Het staat je gewoon vrij om een nieuwe te maken hoor.quote:
Menig topic wordt door hem verpest.quote:
Alles was goed totdat hij postte.quote:Op zondag 28 december 2014 00:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Menig topic wordt door hem verpest.
Niemand zit op zijn toevoegingen te wachten en toch gaat hij er maar mee door.
Wat ben jij een jankbak. Vroeger veel gepest zeker.quote:Op zondag 28 december 2014 00:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Menig topic wordt door hem verpest.
Niemand zit op zijn toevoegingen te wachten en toch gaat hij er maar mee door.
Ja dat ben ik wel met je eens ja.quote:Op zondag 28 december 2014 00:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alles was goed totdat ik radio ging maken.
Is er toch nog iets dat hij zelf typt (hopelijk).quote:Op zondag 28 december 2014 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zit nog in de lokale snackbar .... Komt wel weer een CUL verslag van
Je blijft er maar serieus op in gaan.quote:Op zondag 28 december 2014 00:44 schreef Trebo het volgende:
[..]
Wat ben jij een jankbak. Vroeger veel gepest zeker.
Combo di Conjo slechte muziek noemenquote:Op zondag 28 december 2014 00:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
sukkel
dit zeg je alleen omdat ik jouw slechte muzieksmaak niet wilde draaien
Gezelligquote:Op zondag 28 december 2014 00:48 schreef Fylax het volgende:
zometeen komt yvonne weer omdat ze niet kan slapen
wedden
DM mag je dr altijd ...quote:Op zondag 28 december 2014 00:48 schreef Fylax het volgende:
zometeen komt yvonne weer omdat ze niet kan slapen
wedden
dat mag jij alleenquote:
Wie komt dit topic verneukenquote:Op zondag 28 december 2014 00:29 schreef Geralt het volgende:
God god god wat ben je toch ook een idioot. Jij bent degene die mij telkens lastig valt en niet andersom.
Heb ook altijd dezelfde negatievelingen die me volgen. Triest.quote:Op zondag 28 december 2014 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja wat? Digitaal pesten is niet iets om zomaar weg te wuiven hoor. Ik wil ook gewoon in ONZ kunnen posten zonder dat die enge vent de hele tijd op m'n lip zit.
quote:Op zondag 28 december 2014 00:33 schreef Geralt het volgende:
Maargoed, je kan de vinkentering krijgen met je gevit en je TR's de hele tijd. Vuile NSB-er. Je moeder zal wel trots op je zijn of niet?
Je staat vanaf nu op mn ignore list in elk geval. De groeten, ik ben er klaar mee. Lulhannes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |