Maar dat is het niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:14 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Wel als het donderdag en vrijdag kerst is
Maar dat was het wel.quote:
quote:
Was ja. Ik wil a.s donderdag naar de film.quote:
quote:
Het was op donderdag en vrijdag ja. Maar ik heb het over a.squote:
Waarom? Ben jij oud?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Was ja. Ik wil a.s donderdag naar de film.
Ik ken niemand die nog naar de bioscoop gaat....quote:
https://www.jt.nl/films/film/hunger-games-mockingjay-part-1quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke film wil je in welke bios zien?
Ja maar hij heeft een superknappe vriendin die echt super knap is dus willen ze samen naar de bios.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:18 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik ken niemand die nog naar de bioscoop gaat....
Dit ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft een superknappe vriendin die echt super knap is dus willen ze samen naar de bios.
Dan wil je toch juist naar je grote TV in de slaapkamer kijken?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft een superknappe vriendin die echt super knap is dus willen ze samen naar de bios.
Nee, dat is alleen wanneer je met veel te jonge jongetjes afspreekt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dan wil je toch juist naar je grote TV in de slaapkamer kijken?
Daar ga je toch juist mee naar de bios, De Pinguins van Madagascar draait nu.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen wanneer je met veel te jonge jongetjes afspreekt.
Jij kan het weten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:22 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Daar ga je toch juist mee naar de bios, De Pinguins van Madagascar draait nu.
Dat doen we een andere keer wel. We willen graag de stad in.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dan wil je toch juist naar je grote TV in de slaapkamer kijken?
Wellicht omdat ze het programma van 2015 nog niet online hebben staan. Of zo.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
https://www.jt.nl/films/film/hunger-games-mockingjay-part-1
Maar ook andere film die ik aanklik en andere bioscopen staat nergens donderdag?
Dan ga je toch naar een lekker romantisch tentje en niet een vieze stinkende bioscoop.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat doen we een andere keer wel. We willen graag de stad in.
oh.. das best 'n goeie..quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wellicht omdat ze het programma van 2015 nog niet online hebben staan. Of zo.
Klik opnaast de bioscoop (menu bovenin gebruiken). Kies vervolgens "openingstijden kassa".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |