Holy shit. Het wordt steeds triester.quote:Op zondag 28 december 2014 00:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ben jij die lul zn moeder? Postnatale abortus kan nog altijd. Protip. Geen dank.
Nog zo'n topic verpester. Komt als een strontvlieg altijd als je 'm niet kunt gebruiken.quote:
Oe. Hij gaat stoer doen.quote:Op zondag 28 december 2014 00:36 schreef Rezania het volgende:
Denken dat ik deze shit serieus ga nemen.Ik ben niet gek.
Hé just me. Long time no see.quote:
Zal proberen hem te redden.quote:
Dit. Net als Rezania. Begrijp niet waar ze hun FOK!-plezier vandaan halen.quote:Op zondag 28 december 2014 00:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Menig topic wordt door hem verpest.
Niemand zit op zijn toevoegingen te wachten en toch gaat hij er maar mee door.
Ha ha ha ha. Je kent het topic niet eens. Je kent mij niet eens en je kent mijn postgedrag niet.quote:Op zondag 28 december 2014 00:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is er toch nog iets dat hij zelf typt (hopelijk).
Ben jij die dame in die Spaanse bar die lullen zuigt? En dat is dan een wilde jeugd.quote:Op zondag 28 december 2014 00:23 schreef Leandra het volgende:
Wel triest als je tussen je 15de en je 25ste de intentie hebt de postcount van Tong te evenaren en voorbijstreven....
- "Opa, hoe was het in jouw jeugd, dat studeren?"
- "College en snel weer naar huis om op FOK! te posten, ik moest namelijk de postcount van iemand die al 12 jaar langer op FOK! zat inhalen".
- "Dus geen bier, studentenfeestjes, spontane tripjes Parijs, opa?"
- "Nee, FOK!ken".
Oh wacht, bovenstaand kleinkind gaat helemaal niet geboren worden als je de komende 10 jaar gaat besteden aan het inhalen van Tong.
Het gaat al de goede kant op met het topic.quote:
Hoe oud is Fylax ?quote:Op zondag 28 december 2014 01:30 schreef Scuidward het volgende:
Hiermee suggereer je dat je geen leven gaat hebben? Toen tong80 zo oud was had hij het veel te druk met baas zijn.
Ik heb de filmrechten al verkocht.quote:
Ik heb de hele dag in bed gelegen. Ben al een paar dagen grieperig. Overdag lig ik in bed en 's nachts kan ik niet slapen. Ga nu even koffiezetten en douchen. In bed gaan liggen heeft geen zin. Heb ik al gebrobeerd.quote:
Topic officieel gered.quote:Op zondag 28 december 2014 02:57 schreef tong80 het volgende:
Op m'n 15de speelde ik in het eerste van NIVO SPARTA. Nadat we met de B-1 ongeslagen kampioen waren worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |