Wellesquote:
Dat is de grap, Hans.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit ga ik zeker onthouden!Prima plaatje wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik had er een dat automatisch van A naar kant B schakelde, hoefde je het klepje niet voor open en dicht te doen.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:07 schreef nipeng het volgende:
* nipeng pinkt nu een traantje weg na het wegvallen van Kane
Komend uur Jim Croce.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh maar wel 2 keer Barry Gibb dit uur![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit ga ik zeker onthouden!Opschrijven..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Dat kon de mijne ookquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had er een dat automatisch van A naar kant B schakelde, hoefde je het klepje niet voor open en dicht te doen.
Auto Reversequote:Op zaterdag 27 december 2014 23:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had er een dat automatisch van A naar kant B schakelde, hoefde je het klepje niet voor open en dicht te doen.
Ja, dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk?
Het zal er wel aan liggen dat ik nog een newbie ben dan
Ja pffff, dan moet ik opstaan enzulksquote:
Nee even serieus, ik vind dit echt een heerlijk nummer en ik had hem wel zeker op repeat als jongeman. Maar hoe precies weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
Mani maakt geen grappen, die is heel serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |