Was al om half 7 wakker wachtend op een wonder.quote:Op zondag 28 december 2014 09:43 schreef housesoftheholy het volgende:
spannende dag vandaag jongens.
ik heb tot half 7 gegamed in de roomquote:Op zondag 28 december 2014 09:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was al om half 7 wakker wachtend op een wonder.
Voor watquote:Op zondag 28 december 2014 09:43 schreef housesoftheholy het volgende:
spannende dag vandaag jongens.
ik heb geen idee over welke game in welke room dit gaatquote:Op zondag 28 december 2014 09:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik heb tot half 7 gegamed in de room
Vooral naar Oost-Aziëquote:Op zondag 28 december 2014 09:51 schreef voederbietel het volgende:
Denk dat ik het vliegtuig maar een tijdje links laat liggen.
http://www.volkskrant.nl/(...)eergestort~a3818940/
Gelukkig bestaat dat gedeelte van de wereld toch niet voor mijquote:
inb4 niels0.quote:Op zondag 28 december 2014 09:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat dat gedeelte van de wereld toch niet voor mij.
''Heb nu een Vlaamse, maar denk er nog vaak aan terug. Boh.''quote:Op zondag 28 december 2014 09:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'Lekker shemales neuken in de Oost'
'Ben blij dat ik weg ben uit Nederland, wat een ongelovelijk kut land is dat zeg.'quote:Op zondag 28 december 2014 09:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
''Heb nu een Vlaamse, maar denk er nog vaak aan terug. Boh.''
Wisten ze wel wie Mascha IS?quote:Op zondag 28 december 2014 09:58 schreef voederbietel het volgende:
Was trouwens best boos gisteren dat Mascha en Foef zo waren behandeld op die locatie waar ze iets gingen kopen.
Denk het niet, het was letterlijk zo'n sfeer van hun kunnen dat helemaal niet betalen, ze had daar letterlijk geen zin in natuurlijk, ze stonden echt letterlijk in die locatie ja van dan gaan we wel.quote:Op zondag 28 december 2014 10:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wisten ze wel wie Mascha IS?
Al had ze een joggingbroek aan en warrig haar, dan nog! Je weet toch niet hoeveel geld mensen hebben op basis van het enige waarop je ze bij de eerste kennismaking kunt beoordelen?quote:Op zondag 28 december 2014 10:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk het niet, het was letterlijk zo'n sfeer van hun kunnen dat helemaal niet betalen, ze had daar letterlijk geen zin in natuurlijk, ze stonden echt letterlijk in die locatie ja van dan gaan we wel.
Ik had gewoon een uur m'n tijd verdaan als verkoper op die locatie als er iemand in een Onepiece binnen kwam.quote:Op zondag 28 december 2014 10:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Al had ze een joggingbroek aan en warrig haar, dan nog! Je weet toch niet hoeveel geld mensen hebben op basis van het enige waarop je ze bij de eerste kennismaking kunt beoordelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |