mijn dual wield rogue.

En de combinatie van Sera en Iron bull is hilarisch, de hoeveelheid crap wat daaruit komt is niet normaal.
De character, de stem etc.
  woensdag 1 april 2015 @ 11:35:09 #233
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_151256718
quote:
2s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:33 schreef Drankster het volgende:

[..]

De character, de stem etc.
Sjah, het character is geschreven vanuit een bepaald standpunt, en dan is het wel logisch allemaal. Als je wat meer dialogue hebt met haar dan ontdooit ze ook flink, en de humor is prima.

Maar goed, ieder zijn ding
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  woensdag 1 april 2015 @ 12:34:21 #234
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_151258469
quote:
2s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:24 schreef Drankster het volgende:

[..]

Sara :r x1000
Ik vind haar wel grappig. Beter dan zo'n Cassandra ofzo.
  woensdag 1 april 2015 @ 12:44:08 #235
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_151258809
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:34 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ik vind haar wel grappig. Beter dan zo'n Cassandra ofzo.
Agreed, vreselijke voice acting ook...
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  woensdag 1 april 2015 @ 12:51:03 #236
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_151259028
Maar het is sowieso goed dat er wat variatie in de characters zit. Het is zo suf als het allemaal dezelfde types zijn.
  woensdag 1 april 2015 @ 13:16:41 #237
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_151259863
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:51 schreef Tijn het volgende:
Maar het is sowieso goed dat er wat variatie in de characters zit. Het is zo suf als het allemaal dezelfde types zijn.
Uiteraard, maar toch mis ik een type als Oghren... Die was heerlijk om bij je te hebben, qua random banter, geschreeuw tijdens combat, maar ook de gesprekken waren briljant. Gewoon echt een stereotype dwarf.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  woensdag 1 april 2015 @ 13:20:27 #238
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_151260014
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:16 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Uiteraard, maar toch mis ik een type als Oghren... Die was heerlijk om bij je te hebben, qua random banter, geschreeuw tijdens combat, maar ook de gesprekken waren briljant. Gewoon echt een stereotype dwarf.
Ik denk dat Iron Bull die rol nu invult.
pi_151260039
Sera is geniaal man. Ik mis haar nog weleens met haar uitspraken _O-

Als ik moet zeggen met welke companions ik niks heb dan zijn dat Cassandra, Cole en Solas. Mijn vaste groepje was ook altijd Sera, Iron Bull en/of Dorian/Vivienne. De rest gooi ik soms erbij voor wat variatie, maar met de vaste groep ontstaan echt te grappige conversaties :+ _O-
  woensdag 1 april 2015 @ 14:00:16 #240
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_151261518
quote:
3s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:20 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ik denk dat Iron Bull die rol nu invult.
Komt niet eens in de buurt, veel te braaf.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:21 schreef Vault-Boy het volgende:
Sera is geniaal man. Ik mis haar nog weleens met haar uitspraken _O-

Als ik moet zeggen met welke companions ik niks heb dan zijn dat Cassandra, Cole en Solas. Mijn vaste groepje was ook altijd Sera, Iron Bull en/of Dorian/Vivienne. De rest gooi ik soms erbij voor wat variatie, maar met de vaste groep ontstaan echt te grappige conversaties :+ _O-
De combinatie van Iron bull met Vivienne is inderdaad ook prachtig, ze probeert hem echt op te voeden, en hij past zich wel aan maar slaat toch elke keer de plank mis.. Vivienne i.c.m. Sera lijkt echt op pure haat gebaseerd te zijn (vanuit Sera dan), moet er elke keer wel om lachen.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  woensdag 1 april 2015 @ 20:11:44 #241
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_151273935
Updates sinds de laatste keer dat ik gespeeld heb zo te zien? Een inventory chest in de armory in Skyhold en een mogelijkheid om je armor van kleur te veranderen...nice!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  woensdag 1 april 2015 @ 20:13:49 #242
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_151274022
Vooral die inventory chest is nice.
  woensdag 1 april 2015 @ 21:35:57 #243
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_151277325
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:13 schreef Tijn het volgende:
Vooral die inventory chest is nice.
Nog andere dingen die ze aangepast hebben?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_151329697
quote:
2s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:24 schreef Drankster het volgende:

[..]

Sara :r x1000
Inderdaad. Best prima om mee te spelen, maar qua karakter loei irritant.
Ook de enige waarbij ik de optie had (of iig bewust is opgevallen) om haar te vertellen dat ze niet in de inquisition past.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_151330241
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 april 2015 15:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Inderdaad. Best prima om mee te spelen, maar qua karakter loei irritant.
Ook de enige waarbij ik de optie had (of iig bewust is opgevallen) om haar te vertellen dat ze niet in de inquisition past.
ik ook, na 10 seconden al gebruik van gemaakt.
  woensdag 8 april 2015 @ 11:03:22 #246
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_151477521
Eindelijk na 100 uur het hele spel uitgespeeld. Ook alle 10 de draken verslagen, met een fantastisch geglitchte achievement waardoor de teller op 9/10 bleef staan :')
Half bezopen is weggegooid geld.
  woensdag 8 april 2015 @ 11:05:28 #247
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_151477564
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:03 schreef PierreTT het volgende:
Eindelijk na 100 uur het hele spel uitgespeeld. Ook alle 10 de draken verslagen, met een fantastisch geglitchte achievement waardoor de teller op 9/10 bleef staan :')
Had ik ook, 2e playthrough werd ie wel geteld. Nu zelf nog even de laatste 2 MQ missies doen en dan is de laatste achievement (nightmare) ook binnen, mooi op tijd voor de release van gta 5 :)

Overigens met een female dalish rogue een romance gedaan met iron bull, hilarisch en aandoenlijk tegelijkertijd, tot dusver de beste romance option die ik gehad heb in-game.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  woensdag 8 april 2015 @ 11:09:22 #248
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_151477647
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:05 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Had ik ook, 2e playthrough werd ie wel geteld. Nu zelf nog even de laatste 2 MQ missies doen en dan is de laatste achievement (nightmare) ook binnen, mooi op tijd voor de release van gta 5 :)

Overigens met een female dalish rogue een romance gedaan met iron bull, hilarisch en aandoenlijk tegelijkertijd, tot dusver de beste romance option die ik gehad heb in-game.
Ik heb een save geladen van toen ik voor een draak stond. Die verslagen, en toen popte de achievement wel :P Dacht al, godnondeju hele spel door lopen bikkelen, krijg je dit _O-

Ben nu overigens begonnen aan de DLC. Erg pittig, zelfs op level 25.
Half bezopen is weggegooid geld.
  woensdag 8 april 2015 @ 11:41:06 #249
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_151478382
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:09 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik heb een save geladen van toen ik voor een draak stond. Die verslagen, en toen popte de achievement wel :P Dacht al, godnondeju hele spel door lopen bikkelen, krijg je dit _O-

Ben nu overigens begonnen aan de DLC. Erg pittig, zelfs op level 25.
Dlc zelf nog niet gekocht, komt ooit wel een keer...
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 02:52:50 #250
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_152200912
Schopje, black emporium komt dus alsnog in DA:I a.s. dinsdag: http://www.dragonage.com/(...)7442607&sf37926582=1
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 03:10:15 #251
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_152200999
Nice *O*. Nu nog die uitbreiding voor de PS3 graag :P.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_152348106
Main story laatst als Human Male Warrior uitgespeeld. Vond het wel geinig maar achteraf spijt dat ik niet als Dwarf was begonnen (is mijn favoriete fantasy ras :P ) dus nu alsnog als een Dwarf Male Rogue begonnen. Ik ga nu ook meer sidequests doen. Vind het wel echt een tof spel, heeft zelfs mijn voorkeur boven Skyrim denk ik.

Ik heb overigens voorgangers van Inquisition niet gespeeld dus ik had wat moeite met in het verhaal komen en alles te begijpen. Nu wel spijt dat ik destijds die games nooit gespeeld heb. Had een tijd terug Origins gratis op Origin gekregen maar die heb ik maar 5 minuten gespeeld.
pi_152348440
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:55 schreef Romanus het volgende:
Main story laatst als Human Male Warrior uitgespeeld. Vond het wel geinig maar achteraf spijt dat ik niet als Dwarf was begonnen (is mijn favoriete fantasy ras :P ) dus nu alsnog als een Dwarf Male Rogue begonnen. Ik ga nu ook meer sidequests doen. Vind het wel echt een tof spel, heeft zelfs mijn voorkeur boven Skyrim denk ik.
Skyrim vond ik persoonlijk toch leuker om te spelen. Maar ik vind sowieso games met een echte open wereld en de combat systeem van Bethesda (Fallout en The Elder Scrolls) al veel leuker.

Dragon Age en eigenlijk ook The Witcher zijn toch meer verhalende RPG's met niet echt een open wereld. Daar draait het echt om het verhaal, maar in Fallout of The Elder Scrolls is het jezelf verliezen in een super grote wereld en zelf een beetje je verhaal verzinnen. Zelf een character maken en helemaal je eigen ding doen.

Ik vond Dragon Age wel leuk hoor, maar na 1 keer de main quest gespeeld te hebben was ik er ook wel meteen klaar mee.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:55:10 #254
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_155116058

Komt vandaag uit.

De Deep Roads lijken weer de Deep Roads uit Origins. Krijg toch wel zin er in.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:04:15 #255
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_155237195
Zijn er mensen die hier nog DA spelen? Ben er gisteren mee begonnen :P
Vervelende stoepboer!
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:45:51 #256
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_155238108
Net The Descent uitgespeeld.

Lijkt wel of ze alle interessantere lore en verhalende elementen hebben bewaard voor de uitbreidingen.

SPOILER: hint, geen spoiler
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  dinsdag 8 september 2015 @ 21:43:00 #257
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_155933513

Binnen een maand, wéér een nieuwe dlc. En weer ¤15,-.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  dinsdag 8 september 2015 @ 21:56:51 #258
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_155933982
Dragon Age inquisition is het spel dat ik het minst heb gespeeld op de PS4. De gameplay is net een MMO alleen dan single player, bij wijze van. Trekt me niet zo heel erg aan :@
  Eindredactie Games maandag 14 september 2015 @ 15:46:59 #259
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_156080318
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:43 schreef The_Substitute het volgende:

Binnen een maand, wéér een nieuwe dlc. En weer ¤15,-.
Inclusief onsubtiele hints naar deel 4, voor zover dat in de core game nog niet duidelijk was.

Hints naar sequel in Dragon Age: Inquisition-DLC
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_156080435
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:56 schreef RickoKun het volgende:
Dragon Age inquisition is het spel dat ik het minst heb gespeeld op de PS4. De gameplay is net een MMO alleen dan single player, bij wijze van. Trekt me niet zo heel erg aan :@
Klopt helemaal. Ik had op een gegeven moment een beetje het gevoel dat ik WoW aan het spelen was.

Desalniettemin geen slechte game verder, maar het lukt me echt niet om het uit te spelen. Op een gegeven moment is het gewoon saai. Ben wel bijna bij het einde gekomen denk ik maar toen had ik het ook weer gezien :P

Misschien als alle dlc er is na een flinke prijsdaling dat ik het nog eens probeer.
Conscience do cost.
  maandag 14 september 2015 @ 16:06:11 #261
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156080849
Ik snap die klacht wel, sommige gebieden zijn ook gewoon crap. Maar er zit wat mij betreft veel meer exploration in dan de gemiddelde MMO, dat maakt het wel leuk. Je stuit vrij vaak op onverwachte dingen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 14 september 2015 @ 16:20:42 #262
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156081286
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 16:06 schreef Fir3fly het volgende:
Ik snap die klacht wel, sommige gebieden zijn ook gewoon crap. Maar er zit wat mij betreft veel meer exploration in dan de gemiddelde MMO, dat maakt het wel leuk. Je stuit vrij vaak op onverwachte dingen.
Ja maar ik vind dat Bioware zich wel wat meer mag focussen op het maken van echte quests. Alleen in in DA:O zitten zoveel fetch quests en het hoofdverhaal mist gewoon teveel grote beslissingen.

In mass effect kwamen ze nog met de fetch quests weg omdat je echt je schip upgrade (waardoor weer iemand overleeft etc.) maar in DA:O heeft het totaal geen doel.

MAW, het heeft totaal geen zin om sidequests te doen.

Edit- Het voelt gewoon niets toevoegend als je 200 power hebt, en een vrouw tegenkomt waarvan de man is overleden en ze de ring kwijt is door bandits, reward; 1 power ofzo.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_156635823
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 16:20 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja maar ik vind dat Bioware zich wel wat meer mag focussen op het maken van echte quests. Alleen in in DA:O zitten zoveel fetch quests en het hoofdverhaal mist gewoon teveel grote beslissingen.

In mass effect kwamen ze nog met de fetch quests weg omdat je echt je schip upgrade (waardoor weer iemand overleeft etc.) maar in DA:O heeft het totaal geen doel.

MAW, het heeft totaal geen zin om sidequests te doen.

Edit- Het voelt gewoon niets toevoegend als je 200 power hebt, en een vrouw tegenkomt waarvan de man is overleden en ze de ring kwijt is door bandits, reward; 1 power ofzo.

Ben het hier wel mee eens. Bij Origins was de sterke kant dat je bij sidequest nog echt gevolgen had, ook al zijn ze klein. Bijvoorbeeld Redcliff helpen of niet, werewolfs of elfs, ect.

Ik heb daar 3 playthroughs gedaan, die echt wel anders aanvoelden. Zo was ik een egoistische maar charmante human noble, die elke kans voor macht aangreep (en zonder pardon mensen liet vallen als dat iets beter opleverde, arme Allister). Een human mage, type goodguy, die voor meer rechten voor mages streed. En een Dwarven commoner, absoluut ruthless en kan niet tegen gezeur (Sten en morrigan mochten hem wel :)), maar had een zwakke plek voor de onderdrukte commoners zoals de mages en de city elfs / dalish

Inquisition heb ik nu 1 keer uitgespeeld, maar een replay vind ik moeilijk. Ik heb het eerste gedeelte tot skyhold nu wel 10 keer gespeeld met andere rassen / achtergronden / en eigen backstory. Toch zijn de verschillen zo klein! Je bent gewoon een generic held. "Slecht" zijn is super lastig en het effect is vaak dat hoogstens iemand beledigd.

overigens een tip voor mensen die opnieuw beginnen: In skyhold heb je op je slaapkamer een wardrobe waar je iets anders aan kan doen dan je pyama. En als je deze save gebruikt dan kan je met de golden nug al vanaf haven alle scematics hebben. Dat scheelt weer farmen!
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:17:45 #264
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156655991
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 10:47 schreef pandoradoos het volgende:

[..]

Ben het hier wel mee eens. Bij Origins was de sterke kant dat je bij sidequest nog echt gevolgen had, ook al zijn ze klein. Bijvoorbeeld Redcliff helpen of niet, werewolfs of elfs, ect.

Ik heb daar 3 playthroughs gedaan, die echt wel anders aanvoelden. Zo was ik een egoistische maar charmante human noble, die elke kans voor macht aangreep (en zonder pardon mensen liet vallen als dat iets beter opleverde, arme Allister). Een human mage, type goodguy, die voor meer rechten voor mages streed. En een Dwarven commoner, absoluut ruthless en kan niet tegen gezeur (Sten en morrigan mochten hem wel :)), maar had een zwakke plek voor de onderdrukte commoners zoals de mages en de city elfs / dalish

Inquisition heb ik nu 1 keer uitgespeeld, maar een replay vind ik moeilijk. Ik heb het eerste gedeelte tot skyhold nu wel 10 keer gespeeld met andere rassen / achtergronden / en eigen backstory. Toch zijn de verschillen zo klein! Je bent gewoon een generic held. "Slecht" zijn is super lastig en het effect is vaak dat hoogstens iemand beledigd.

overigens een tip voor mensen die opnieuw beginnen: In skyhold heb je op je slaapkamer een wardrobe waar je iets anders aan kan doen dan je pyama. En als je deze save gebruikt dan kan je met de golden nug al vanaf haven alle scematics hebben. Dat scheelt weer farmen!
En in Inquisition begin je natuurlijk niet als "nobody". Je bent vanaf hoofdstuk 1 de held die fade rifts sluit, en de enige die de wereld kan redden.

Het mist het element dat je hoofdpersoon zich opwerkt, belangrijke keuzes neemt over de spelwereld en een weerslag heeft op het verhaal. De tientallen quests waarbij je materiaal x moet halen voor 1 power en een royal elfrootje, tjah... Wat heb je eraan?

Het voelt gewoon net niet allemaal voor zo'n hooggewaardeerde game.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:24:34 #265
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156656318
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 16:20 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja maar ik vind dat Bioware zich wel wat meer mag focussen op het maken van echte quests. Alleen in in DA:O zitten zoveel fetch quests en het hoofdverhaal mist gewoon teveel grote beslissingen.

In mass effect kwamen ze nog met de fetch quests weg omdat je echt je schip upgrade (waardoor weer iemand overleeft etc.) maar in DA:O heeft het totaal geen doel.

MAW, het heeft totaal geen zin om sidequests te doen.

Edit- Het voelt gewoon niets toevoegend als je 200 power hebt, en een vrouw tegenkomt waarvan de man is overleden en ze de ring kwijt is door bandits, reward; 1 power ofzo.

Dan doe je die quest toch niet? Ik snap dat probleem niet. Beter te veel quests dan te weinig.

Wat doe je ook met 200 power? De bedoeling van die sidequests is juist om power te verzamelen om verder te gaan met het grote verhaal. Verder heb je genoeg keuze uit sidequests die wel gewoon goed opgebouwd zijn. De shards, heel Crestwood, de Samson quests (als je die kant op gaat). Het voelt een beetje als klagen om niets.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156656537
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:17 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

En in Inquisition begin je natuurlijk niet als "nobody". Je bent vanaf hoofdstuk 1 de held die fade rifts sluit, en de enige die de wereld kan redden.
Je bent eigenlijk gewoon een goedkope Shepard-kloon :P
Conscience do cost.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:30:40 #267
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156656574
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:24 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dan doe je die quest toch niet? Ik snap dat probleem niet. Beter te veel quests dan te weinig.

Wat doe je ook met 200 power? De bedoeling van die sidequests is juist om power te verzamelen om verder te gaan met het grote verhaal. Verder heb je genoeg keuze uit sidequests die wel gewoon goed opgebouwd zijn. De shards, heel Crestwood, de Samson quests (als je die kant op gaat). Het voelt een beetje als klagen om niets.
En dan komen met de shards, belachelijke aantal % aan elementen resistance, daar staat de moeite die je erin steekt totaal niet waardig tegenover. "heel Crestwoord".

Crestwoord komt nog het dichtste bij hoe ik het spel verwacht. Maar waarom kun je Crestwoord niet de kolere laten krijgen? Bijv?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:31:07 #268
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156656609
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:29 schreef ems. het volgende:

[..]

Je bent eigenlijk gewoon een goedkope Shepard-kloon :P
Nouja Shepard begint wel als nobody in ieder geval :P
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:35:49 #269
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156656818
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:30 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

En dan komen met de shards, belachelijke aantal % aan elementen resistance, daar staat de moeite die je erin steekt totaal niet waardig tegenover. "heel Crestwoord".

Crestwoord komt nog het dichtste bij hoe ik het spel verwacht. Maar waarom kun je Crestwoord niet de kolere laten krijgen? Bijv?
Kan toch? Gewoon onder water laten staan. Ik denk dat je ergens naar zoekt dat niet bestaat. En daar over klaagt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:40:23 #270
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156657023
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:35 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Kan toch? Gewoon onder water laten staan. Ik denk dat je ergens naar zoekt dat niet bestaat. En daar over klaagt.
Het is gewoon een oppervlakkige game helaas.

Je kunt het onder water laten staan maar dan mis je gewoon content, je hebt geen actieve keuze.

En dan maar de opmerking over de fetching van de shards en daar een baggerbeloning voor terugkrijgen, overslaan?

Je keuzes hebben feitelijk invloed op 1 ding en dat is dis/approval.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:51:18 #271
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156657493
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:40 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het is gewoon een oppervlakkige game helaas.

Je kunt het onder water laten staan maar dan mis je gewoon content, je hebt geen actieve keuze.

En dan maar de opmerking over de fetching van de shards en daar een baggerbeloning voor terugkrijgen, overslaan?

Je keuzes hebben feitelijk invloed op 1 ding en dat is dis/approval.
Het gaat toch ook helemaal niet om de beloning an sich? Het gaat om het ontdekken van de (rijke) wereld. Dat is allesbehalve oppervlakkig. Lees je wel eens waar de quests over gaan? Let je wel op tijdens gesprekken?

Sowieso is het raar om een 'actieve keuze' te verwachten, dat wordt nergens geimpliceerd?

Nogmaals je zoekt naar dingen die er niet zijn. Dat is nogal makkelijk klagen. Bovendien verander je van standpunt elke post. Je kunt het beter over de schizofrene combat hebben als je zo nodig wil zeuren.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:57:40 #272
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156657699
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:51 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het gaat toch ook helemaal niet om de beloning an sich? Het gaat om het ontdekken van de (rijke) wereld. Dat is allesbehalve oppervlakkig. Lees je wel eens waar de quests over gaan? Let je wel op tijdens gesprekken?

Sowieso is het raar om een 'actieve keuze' te verwachten, dat wordt nergens geimpliceerd?

Nogmaals je zoekt naar dingen die er niet zijn. Dat is nogal makkelijk klagen. Bovendien verander je van standpunt elke post. Je kunt het beter over de schizofrene combat hebben als je zo nodig wil zeuren.
Ik wil niet zeuren, ik heb gewoon een mening over het spel die jou duidelijk niet aanstaat :P

Neem bijvoorbeeld Mass effect, dat heeft Bioware gewoon veel en veel sterker uitgewerkt.

De dynamiek in de crew, de combat, je zwaarwichtige keuzes in de spelwereld.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_156690113
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:51 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het gaat toch ook helemaal niet om de beloning an sich? Het gaat om het ontdekken van de (rijke) wereld. Dat is allesbehalve oppervlakkig. Lees je wel eens waar de quests over gaan? Let je wel op tijdens gesprekken?

Sowieso is het raar om een 'actieve keuze' te verwachten, dat wordt nergens geimpliceerd?

Nogmaals je zoekt naar dingen die er niet zijn. Dat is nogal makkelijk klagen. Bovendien verander je van standpunt elke post. Je kunt het beter over de schizofrene combat hebben als je zo nodig wil zeuren.
Het gaat er meer om dat als je wilt roleplayen er ook een keuze moet zijn om iets niet te willen doen ipv iets niet doen.

Als een dorpje in crestwood je om hulp vraagt, moet daar een optie bij staan in de trant van: Zoek het lekker uit, ik ben hier voor iets anders. Dat was bijvoorbeeld het geval bij origins bij de missie voor een dorpsmilitie van Redcliff te mobilizeren. Reacties daarop, maken het spel weer echter. Als je crestwood nu weigert door het te negeren is het voor de rest van de wereld alsof je nooit om hulp bent gevraagd.

Dit zat er overigens ook in: Kijk voor de grap maar eens naar 4:55 min wat er met crestwood was gebeurt.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 00:34:09 #274
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156867303
Na de laatste update kan ik niet meer spelen omdat ik een error krijg van Origin. Kan geen verbinding maken.

Godverdomme ik will gewoon offline spelen. Wat is dit voor crap :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 4 februari 2016 @ 06:56:00 #275
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_159642499
Eindelijk Trespasser uitgespeeld. Wat een DLC _O_. Geld meer dan waard.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_160403887
Ik heb Gordon Blackwall nog niet als companion. Ik zit nu al in Skyhold en de missie The Lone Warden in de Hinterlands is bij mij niet op de map. Kan ik 'm nog krijgen of ben ik op 't punt dat dit niet meer kan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')